Onnea kaikille jo plussanneille!
Mä siirryn nyt taustalta mukaan. Halusin kahlata ensin koko alkuketjun läpi ennen kuin itse kirjoittelen mitään.
Oon 35v. kahden pojan 03/09 ja 08/10 äiti ja nyt vielä yritellään kolmatta. Kovasti toiveissa olisi pieni prinsessa mun seuraksi tänne miesvaltaiseen talouteen.
Toisaalta tää pieni prinsessa on ollut toiveissa oikeastaan aika pitkään, mut koska pojat syntyi jo aika aika pienellä ikäerolla, niin heissä on riittänyt sen verran hommaa, että kolmannen yrittämistä ihan oikeasti aloitetaan vasta nyt. Tosin huomaan vielä silloin tällöin ajattelevani, että oonko mä nyt ihan varma, että haluan tässä vaiheessa aloittaa koko homman alusta, kun poikien kanssa elämä alkaa olla jo suhteellisen helppoa, kun tekevät asioita jo pitkälti itse.
Mut sitten kuitenkin toisaalta todella kovasti kaipaan sitä pientä nyyttiä ja myöskin raskausaikaa mahoineen. <3
Mies alkoi kolmatta ehdotella jo tuossa n. vuosi sitten, mut itsellä oli silloin juuri toimenkuva vaihtunut töissä ja oli paljon kaikkea uutta opeteltavaa, joten en halunnut siinä vaiheessa vielä aloittaa yrittämistä. Nyt on vuosi vierähtänyt ja työ rutinoitunut, niin vauvan aika voisi olla. Eikä tuo oma ikäkään hirveän pitkään enää periksi anna... Ja ihanteellisinta olis, jos nyt loppuvuoden aikana raskautuisin, niin voisin olla vauvan kanssa kotona kun esikoinen aloittaa koulun ens syksynä.
Kierukka mulla on ollut nyt tätä ennen käytössä n. kolme vuotta ja se poistetiin vajaa kaksi viikkoa sitten 3.9.
Nyt siis odottelen ensimmäisiä menkkoja saapuvaksi, minkä jälkeen varsinainen yrittäminen voisi alkaa. Kierukan kanssa mulla ei enää oikeastaan ollut menkkoja ollenkaan, joten mulla ei ole mitään hajua missä vaiheessa kiertoa oon menossa ja kuin pitkä kierto yleensäkään on. Aiemmilla kerroilla mentiin tjottailemalla ja silloin raskauduin todella nopeasti. Ensimmäinen oli vissiin yk3 ja toinen yk1 ja molemmilla kerroilla ehkäisynä oli aiemmin ollut Nuvaring. Nyt vähän jänskättää, että mitä toi kierukka ja viisi vuotta välissä on kropalle tehnyt.
Luulen, et nyt aluksi mennään myös tjotilla (kunhan ne ekat menkat vaan alkais), vaikkakin ostin kyllä paketin ovistikkuja.
Pari niistä käytin viime viikolla vähän niin kuin hakuammuntana, mut negaa näytti kummallakin kerralla.
Sori tää pitkä sepustus nyt vaan omaa napaa, mut nyt on sanallinen arkku avattu taustailun jälkeen.