Vauva vuodelle 2016 <3

Mites muilla yrittäjillä menee? Itsellä tänään dpo 7 ja koko viikonlopun ollut karhea kurkku, odottelin flunssaa kun kylmäkin jatkuvasti... Kurkkukipu ei ole pahentunut, tuntuu kyllä edelleen hämärältä. Toivottavasti oli vain joku pika flunssa :) Mitään suurempia oireita ei ole ollut. Toivo silti korkealla :D

Minulla on tanaan kp10 menossa ja talletuksia aloiteltu :)
Eilen oli vahan semmoinen olo, etta olis kipeeksi tulossa mutta onneksi en tullut. Muuten ihan perusmeininki ennen ovulaatiota :) saa anhda miten sita sitten jaksaa taas odotella oviksen jalkeen!
anka.t ehka olet pieniin pain ;) milloin meinasit tehda testin?

Wolt, täällä kovasti jännäilen sun puolesta, miten kävi?

Täälläkin piinaviikot menossa, dpo 11, tätiä odotellaan ehkäpä torstaina. Mulla ei mitään poikkeuksellisia oireita, joita ei vois laittaa mielikuvituksen tai normaalin kierron piikkiin. Kovasti sitä silti toivoo...

Hydrauliikkajumppa on mulle ihan uus termi :D

Täällä dpo12 (kp25/29) ja ihan hailakanhaamun/viivan paikan testasin. Mielestäni näin siinä myös väriä, joten siksi haamun kannalla. Koitellaan parin päivän päästä uusiks ja katotaan miten käy!

Kaks viivaa piirtyi testiin viime viikolla ja tärppäs heti kun lopetin asian miettimisen. Elämässä tuli iso muutos vastaan, joka vei energian, eikä vauvahaaveita ehtiny ajatella lainkaan. Kesäkuun keskenmenon jälkeen pelottavan luottavainen olo silti. Peukut ja varpaat ristiin että tää kirppu pysyis mukana loppuun asti

Tsemppiä teille kaikille!!!

Onnea Piitu85! Minni90, toivottavasti viiva siitä vahvistuisi. :love:

Muoks, nyt on selvästi ovulaatio ohi. Sellainen pms-ketutus iski päälle ettei tosikaan! Istun täällä myrskypilveni alla ja mies hiippailee seiniä pitkin. :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Täällähän on jo tiineitä! Onnea :)

Täällä menkkaa menkan perään ja vtt vtt:n perään. Huoh. Ovuloin ehkä viime viikolla. Ei mitään oireita. Ei oo ollu mitään sen yhen oireellisen kierron jälkeen jossa oli niiiin selvät raskausoireet... sen lähemmäs raskautta ei näköjään pääse :(

Mite työ voitte pysyä laskuissa mukana, mie en muista ees onko seuraavat menkat neljännet vai viiennet!

Kaipa minäkin tänne kirjailen. Eli pientä vauvakuumetta alkanut pukkaamaan päälle ja vaivihkaa olen kumppanillekin asiasta vihjaillut :D eipä ainakaan ole vastaan hirveästi pistänyt... Ikää minulla 22 ja hänellä 23. Mulla menossa nyt kp 20/24-25 ja sanotaan nyt näin että v*****s on armoton :LOL: johtuu siitä, että oireita ei ole, ei sitten minkään moisia! Yleensä tässä kohtaa ilmennyt viimeistään rintojen "paisumista" ja arkuutta, sekä yleistä turvotusta edes ennen menkkoja. Nyt ei mitään. En edes muista koska vatsa olisi tuntunut ja näyttänyt yhtä litteältä kuin tällä hetkellä. Tekisi mieli heittää jo kirvestä kaivoon, vaikken yhtään testiäkään ole vielä tehnyt (enkä ennen perjantaita tee). Meillä siis meneillään yk1, toisaalta en nyt ole varma voiko sitä edes kutsua sellaiseksi... Ovulaatiosta ei meinaan ole tietoakan koska ollut, ehkäpä ensi kierrolla testailen. Ja pupuilut jäivät aikas vähiin oletetun oviksen lähellä. Toisaalta kyllä siellä ainakin yksi potentiaalinen kerta oli...:rolleyes: jännittävää! Tsemppiä kaikille ja toivotan teille plussatuulia!

miss_piggy
Minä oon täällä ollut flunssassa ja ääni ollu hukassa pari päivää. Poika myös oli viikon verran sairaana ja korvatulehdus ja antibiootit vielä kaiken päälle. Nyt taitaa olla kp 26 teroluteilla ja menkat alkaa huomenna tai ylihuomenna jos ei mitään pyhää sikiämistä oo tapahtunu. Yhden kerran tässä kierrossa touhuiltiin ja se olis joskus viikko sitten. Oviksesta ei oo tässä kierrossa mitään havaintoa eikä testitkään sitä näyttäneet.

Onnea plussista! :)

Täällä kp 16. Ovis oli testin mukaan kp 12, kipuili oikein kunnolla, mutta ovislimoja en poikkeuksellisesti havainnut. Lämmöt ihmetyttää, kun eivät ole kunnolla nousseet, välillä ihan "alilämmölläkin". Ehkei ovista tapahtunutkaan? Tosin pms-oireet viittaa menkkojen tulevan ajallaan ja kyseisitä oireista päätellen ilmeisesti ei ole taaskaan tärpännyt. Pöh höh..

Yhteistyössä