Vauvablogi

on minulla alan koulutustakin, mutta lähinnä olen vain itse lukenut kaikkia mahdollisia kirjoja/tutkimuksia aiheesta. olin itse niin pihalla aikoinaan ja olisin toivonut että jostakin olisi löytynyt tietoa tiivistettynä. ajattelin että olisi kiva jos voisin jakaa löytämääni tietoa muille ja siitä olisi vielä apuakin. x) olen tehnyt vapaaehtoistyötä aiemmin elämässä ja se vain on minusta tosi mukavaa. =)

Se on totta, että lapset ovat yksilöllisiä, mutta ainakin minä nostan hattua Palezzulle, että hän jaksaa täälläkin neuvoa aina moneen kertaan esim. unikouluasioissa. Minä sain unikouluun hyviä hyviä vinkkejä ja uskon, että myös blogista löytyy hyviä ajatuksia, vaikkei kaikkea tietenkään voi soveltaa jokaiseen lapseen. =)

kiitos lillemi =) kiva jos auttoi. olen tosiaan hoitanut paljon lapsia joko palkattuna tai sitten tuttujen lapsia. ja itselläni on tosiaan yksi. on se totta, et täytyy lapsia nähdä livenäkin, ei pelkkä kirjasta lukeminen auta. mut osaksi vauvoista kannattaa myös hieman opiskella, koska ihmisillä ei ihan kaikki toimikaan vaiston varassa kuten eläimillä. vauvoista/lapsista löytyy yllättäviäkin tutkimustuloksia, joita ei ihan heti ois hokassu. ja itse petyin neuvolaan, koska sieltä ei saanut minkäänlaisia vinkkejä. joskus ihan pienistäkin vinkeistä on paljon apua. vaikka toki ihmisetkin maalaisjärellä pitkälle pääsee. ;)

laitan lähteet niistä joista muistan. osa on muistiinpanoistani, jotka on tehty kauan sitten, niin en muista kaikkia.. :/ ja sitten kun niitä alkaa uudestaan etsimään niin ei tietenkään löydy.. x) suurin osa on kuitenkin tuosta tracy hoggin kirjasta. kiitos huomautuksesta. laitan jatkossa kaikki ylös. mukavaa loppukesää sinnekin! =)

Yhteistyössä