B
bussissa?
Vieras
Hei! Olemme lähdössä reilu 4 kk ikäisen vauvan kanssa etelänreissuun ja kohteessa on 1,5 h mittainen bussimatka lentokentältä hotelliin. Ilmeisesti vauvaa täytyy bussissa pitää vain sylissä, pelottaa kyllä kun se ei ole kovin turvallista. Miten te muut olette bussissa toimineet?