Vauvahaaveet =) 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

C81

Vieras
Hei!
Ja Hyvää uutta vuotta kaikille!

Aloitan uuden ketjun, kun on jo niin pitkäksi käynyt tuo edellinen.
Ja jotkut on joskus povanneet plussaonnea niille jotka ketjuja aloittaa. Kaikki konsit peliin ;) Uusi vuosi ja plussia kaikille - eikös juu???

Valoiko kukaan tinaa tai tekikö muita uuden vuoden taikoja=
Mie sain tinasta ilmiselvät kolmoset.. niitä sitten odotellessa.. :)

Pahoittelut kaikille joita täti on tullut katsomaan. Sellainen epäilys on minullakin että moiseen sukulaisvierailuun saa loppuviikosta varautua.. Plääh.. Mutta sitten tiukkaa uutta yritystä päälle vaan..

Nyt töihin - jos saisi jostain motivaatiota kaivettua.

Onko kaikki heittäneet kirveen kaivoon kun on niin hiljaista täällä nykyään? Vai vieläkö on kaikki potemassa vuoden vaihteen juhlia.. Kovin on yksinäistä, yritän pitää meitä vähän 'pinnalla' ettei tipahdeta pois..

Ei täällä olla ainakaan kirvestä mihinkään heitetty, on vain kiirusta ollut. :)
Omasta navasta- negaa testailtiin silloin, mutta tätiä ei kumminkaan ole vielä
näkynyt. Olosta ei oikein voi päätellä juuta tai jaata, ensi maanantaihin odotetaan
ennen kuin uudelleen testaillaan.

Plussaonnea kaikille! :)

Morjens!
Täällä vaan C81 saa höpötellä itsekseen! Sori ja kiitos nostoista! :) Tinat jäi taas meiltä valamatta sitä jotenkin unohtuu siinä hässäkässä..;) Muutama raketti kyllä ammuttiin, syötiin hyvin ja kuohuviinit korkattiin.
Onko sulla mitään oireita suuntaan tai toiseen ..mikä päivä testailet jos on tarvis? Pidän peukkuja!
Ja Mokkapapu, joko täti on tullut käymään vai olitkos liian aikaisin testailemassa? Tiedä vaikka olisikin kohta toisenlainen merkintä tikussa!!!? ;) Vai heitteleekö sun kierrot yleensä? Pidän myös sulle peukkuja kovasti!
Mun kierroksi tuli eka kerran 28 sitten pillereiden lopettamisen jälk. ja siitä on sentään 2.5 vuotta!! HUI! Kuulostaa ikuisuudelta! Aina ollut vähintään 30 alussa 33-34. Mutta onhan se positiivista ettei tarvii odottaa niin kauan seuraavaan Isoon O.hon! ;)
Nyt koiruutta lenkittään.. hyvää viikon jatkoa ja plussatuulia edelleen kaikille! Ja tsemiä Maria jos vielä käyt meitä kurkkimassa..tulehhan joskus moikkaamaan toista "konkaria"!!

Kiva, onhan täällä muutakin elämää :D
Mie jännäilen viikonloppuan jos tarvii.. ylihuomenna tulee se 14 pvää oviksesta.. mutta olen jo henkisesti valmistautunut tädin kyläilyyn, ei ole yhtään sellainen olo että olisi tärpännyt. Eikä oikein tullut yritettykään.. Flunssa vaan jyllää.

Huomenta! Tulin moikkaan heti aamusta kun on kerrankin hetki aikaa..illat tuppaa mulla vilahtamaan niin äkkiä et meinaa aivan nää velvollisuudet jäädä unholaan! =)
Mutta oletteko huomanneet, että myös muissa ketjuissa on tosi hiljaista!!? Johtuu osittain varmaan plussanneiden paljoudesta tai sitten taas ääripäästä eli meistä jotka on roikkuneet täällä iät ja ajat eikä juttua oikein enää riitä?! No jospa se tästä taas jossain vaiheessa lähtisi tai sitten kaikki halukkaat pääsisivät tonne odottajien puolelle!!!

