Vauva vuodelle 2016 <3

Hellurei kaikille!
Täällä kans jännän äärellä..ovista en tikuttanut mutta sängynpeittoa on heiluteltu hyvääsesti
Nyt siis kiertopäivä 24. Rinnat turvonneet,menkan alkamis tuntemuksia ja naama kukkii. Pitkä kierto niin vko pitäisi odotella.

Mistä te muut muuten tiedätte jos ette tikuta että onko kyseessä ovislima vai ihan sperma..

Viivaisia viikkoja kaikille..
 
Merenaalto minä varmaan tulkitsisin tuon plussaksi vaikka eihän se yhtä tumma ole kuin kontrolli :D
Näin mäkin HALUAISIN tulkita :D Mut voihan olla, että vielä siitä vahvistuu iltaa kohti. Ihmeen myöhään ovulaatio tulee jos nyt siis edes tulee. Nyt jo kp19 ja jos plussaa nyt niin ovishan olis kp20-21 :confused: Aina ennen clomeilla se on ollut kuin suoraan oppikirjoista kp14... En tiedä olisiko nyt eri juttu kun annostusta nostettiin(n)
 
mismi samaa oon miettiny, mistä sen voi varmuudella tunnistaa o_O:LOL:

).( täällä menossa kp 31/30-35, jännittää! maha nippailee ja kipuilee välillä, voi johtua lähestyvistä menkoista, rinnat arat sivuilta, mutta niin ne on viimeiset kierrot ollu aina oviksesta lähtien, lämmöt koholla, mutta nehän nousee aina enkä edes oikeaoppisesti mittaile :geek: en jotenkin usko että mahassa edelleenkään kasvaisi sitä pientä rakkauden siementä..

kesän alussa kävin papakokeessa ja hoitaja sano että elokuussa voisin soitella sisätutkimukseen aikaa, en sitten tajunnu kysyä että onko se ihan rutiinitarkastus vai tehtäiskö tän pitkän yrittämisen takia?
 
Moikka!

Täällä elellään piinapäiviä, kp23 jo. Onneks aika menee hirmu nopsaan. Tässä kierrossa vaan ei ole vissiin kauheesti toiveita, kun jäi talletukset liian vähiin. Tai siis lopeteltiin liian aikaisin, on tuo 2v vähän turhan hyvä ehkäisykeino, kun nukkui huonosti niin täytyi jättää parilta illalta miehen kanssa vehkeilyt väliin.

Kävin eilen gynellä, ja sieltä sain varsin hienoja uutisia :) Munasoluja on oikein hyvin, limakalvo hieno ja ovis juuri tapahtunut. Kaikki mallikkaasti. Ihan pieni joku sidekudosjuttu (en tosiaan muista nimeä) löytyi kohdusta, mutta ei vaikuta raskautumiseen. Se voi selittää nuo mun välivuodot ja runsaat kuukautiset, koska voi tehdä kohdusta jotenkin huonommin supistelevan. Noh, käyn vielä kilpirauhaskokeissa varulta, ja jos jouluun mennessä ei ole plussaa kuulunut, niin mietitään miten toimitaan. Ihana gyne! Oon ihan onnellinen, tuli sellainen helpotus että nyt saa rauhassa antaa ajan kulua kun tietää, ettäkaikki on kunnossa.

Möykkysellä jännät paikat, kuulostaa hyvältä :) Tsemppiä! Ja kaikille muillekin!
 
Hahaa, kannatti eilen kirota menkattomuutta. Viime yönä viideltä ne alkoi kuin salamaniskusta. En varmaan koskaa ole ollut yhtä iloinen menkoista kun nyt. ;) Eli kp 1/50 ja yk 2. Toivotaan että näiden ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen tuo kiertokin tästä vähän lyhenis. Omaa napaa, sorry :)
 
bosch uskaltaa varmaan siis onnitella: ONNEA PLUSSASTA! :)

Merenaallolle onnittelut vahvasta ovisplussasta! Nyt vaan tallettelemaan kipujen sallimissa rajoissa. :)

Iigu jeij menkoille! (y)

Ja muille piinailijoille tsemppii piinailuihin! iteki piinaillaan vasta kp 18 päivillä. Plääh!
 
Onnea plussanneet! :love:

Pakko pikaisesti purkaa oloja ennen töihin lähtöä että selviää pitkästä illasta..
Nyt menossa 32/30-35 ja mielialat heittelee minuutin välein. Haluaisin ajatella että 'entäpä jos sittenkin!' mutta toinen puoli ei uskaltais sitä pienenpientäkään toivonkipinää herätellä. miehelle en oo sanonu mitään mistään oloista tms tällä kertaa ettei sekin sitten saa taas pettyä, eli sillekään en voi nyt purkautua.. Oma pää ei taida kauaa enää jaksaa tätä tuloksetonta yritystä..:( anteeksi masentunut omanapailu, seuraava viesti voi ollakin taas iloinen ja toivoa täynnä oleva kuumeilu höpötys
 
Jaiiiks! Huomenna testaan! Nyt kp 29 ja dpo 12. Mulla ovis tapahtui tavallista myöhemmin ja voi ku jännittää! Normi kierto on ollu 26-28 päivää, mutta laskin että nyt olis 30. Oloja on ja jännää! Päivitän omia juttuja tarkemmin tuonne piinailijoiden oire -pinoon. Huh!

