vauvakuume -mistä siittäjää?

• Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Voi ku te ootte lapsellisia =) Tässäkin maassa on aika monta ap tilassa olevaa naista.

Otapa yhteyttä lapsettomuusklinikalle ja kysy mahdollisuutta keinohedelmöitykseen.

mamma
Itse olin aiemmin yh ja halusin silti vielä 3. lapsen. Ajattelin mennä niihin hoitoihin, mutta kuulin että nk. kertaruiskaisu maksaa n. 500e :D
Joten sitten mietin vaihtoehtoa B, moni mies suostuu kyllä siittäjäksi ihan oikeasti ja pelkkä seksi riittää korvaukseksi, laittaa vaikka nettiin ilmoituksen.
Onneksi löysin sitten ihanan miehen niin sain lapsilleni isän, mutta olisin kyllä voinut toteuttaa vaihtoehdon B ihan hyvin :D

Naapurin yh aikoo käydä hoidoissa joten ihan oikeasti ap:n aloitus ei ole provo. Tai jos onkin niin ihmisiä ko. tilanteessa on olemassa.

vieras
Nämä super.teemut on sitten valmiita siihenkin, että se siitettävä yh ei olekaan ihan rehellinen, ja ovat valmiita maksamaan yhdestä panosta sitten 18 vuotta elatusmaksuja..pojat hei, vähän järkeä nyt sinne päähän.

minäkin
Voisin vastaan ottaa lahjoituksen ja sitten kantaa seuraukset itse. Vaikka ihan kirjallisella sopparilla, mutta sehän ei taida nykyisin päteä, eli pitäisi vaan sanoa, että isästä ei hajuakaan, olin niin kännissä etten muista kuka oli....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Voisin vastaan ottaa lahjoituksen ja sitten kantaa seuraukset itse. Vaikka ihan kirjallisella sopparilla, mutta sehän ei taida nykyisin päteä, eli pitäisi vaan sanoa, että isästä ei hajuakaan, olin niin kännissä etten muista kuka oli....
Ja sitten parin vuoden päästä, kun rahat on vähissä ja ei oikein huvittaisi mennä vielä töihin, se muisti palaakin pätkittäin ja sitten aletaan hakea sitä siittäjää isyydentunnustukseen maksamaan elareita.. En nyt sano, että juuri sinä niin tekisit, tää on nyt varoituksena näille pikkupojille joille kelpaa pillu muuta unohtuu ne mahdolliset seuraukset.

minäkin
Joo se on totta, että kuka siihen kenekin sanaan sitten voi luottaa. Voihan se "super teemukin" joskus kekesiä, että haluaakin olla isukki.
Mä olen pärjännyt taloudellisesti näiden edellisten kanssa ok, vaikka ollut yh jo 12 vuotta. Eli ei pelota se. Ja joo, aikaisemmat lapset ihan aviossa syntyneet ja samalle isälle. Liekö lähestyvä 40 kriisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Antero:
Täällä olisi tarjolla nuoren miehen apua.
Olen 21-vuotias, siisti, terve, minulla ei ole allergioita tai muitakaan sairauksia.

Voin halutessasi tehdä lapsen kanssasi. En tietysti pistä pahakseni, jos meidän välille syntyisi vaikka kuuma rakkaussuhde, mutta ensisjaisesti lapsentekopuuhiin lähdetään.
Tarvittaessa voidaan tavata useammankin kerran. :)

Syy, minkä takia ilmoituksen laitoin, on halu auttaa lapsettomia naisia/pareja, jotka eivät halua käyttää muita tapoja lapsen hankkimiseen.

Mikäli kiinnostuit, kirjoita osoitteeseen: vantaanjoki@hotmail.com
Annan mielelläni lisätietoja itsestäni.

Asun Etelä-Suomessa (matkustaminen tiettyyn rajaan asti onnistuu).
Jos lapsia hankkii useammankin kanssa, niin olisiko lapset tietoisia siitä, että olisivat "sisaruksia"? Ettei tule ylläripylläreitä, kun "sisarukset" rakastuvat tai heillä on yhdenillanjuttu josta voi tupsahtaa lapsikin maailmaan joskus tulevaisuudessa.

Yhteistyössä