Joku taisikin kysellä uudenvuoden lupauksista..tuliko tehtyä?
Mä en varsinaisesti luvannut(koska en usko et lupaukset kovin hyvin pitää) vaan ajattelin vähentää tupakointia Nyt siis 4 päivä menossa ilman YHTÄÄN!! Hyvä minä! =)

Koira haluis taas pissille tai oikeestaan haisteleen tyttökoirien hajuja eli se on moro!!

Iltaa! Että oli taas hyvät Idolsit:) Seuraako joku muu?

Ja sitten asiaan. On todella hiljasta useessa ketjussa ja mun mielestä meno hiljeni tuossa joulun aikana. Jouluna ku itel oli ollu aikaa niin kaikki muut oli joulunvietos:) Ja kun moneen päivää ei oikee ollu äksönii ni jotenkin se kirjottelu vaan hyytyy. Ja mulla on henk.koht tullu vähän tylsistyminen koko asian suhteen, kun ei vaan tärppää ja tuntuu et ihan turhaan ees jännää kun täti kaahaa aina paikalle:( Eli vähä alavireiset fiilikset.

Nukan kanssa mennään samoissa noissa tupakoimattomissa päivissä, eli 4 tupakoimatonta päivää takana. Mä oon kyllä ihan luvannut, että lopetan kokonaan. Eli se on se varsinainen lupaus. Sit oon pianoo pudottanut nyt huimat -1,6kg ja vielä olis matkaa tavotteeseen. Mut se on ihan tavote, ei lupaus. Tupakoinnista pitää päästä eroon ensisijasesti! Nukalle peukutukset et pysyt "raittiina" :) Ja toivottavasti lopettaminen edesauttaa plussausta!

C81 pidäpäs meijät ajantasalla tädistä, tai toivottavasti se poissa pysymisestä:) bd bd bd bd bd bd bd

Oma (.) Siis oviksen pongasin kp 13-14 ja puuhasteltiin kp 13 mut ei jaksettu kp 14 ja sit taas 15 jaksettii, eli voi ol ettei tulosta synny, kun ei toimintaa ollu kp 14. Nyt ollu jo muutamia päiviä tissit kipeet, siis sairaan kipeet ja tänään rupes olee maha menkkamaisen kipee, joten kyl se täti sieltä saapuu:(

Mikäs mokkapavun tilanne?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Huomenta haaveilijat!
Ymmärän Thelma tuon innostuksen lopahtamisen, olin viiem kuussa NIIN varma että nyt tärppäsi ja sitten ei kuitenkaan.. Eikä mies oikein tuntunut tajuavan sitä pettymystä.. Kun se vielä streessaa raha-asioita ja muuta. Nyt minäkin yritän pitää pään kylmänä - etten turhaan stressaisi kultaa. En sano mitään ennen kuin on varma plussa tikku käsissä. Ja yritän jopa olal testaamatta.. jos maanantaina ei ole vielä täti meille löytänyt testaan ekan kerran..
Tuli katsottua Idolsia juu.. on tuttuja ollut tuolla Tampereella laulamassa, niin piti jännätä näkyykö ruudussa. Eivät näyttäneet niitä 'repäisevämpiä' tapauksia vielä - on vähän sisäpiirin tietoa että siellä olisi muutama värikäs tapaus ollut mitkä mielelään näkisin. Kuten se pitkä liettualainen poika joka ei puhu suomea, ja se pipo päinen tyttö joka jo pariin otteeseen oli ruudussa kommentoimassa.. sekä erän punatukkainen kiharapää, joka on sotien jälkeisen suomalaisen näytteliän lapsen lapsi. Oli kuulemma niin persoona, että ihme jos ei ruudussa näytetä.
Minä menen nyt jatkaman flunssan potemista sohvan pohjalle.. Jospa se täti pelästyisi tätä flunssaa ja pysyisi pois.. ettei saa tartuntaa.
Älä Thelma luovuta vielä.. Jos se täti tuleekin tänen eikä ehdi sinne.. Tai eksyy koko meidän ketjusta pois.. bd bd bd

Mukavaa viikonloppua kaikille jos en satu linjoille enää..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille!

t. C81 kp 28/28

Hyvää viikonloppua leidit!