Nyt lukasen vähän taaksepäin teidän kuulumisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Puuharakka
Voi jännää Puuharakka !!
Peukut pystyssä että viiva vahvistuu!

Onko teillä ollu ennen kuukautisten alkamista muutama päivä ensin tiputteluvuotoa vai alkaako normi menkat heti..itellä ollut sitä vuotoa nyt jokunen kerta ja mietin mistä sen kierron lähtee laskemaan..tiputtelusta vai vasta kunnon vuodosta..
 
  • Tykkää
Reactions: Puuharakka
Hain hätähousuna apteekin testin ja tein sen töiden jälkeen 3,5 tunnin pidätyksen jälkeen ja oli vahvempi viiru :geek:

Sunnuntaina teen varmistustestin! Iik! :LOL:
Erica87 päästäänköhän samaan aikaan huhtikuisiin sitten :love:

Mulla normaalisti vuodot alkaneet ruskeella kunnon tuhrulla ja välittömästi sitä seuraa punainen raju vuoto mikä kestää n.5 päivää. Viimeksi alkoi kummallisella vaaleanpunaisella valkkarilla mitä alkoi tulemaan jo neljä pv ennen tulevia menkkoja. Meinasin sillon että oonko jääny paksuks vai mitä..? En sit ollu.
 
Ihanaa!! Onnea kaikille plussanneille :) <3
Merenaalto kylla mun mielesta sun viivat on ovisplussia, itse ainakin niin tulkitsisin.. ja siis voihan sita varmuuden vuoksi aina talletella :)

Itsellani juuri loppui eilen menkat, jee :D tanaan onkin jo himotus paalla. Janna miten se heti alkaa jo menkkojen jalkeen (mulla oli nyt myos menkka-aikana?). Mut taa on just tata, sillon kuin pillereita soin niin ei kylla tammosia himotuksia koskaan ollu :D
mutta jee nyt voi taas ruveta yrittelee :) ja tietty piti heti kastaa sita ovistikkua vaikkei siella haamua kummempaa tietty viela nay. Tosin mulla ollu aika aikanen ovis nykyaan, n. kp10.

Ihanaa viikonloppua ja plussatuulia :)
 
Siinähän on norappi ihan selkeä haamu! Onnittelut!
Ja onnet myös kaikille muille plussanneille :)
Voin kun tulis itelläkin ne kaks viivaa jo tikkuun :/ Nyt just menkat loppumassa ja yk 3 siis alkaa. Ihmeellisen niukka vuoto oli nyt, ei kipuja eikä muita voimakkaita oireita mitä aina on. Oli (tietty :p) pakko testata,ja kotona sattu oleen rfsu:n ilmeisen huonoja liuskoja. On kyllä erikoinen testi, kun teki heti sekä selkeän valkoisen viivan paikan testialueelle, ja siihen testialueen ja imupinnan reunaan taas kirkuvan punaisen viivan, joka siis säilyi koko illan siinä. Harmillisesti punainen viiva oli siis väärässä paikassa :mad: . No, nyt unohdan testailut hetkeks ja keskityn tähän kiertoon. Tsemppiä kaikille kanssasisarille ja kivat viikonloput!
 
meil tais jaada ns.hyvat paivat käyttämättä..petipuuhia oli kp 12 ja seuraavana aamuna tulikin todella kovat ovulaatiokivut..kesti nelisen tuntia kipu vasemmalla puolen.oonki monesti miettiny mis vaihees ovulaatio on kipujen ollessa? onko tietoo kellään?seuraavat peiton heiluttelut olki sit kp15..eli en todellakaa usko et tarppaa tast kierrosta..kuitenki jo yk15 menossa..
 
inka' Mulla ainakin ovulaatiokivut on ennen ovulaatiota. Kestää monta päivää ja ovulaatiopäivänä ei sitten juuri kipuja olekaan, ajoittaisia tuikkimisia lukuun ottamatta. Ja muutenkin mun mielestä jos ovulaatiota edellisenä päivänä on peitto heilunut niin sehän on oikein hyvä. Eikö niitä simppoja pidäkin olla jo mielellään odottelemassa siellä. Näin mä olen jostain lukenut.

Täällä ei ihmeempiä, dpo 2 menossa ja nyt vaan odotellaan. Pitkiä taas tulee olemaan seuraavat kaksi viikkoa :D Mut itseni tuntien alan testailemaan jo viikon kuluttua ;) Tilasin netistä 20kpl r-testejä niin onpahan tikkuja mihin pissiä :D

Norappi, ihan selvä haamuhan siellä!
 
kp 35/35 ja elämäni ensimmäinen positiivinen testi tehty:love: eihän tätä meinaa uskoa todeksi!

Yritin liittää teille kuvan mutta en vaan osaa :D

oireita jos joku haluaa tietää, nyt parina viimepäivänä ollut jännää juilimista jossain syvällä alavatsassa hetkittäisesti, mutta miksi uskalsin vähän toivoa plussaa on puuttuvat itku- ja raivokohtaukset jotka aina edeltävät tätiä. ja siinäpä ne :D

onnea muillekin plussanneille! :love:
 

Yhteistyössä