VAUVAA PAHOINPIDELTIIN LAHDESSA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauheeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauheeta

Vieras
Aika jännä että kun pahoinpitelet lastasi se on vain kaltoinkohtelua. Teeppä sama jollekkin vastaantulijalle niin kyll se mun mielestä on pahoinpitelyä!! ( molemmat vanhemmat sai sakkoja yms kaltoinkohtelusta,huh huh sanon minä.)
Lapsella oli murtunu molemmat reisiluun alaosat,molemmat sääriluut,oikea olkaluu ja värttinäluu. niin ja verenvuotoa sidekalvojen alla mikä tuli vauvan ravistelusta. Onko toi teidän mielestä vain KALTOINKOHTELUA?!?!
Toiv. lapsen äiti saa kunnon tuomion!
Että tekee pahaa ajatella että joku voi hakata/ravistella lastaan tuollain!!
Voi laps' parka :(.

mutta oikeasti saiko nää pitää vielä vauvansa?? minusta tollasilta pitäsd kyllä lapset ottaa pois! ja minusta tuo menee kyllä ja tapon yritykseen koska lapsi ollut noin huonossa kunnossa sairaalassa...

Samaa mietin et saivatko pitää vielä lapsen,ei lukenu iltasanomissa,tai en ainakaan huomannu. Menee ihan sairaaksi jos sosiaalityöntekijät sitä lasta pelasta tuollaisilta vanhemmilta!!

ai katsos,oon niin järkyttyneenä lukenu tuon tekstin etten huomannu että ensimmäisessä lauseessa luki "törkeästä pahoinpitelystä".. thank god,kunnon tuomiot tuollaselle hirviölle!

Tuskinpa saavat enää lasta luokseen, en usko. Vähemmästäkin otetaan huostaan.
Jää varmaan traumoja jotka purkautuvat kun itse mahdollisesti lapsen saa jo odotusaikana ja vauvan itkiessä.

Yhteistyössä