Kiitos C81 tsempistä. Tottahan tuo on, että en varmasti todellakaan ole ainut kelle näitä alavireisiä kausia tulee! Onneks nyt on jo ihan pikkusen parempi fiilis:) Ei taida tosiaan miehet sillä lailla tajuta pettymystä kun naiset. Oma ukko on ainakin aina asenteella, et onhan tässä vielä seuraavia kiertoja jnejne. Toisaalta lohduttavaa, mut toisaalta ei!

Flunssaparanemisia C81:lle! Sullahan on tooooosssiiiii jännät paikat! Pidä meijät ajantasalla tädin kyläilystä! Toivottavasti ei tuppaudu kummallekaan! bd bd bd bd

Miten Nukan lakko? Onko pitänyt? Mulla on, eli 5 päivää savuttomuutta takana!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Heippa!
Enpäs ole tänne aikaisemmin kirjoitellut, mutta nyt tais tulla vähän niinkuin ajankohtaiseksi... Me aloitettiin VIHDOIN miehen kanssa yritys, siis ihan ekaa kertaa. Ovikset oli selkeästi uudenvuodenpäivänä, ja nyt en ole sitten muuta koko viikolla ajatellutkaan kuin että tärppäsikö vai ei! Tosi tyhmää varmaan, kun kuitenkin vasta ollaan aloitettu! Mut minkäs sille voi kun jänskättää jo... :) Sit yritän olla puhumatta miehelle tästä jatkuvasti, ettei se rupee stressaamaan. Sillä kesti puoli vuotta ennen kuin päästiin alottamaan, kun sitä on niin jännittänyt tää juttu. Se pelkää kai raukka menettävänsä nuoruutensa, vaikkei tässä ihan nuoria edes enää olla... Nyt se tuntuu kyllä olevan ihan positiivinen tän asian suhteen, onneksi!
Tsemppiä kaikille!!! Toivottavasti tärppäilee pian!

Tervetuloa mukaan (hiljaiseen) porukkaamme Lillis77! :)

Täällä on tosiaan lähiaikoina ollut aika kuollutta. Mutta jospa saataisiin mukaan uusia vauvahaavelijoita ja sen mukana säpinää ;) Ymmärrän hyvin, että ne jotka täällä ovat jo pidempään haaveilleet ja jännänneet plussaansa kuukaudesta toiseen, ovat välillä aika kyllästyneitä koko tähän touhuun. bd vaan kaikille -sekä vanhoille, että uudemmillekin!

Ittestä sen verran esittelyä, että vasta aloiteltu (11/06) yrittäminen tjottailu meiningillä. Itellä oli ihan samanlainen olo sillon ekalla kerralla, kun odotteli malttamattomana, josko olisi tärpännyt. Nyt on kyllä ajatukset vähän tasaantuneet.. Malttia tullut sen verran, etten aikonut mennä plussailemaan, tai saatika edes ostamaan testiä, ennen kun menkat on selvästi myöhässä.

Ja nyt on ollut niin armottoman hiljaista myös tuolla kammarin puolella, että odotan todellakin tädin tulevan kylään tässä kuussa! Joku kaamos väsymys vissiin painaa päälle..... Kp ???????? (en ole jaksanut laskeskella nyt) Aattelin tossa yks päivä, että tällä menolla ei varmaan ikinä saada lapsia!

