Vauvahaaveita?

Tämä kuuluisi varmaan tuonne kuumeilu-puolelle, mutta siellä kävin kurkkimassa ja siellä oli lähinnä sellaista "jännäily" ketjua ja näytti niin täydeltä joka ketju, että laitampa tämän nyt sitten tänne....jos sopii =)
Eli onkos täällä paljonkin taaperoiden äitejä/isiä, jotka haaveilevat vauvasta? :heart: Itse myönnän että kuumetta on hiukan ilmassa ja perhosia vatsassa ja huomaan jatkuvasti käyväni tuolla liberon ja muiden sivuilla katselemassa kaikenmaailman raskausviikkoja, vaikkei vielä ole raskaudesta tietoa :ashamed: :) Se raskaana oleminen ja synnytys on vaan niin ihanaa. Ja tietysti se puklulle haiseva käärökin :D
 
Meillä täällä on vauvakuumetta ilmassa ja ollaan nyt tjotilla liikenteessä eli pikkukakkonen tulee jos on tullakseen. Nyt menossa toiset menkat synnytyksen jälkeen (esikoinen 1v3kk). Ja toinen tjotkierto siis alkamassa.

Jokos teillä, Mantatyttö82, on annettu lupa pienen käärön tulla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eppunen:
Meillä täällä on vauvakuumetta ilmassa ja ollaan nyt tjotilla liikenteessä eli pikkukakkonen tulee jos on tullakseen. Nyt menossa toiset menkat synnytyksen jälkeen (esikoinen 1v3kk). Ja toinen tjotkierto siis alkamassa.

Jokos teillä, Mantatyttö82, on annettu lupa pienen käärön tulla?
Juu, on lupa tulla kun on tullakseen

=)
 
Täällä kuumeillaan "tulee jos on tullakseen periaatteella". Tyttö täyttää parin viikon päästä 2v ja itse olen ollut töissä syyskuusta lähtien. Vauvakuumetta kasvattanut kavereiden raskaudet ja työkaverin pieni käärö. :)
 
On vauvakuumetta täälläkin. Omavauva on jo niin toimelias ja iso tyttö,10.pv tuli 1 1/2v. Eihän se malta edes sylissä/halissa olemaan,muuten kuin väsyneenä/heränneenä/kipeänä. Tahtoisi sellaisen "puklulle haisevan" käärön.
Tuossa vuodenvaihteessa oli meillä sellaista empimistä,josko jätän pillerit pois,mutta sitten tuli näitä parisuhdekiemuroita ja päätin ettei vielä. Näitä kiemuroita on meillä usein,ja koskaan ei miehestä saa irti juuri mitään,itse kyll vuodatan naisena ulos kaiken surun ja kiukun,mutta toinen se ei osaa puhua!
Niin että kyllä se mieskin vauvasta haaveilee toisinaan,ja ei haluttais isoa ikäeroa... Aika näyttää :heart:
 
Ei pelkästään haaveita vaan ihan todellisuutta... :D Tyttö kohta 1v3kk ja seuraavan pitäis syntyä n.1kk päästä. Pikkusen jopa alkanut hirvittämään, että mitenköhän sitä aina välillä selviää yksin, jos mies vaikka työmatkalla. Kuinka hoituu iltarutiinit, kun taapero omassa huoneessa ja vauvan pitäisi nukkua meidän kanssa makkarissa. Lisäksi vielä koira... :whistle:

Noh, kaipa sitä selviää... Tavalla tai toisella. On ne muutkin selvinneet.
 
kyllä olisi! mutta pelko on niin kova...tyttöni on nyt 1,5v ja kaiholla katselen kuvia ja vaatteita kun hän oli pieni käärö vain. raskausaika oli vaan niin kauhea, 9viikkoa oksensin yötä päivää, olin sairaalassa vähän väliä. en tiedä miten selviäisin pienen taaperon kanssa sellaisesta, kun silloin ei pystynyt edes koirasta huolehtimaan. eikä synnytys ollut mikään helppo sekään ja kaiken lisäksi tyttö on vasta kuukauden nukkunut 7tuntia yössä, aikaisemmin heräili 1-3tunnin välein...
joten en tiedä koska pelko hellittää ja vauva saa tulla.
mutta kaikki varmaan tietävät millainen vauvan kaipuu voi olla ja välillä ei voi muuta kuin itkeä :'(
ehkä joskus...
 
Vauvahaaveita kyllä, mutta vasta kesän korvalla annamme siihen mahdollisuuden. Toivomuksena ikäeroksi 2,5 - 3 v. Tyttö nyt 1 v 3 kk. Odottamatonta kuumeilua ollut jo pitkään molemmilla vanhemmilla; joskus oli ajatuksissa että yksi lapsi riittää meille "vanhuksille" (35 v. ja 37 v.) mutta nyt kolmekaan lasta ei tunnu mitenkään epätodelliselta vaihtoehdolta :)
 

Yhteistyössä