Vauvaikäisen 30+v. äitejä Helsingissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaie

Vieras
Tervehdys,

täällä olisi yksi 35-vuotias 2kk ikäisen tyttölapsen äiti Helsingin itäpuolelta vailla juttu-/ulkoilu-/muuta seuraa. Omilla ystävillä lapset ovat joko vanhempia tai niitä ei ole ollenkaan, joten ymmärrettävästi jutut parin kuukauden ikäisen kakkavaipoista eivät ole kovin lähellä sydäntä. ;)

Päivät meillä kuluvat pitkälti kaksistaan miehen ollessa töissä, toinen toisemme tapoja ja rytmejä opetellessa. Tai ei kai tuo toukka juuri minun rytmejäni opettele, vaan minä koitan ymmärtää mitä neiti milloinkin haluaa. :) Olisi siis mukavaa jakaa ajatuksia tästä elämänmuutoksesta jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, ja mielellään suunnilleen samanikäisen kanssa. Ei haittaisi että asuisitte 'näillä kulmilla', jolloin vaunuretket tai muuten spontaanit tapaamisetkin olisivat mahdollisia.

Jos seura kiinnostaa, laita ihmeessä viestiä, joko tänne ketjuun tai yv:tä!

Hei !

Täällä olisi 33v. äiti ja 4kk ikäinen jätkä vailla seuraa. Ainoa miinus,että asun vantaalla :( Bussit kyllä kulkee,täältäkin pääsee suoraan keskustaan. Missäpäin helsinkiä asut ?? Meillä olisi se yhteistä,että ollaan melkein samanikäisiä ja muksukin on pieni taapero =) Laita vaikka meiliä,jos kiinnostaa olla yhteyksissä terhi.tiitinen1@gmail.com

Olen 33v. 5kk ikäisen poikasen äiti. Kalliossa asustelen ja olisi kiva tutustua ja lattemammailla ja puhua vauva-arkisista asioista samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Tapaamisiin siis! :wave:

Kiva juttu! :)

Oliskos hyviä ideoita vauvaystävällisistä kahviloista? Siis sellaisista, joissa kanssakahvittelijoilta ei mene hermo jos vauva alkaa itkeä, tai joissa pystyy imettämään muuallakin kuin vessassa. (Olin eilen Ikeassa ja hämmästyin todella, että niinkin 'lapsiystävällinen' paikka kuin se on olevinaan, niin ensinnäkin melutaso siellä on aivan järkyttävä, ja toisekseen imettäminen onnistuu ainoastaan vessanpytyllä tai ruokapöydässä. Hieno homma..)

Ehdotuksia otetaan siis vastaan! :)

Vauvan kanssa olen käynyt ainoastaan kahdessa kahvilassa, toinen on hakaniemessä Java, josta löytyy wc:stä hoitotaso (kaikissa kun ei ole edes sitä :/ ) ja toinen on töölönlahden rannassa sellainen sininen pikku ulkokahvila (ei ollenkaan wc:tä). Imetyshommista en osaa sanoa miten onnistuu, kun meillä se ei oikein sujunut ja lopetimme kokonaan 4kk kohdalla, ja sitä ennen imetin vain kotosalla kaikessa rauhassa. Ihan täydellistä vauvaystävällistä kahvilaa en oo vielä löytänyt. Javassakin musiikki melko kovalla, mutta onneksi ihan hyvää musiikkia. Kumpaankin pääsee vaunuilla. Mulle käy mikä vaan ja voisihan sitä vaikka kärrytellä ulkonakin jollei sopivaa löydy.

Meille kävis pe! Olisiko joskus yhden-kahden maissa mitään? Tarkkaa aikaa on kai mahdoton sanoa näiden toukkien kanssa, mutta jos lyötäis lukkoon jotain mihin yrittäis tähdätä. :)

Joo, sopii. Otetaan vaan se klo 13, kun yleensä tuppaa venymään lähdöt. Katotaan sitten kuinka paljon ennen kahta paikalle päästään. :) Jos siel on paljon mammoja niin meiät tunnistaa vaik vihreästä huivista, joita pidän rattaiden päällä.

Yhteistyössä