Tulipas vähän purettua ajatuksia... :) Juu, ja Idolsia tuli kateltua :) On se vaan niin hauskaa :D

Kiva saadaan uutta elämää :) Tervetuloa Lillis.
Ja onneksi olkoon Thelmalle tupakkalakosta :) Mie yritän täällä lähettää positiivista energiaa että jaksat pysyä pois kessuttelemasta. Ite lopetin isihen kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan, ilmoitti suoraan että jättää mut jos näkee tupakka suussa.. eipä oo tullut enää poltettua sitten..
Flunssa lakaa helpottaa, toivottaavsti tieto siitä ei kulkeudu tädille, kun on ainakin vielä pysynyt pois meiltä..
Viikonloppuja!!! ++++++++++++++++++++++++++

C81 29/28

Kiitos C81 tsempistä! Nyt tosiaan jo kuudes päivä ilmen tupakkaa, eikä tee kyllä oikeestaa ees hirveesti mieli:) Onneks! Sullahan on tosi jännät paikat, koska testaat????? bd bd bd bd

Lillis77 tervetuloa munkin puolesta! Ja onnea yrityksen alottamisesta:) Aina parempi mitä enemmän porukkaa ketjussa:) Eihän sitä tiedä vaikka sulla heti tärppäiskin bd bd bd bd

On palleroinen mulla välillä samat ajatukset kun sulla, kun ei noi petihommat kiinnosta aina ja jääny vähäselle, et ei tätä menoa kyllä plussaa voi tullakaan;) Mut eihän sitä koskaa tiedä!Pidän kuitenkin sulle peukkuja!

C81 paranemisia flunssasta ja kaikille tasapuolisesti +++++++++++++

Niin ja hyvää loppiaista!

Huomenta!
Flunssa taitaa lkaa olla karkottunut, muttei ole tätiäkään näkynyt. Mutta en ennen huomista testaa, sillä yhtään oiretta ei ole ollut. No, kuvottaa, mutta pistän sen flunssan piikkiin niinkuin lämmötkin.
Mutta nyt lisää (.) .. sanokaas, kun omasta mielestäni bongasin oviksen kp14. Vihlo mahaa muutaman kerran oikein kunnolla että vedet silmiin tuli, yökötti, ja pari tippaa vertakin tuli. Mun mielest ihan selkeä ovis. Vai oliko se niin että kohta sen jälkeen tulee ovis kun nuo 'oireet' on olleet? Eikös lutaalivaihe ole aina (?) 14pvä? Vai voiko siinä olla poikkeuksia.. En uskaltaisi liian aikaisin testata kun on yksi varhainen km takana, ja en halua sitä pettymystä uudestaan kokea.. niin sinnittelen. Mutta jos huomenna sitten.. vai mitä mieltä olette?
Hmm.. minä lähden laiskottelemaan ja tuijottamaan telkkua kun mieskin vielä nukkuu..
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja +++++++++++++++++++++++++++++ tuulia..

Huomenta!
C81, nyt vaikutta erittäin lupaavalta sun tilanne!!!!:) Tuosta luteaalivaiheesta, niin käsittääkseni se ihanne on 14 päivää, en tiedä voiko se olla enempää, mutta vähemmänhän se toki voi olla. Jos oviksestanyt olis 14 päivää kyllä mä sinuna testaisin:) Oirettakin jo on. Toivotaan et olis vallan muuta kun flunnssaoiretta! bd bd bd bd bd

Mites muut? Koska jännätään?

Oma (.) kp 23 ja edellee vähä tuhrua, eli kierto on ihan perseellään. Lekurille varaan ajan ma niin saa vähä eteneen tätä hommaa! On tää vaan niiiin perseestä! Kerrankin kun pongaa ovikse ajoissa (kp13-14) niin sit rupee tuhruttaa kp 21. Syvältä sanon minä!

Sunnutainjatkoa Ellit:)

Voi harmi Thelma :( Jos tuhuttelu ei olisi mitään vakavaa, ja ei meinaisi mitään. ÄLä luovuta vielä :)
(.) Koko päivän on kuvottanut ja huipannut.. en sitten malttanut olla testaamatta.. ei ois pitäny, tuli nega. Plääh. Nyt en kyllä testaa vasta kun tiistaina tai keskiviikkona jos mitään ei kuulu.
Mutta sunnuntain jatkoja täältäkin..
huomiseen..

c81:lle
luteaalivaihe voi olla 10-16pvä... (joskus harvoin jopa 18,mutta sen jälkeen ollaan jo "varmoilla" vesillä... )
joten todella hyvältä näyttää tilanteesi =)
ei muutakuin testaamaan ja bdbd sinulle!!

