vauvahaave!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annastiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annastiina

Vieras
Hei kaikki!

Olemme mieheni kanssa olleet kaksi vuotta naimisissa ja nyt vuoden lopussa viimein valmistuessani ammattiin vauvan tulo olisi ajankohtainen. Pitkään olen myöntävää vastausta odottanutkin, kun aina tuntuu olevan väärä aika, mutta nyt sen vihdoin sain.

Kysymykseni siis on, että tietääkö kukaan milloin minulla pitäisi olla ""varmat päivät"", kun kuukautiseni alkaa lähes poikkeuksetta joka kuun 3-5pv ja kestää 7 päivää. En osaa itse laskea sitä, kun en nyt muista laskettiinko se kuukautisten alkamis vai loppumis päivästä. (en ole blondi:)

Kiitoksia kovasti jo etukäteen!
Iloista joulun odotusta! :D

Hei,

Ensimmäinen vuotopäivä on ensimmäinen kiertopäivä eli kp1. Siitä keskim. parin viikon päästä tulee ovulaatioaika, mutta vaihtelee siis yksilöllisesti. Itselläni olen löytänyt ovulaation kp15-16 tienoilla. Voithan ottaa avuksi ovulaatiotestit, joilla etsit omat ""varmat päiväsi"". Oman gyneni mukaan jtp-tekniikka on melkoisen hyvä taktiikka näissä hommissa - eli siis seksiä joka toinen päivä koko kierron ajan. Mukavaa ainakin riittää ;)

Onnea matkaan ja kaikkea hyvää teille :)

Sanottakoon vielä, jos ei läpi kierron onnistu tuo joka toinen päivä - me saimme ohjeen olla erityisen touhukkaita kp10-18 välisenä aikana.

-Helmi, toinen joulun odottelija :)

Yhteistyössä