vauvajumppaa tampereella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mia

Vieras
Meille syntyi kesäkuussa keskostyttö, joka on nyt ollut vasta kuukauden kotona. Ajattelin tämän syksyn olla ihan vaan hissun kissun kotosalla ja antaa vauvalle aikaa tutustua kotiin ja arkirutiineihin. Mutta joulun jälkeen voisi olla mukavaa saada jotain vaihtelua arkeen ja ajttelinkin vauvajumppaa (voisi tehdä hyvää keskosen motoriselle kehityksellekin). Onko kenelläkään kokemusta kivoista vauvajumpparyhmistä Tampereella? Vinkkejä, kiitos.
 

Yhteistyössä