Thelma82:lle pahoittelut tuhrusta! :(

kapris kermeistä

Huomenta.. Pitää heti aamusta nostella meitä ylöspäin :)
Kiitos Thelma ja Kapris kannustuksesta, yritän nyt pari päivää malttaa olla testaamatta. tai kyllähän sen tietää että tulee illalla apteekista varmaan testi haettua. Oireita kyllä tunnun keksivän.. mutta epäilen, että olen taas 'valeraskaana'. Mahdoliisuus tärppiin on niin mahdottoman pieni kuitenkin. Mutta orotellaan..

Mitenkäs muut? Jännääkö kukaan muu? Missä on mokkapapu? Kui kävi?

Hei taas!
(.) Hei, kysynpähän nyt.. Vaikka aikaista olisikin - ja on mahatautiakin liikkeellä. Onko siis muka mahdollista että olisi pahoinvointia jo tässä vaiheessa kun täti on pari päivää myöhässä? Vaikkei eilen testi näyttänyt mitään? On ollu kuvotusta jo pari päivää. Mietin vaan. Ja eilen kaikki paikat tosi hellänä, ja huippasi.. keksinköhän/kuvittelenkohan oireita - vai voisikohan olla mahdollisia..? Taidanpa mennä hakemaan apteekista testin töitten jälkeen kuitenkin.

Sori tuli taas O.N. Mutta kun mietityttää..

Ja kun meidän ketju on aika hiljainen, niin saahan taustailijat vastata mielellään jos tietää..

HUi! Täällähän on jännää C81!! Tuohon kysymykseesi en kyllä osaa vastata kun , että varmaan aika yksilöllisiä juttuja..eli täysin mahdollista! =) En halua masentaa, mutta minulla on monesti huono olo ennen menkkoja johtuu kait hormooneista.
MUTTA kun sulla on jo noin hyvät Kp.t menossa niin mun mielestä toi kuulostaa TOOOOSI HyVÄLTÄ! Ei muuta kun ostamaan herkempi testi..Täällä varpaat ja sormet pystyssä!!

Mua hymyilyttää aina kun tuun sivuille, kun otsikkona on -vauvahaaveet 2- jos numero oltaisiin laitettu otsikon perään niin kuin muissa ryhmissä kyllä kait me tahkoojien kanssa mentäis samoissa.(he ovat muistaakseni numer. reilut puoli vuotta) Tää ketju kun on ollu ties kuinka kauan?! Muistaako Maria , Karpalo (jos taustailette)tai kukaan tarkkaa aikaa? Mä kävin lukeen ekat jutut kesällä 2004 ja jäin koukkuun..tää oli silloin tahkoojien kanssa yksi vilkkaimmista ryhmistä. No joo hieman historiaa.. :)

Thelma lakko on pitänyt ..hyvä me!!! Niin ja Lillikselle tervetuloa joukkoon!

Oma Kp on 8-9/28-30 eli limoja odotellessa..no hyi, olipa kauniisti sanottu!! Hih!
Päivän jatkoja!! Olet C81 ajatuksissa! ;)

Kiva kuulla Nukastakin taas :) Joo, mie kanssa mietin että toi 2 on väärin, mutta piti jotenkin 'erotella'.

Mie alan olla ihan varma että oon 'valeraskaana' *masentaa* Kunhan täti kiusaa, roikkuu taas jossain kulman takana kyttäämässä ja iskee kimppuun kun vähiten odottaa :( Oireita kyllä alkaa olal vaikak muille jakaa, mutta ehkäpä ne vaan enteilee tädin tuloa. Plääh.

C81 31/28

Yhteistyössä