Sori mutta mä ainakaa en lähde tohon hommaan. En halua monistaa yhtään enempää kaltaisiani tähän maailmaan.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ota yhteyttä johonkin palstan miehistä?
Enhän mä sua nimenomaan ehottanukkaa, senki pöyrööAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Sori mutta mä ainakaa en lähde tohon hommaan. En halua monistaa yhtään enempää kaltaisiani tähän maailmaan.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ota yhteyttä johonkin palstan miehistä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Sori mutta mä ainakaa en lähde tohon hommaan. En halua monistaa yhtään enempää kaltaisiani tähän maailmaan.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ota yhteyttä johonkin palstan miehistä?
![]()
No toki.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Super- Teemu![]()
Ja sitten parin vuoden päästä, kun rahat on vähissä ja ei oikein huvittaisi mennä vielä töihin, se muisti palaakin pätkittäin ja sitten aletaan hakea sitä siittäjää isyydentunnustukseen maksamaan elareita.. En nyt sano, että juuri sinä niin tekisit, tää on nyt varoituksena näille pikkupojille joille kelpaa pillu muuta unohtuu ne mahdolliset seuraukset.Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:Voisin vastaan ottaa lahjoituksen ja sitten kantaa seuraukset itse. Vaikka ihan kirjallisella sopparilla, mutta sehän ei taida nykyisin päteä, eli pitäisi vaan sanoa, että isästä ei hajuakaan, olin niin kännissä etten muista kuka oli....
Jos lapsia hankkii useammankin kanssa, niin olisiko lapset tietoisia siitä, että olisivat "sisaruksia"? Ettei tule ylläripylläreitä, kun "sisarukset" rakastuvat tai heillä on yhdenillanjuttu josta voi tupsahtaa lapsikin maailmaan joskus tulevaisuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja Antero:Täällä olisi tarjolla nuoren miehen apua.
Olen 21-vuotias, siisti, terve, minulla ei ole allergioita tai muitakaan sairauksia.
Voin halutessasi tehdä lapsen kanssasi. En tietysti pistä pahakseni, jos meidän välille syntyisi vaikka kuuma rakkaussuhde, mutta ensisjaisesti lapsentekopuuhiin lähdetään.
Tarvittaessa voidaan tavata useammankin kerran.
Syy, minkä takia ilmoituksen laitoin, on halu auttaa lapsettomia naisia/pareja, jotka eivät halua käyttää muita tapoja lapsen hankkimiseen.
Mikäli kiinnostuit, kirjoita osoitteeseen: vantaanjoki@hotmail.com
Annan mielelläni lisätietoja itsestäni.
Asun Etelä-Suomessa (matkustaminen tiettyyn rajaan asti onnistuu).