Vauva vuodelle 2016 <3

Mä en oo yhtään enää perillä mun kierrosta! Menkat oli 2 viikkoa sitten viikonloppuna, ja tän viikon torstaina tuli vahva viiva ovistestiin, vaikka omien laskujen (ja womanlogin) mukaan ovis olisi vasta tulevana maanantaina. Menkkojen pitäis alkaa taas 12.-17.5. Saas nähdä miten käy..
 
Oon tosi huono kommentoimaan :D. Mutta onnea niille jotka ovat jo plussan saaneet ja niille ketkä sitä odottaa niin pidän peukut pystyssä :)!

Täällä tosiaan menkkojen olis pitänyt alkaa maanantaina, mikäli kierto olisi yhtä säännöllinen kuin ennen raskautta. Testiä en oo vielä tehnyt koska en uskalla :D. Ja se viimeisin pitkä kierto 79pv kummittelee mielessä, jospa tämäkin kierto on yhtä pitkä ja ovulaatio ei tapahtunut silloin kun luulin. Testasin tikuilla ja viivat vahvistui ja oli melkein yhtä vahvat, testit loppu ja ajattelin että ovis tapahtuu parin päivän sisään. Saa nähdä onko ovis ollut silloin vai ei.

Oloja on ollut; repäisykipuja jos tekee jotain äkkinäisesti, kummallisia oloja alavatsalla (meillä tosin oli vatsatautia, että varmaan siitä johtuu), migreeniä, selkäsärkyä, aika ajoin runsasta valkkaria, välillä myös imetys sattuu ja yhdessä välissä oikea rinta oli tosi kipeät.

Tällainen tilitys :D
 
Testasin juuri Predictor earlylla ja haaleaa positiivista näyttää... Googlettamisen jälkeen mulle valkeni melko nopeasti, että kyseinen testi antaa selkeitä plussia tarkoittamatta mitään :( ja vähänkö alkoi harmittaa. Nyt on dpo 10 tai 11, joten tietty aikaisessahan olen liikenteessä. Pitikin noin susi testiin mennä rahat laittamaan. Höh :(

Mitä kokemuksia teillä on kyseisestä testistä?
 
Testasin juuri Predictor earlylla ja haaleaa positiivista näyttää... Googlettamisen jälkeen mulle valkeni melko nopeasti, että kyseinen testi antaa selkeitä plussia tarkoittamatta mitään :( ja vähänkö alkoi harmittaa. Nyt on dpo 10 tai 11, joten tietty aikaisessahan olen liikenteessä. Pitikin noin susi testiin mennä rahat laittamaan. Höh :(

Mitä kokemuksia teillä on kyseisestä testistä?
Jos siinä on väriä niin plussa se on. :) Onko kuvaa?
 
miss_piggy
Mulla on kyllä kaikki testit näyttänneet joko negaa tai positiivista jos olen raskaana ollut. Ite en siis pahemmin usko/luota mihinkään ns. viivanpaikkoihin vaan uskon että jos kaksi viivaa näkyy niin kyllä se plussaa tarkottaa.
 
Mulla on kyllä kaikki testit näyttänneet joko negaa tai positiivista jos olen raskaana ollut. Ite en siis pahemmin usko/luota mihinkään ns. viivanpaikkoihin vaan uskon että jos kaksi viivaa näkyy niin kyllä se plussaa tarkottaa.
Mä oon saanut niillä obe stepeillä viivanpaikkoja mutta niissä ei kyllä sit oo ollut väriä. Tästä viisastuneena testaan jatkossa muilla testeillä.
 
kp 20/34-36. yrityskertoja en ole edes laskenut.Ovis oilis laskurien mukaan juurikin näillä näppäimillä(en tikuta ovista),ja viikonloppuna on siihen malliin kyllä peittokin heilunut.Toivottavasti nyt vain tärppäis.Ens kierto meneeki sit ohi,ku mies lähtee ulkomaille työreissulle.
 
Vihdoin alkoi yk 2, eli tänään kp1. Mää kans päästin että tää on se kierto ko tärppää! ???? Mutta stressiä en meinaa asiasta ottaa enkä tikutella ovista. Viime kierto meni aivan höpöks, ko tilasin ovistikkuja. Ja sitä paitsi tunnistan oviksen tosi hyvin.

Kaverit sai eilen vauvan, oih! Vauvakuume itsellä vaan kasvaa ????

Tsempitykset kaikille!
 
Taisi tuo eilinen Predictor Earlyn haamuplussa olla just sitä mitä meinasinkin. Eli ei yhtään mitään :( Tämän aamuinen cb näytti ihan puhdasta negaa. Toki toi eilinen testi on herkempi, mutta uskoisin, että aamun eka pissa olis näyttänyt jotain tuossa cb:ssä jos raskaana olisin. Menkkojen pitäis alkaa tiistaina-torstaina. Ehkä liian aikaisessakin oon liikenteessä testailuiden kans, mutta kahdesta aikaisemmasta raskaudesta oon saanut heikkoa plussaa jo näihin aikoihin. Nyt en enää tuhlaa rahoja testeihin kun vasta perjantaina mikäli menkat ei ala.
 
Täällä tänään otettu vika terolut, eli nyt sitten vaan niitä menkkoja odottelen.. ja joo munhan piti testata r-testi vasta ke 6.5 mutta testasinpa jo eilen, kun olin hölmö jo ostanu 2 pc liuskatestiä ja nega oli... no ei tullu yllätyksenä. Jotenkin vaan niin semmonen olo että paskat mä koskaan saan kokea raskautta.. eihän mulla oo ees varaa valittaa kun yritys alussa, kun monet yrittää vuosia.. mutta kyl mulla jotain ongelmaa on ovulaation kanssa, kun koskaan ei tuu semmosia paksu limoja.. en muista että ois teininäkään tullu.. ja ei koskaan vatsassa jomottele, kun vasta sillon kun menkat on päällä.. ehkäpä nyt vertaan itseäni liikaa muihin..kun mun kaverillakin n.viikko ennen menkkoja alkaa jo alavatsakivut ja hän tietää jo siitä että menkat tulee viikon päästä, mulla ei oo koskaan ollu tommosta. Jotenkin oon vähän kateellinen ja tunnen itteni vialliseks :'(

Anteeks tämmönen tilitys.. on vaan paska päivä :'(
 
Outiukselle paljon onnea :flower:

Merenaalto, aika samoissa dpo:issa mennään, pidän peukkuja että sieltä vielä plussa tulee! Ei vielä lannistuta ;)

).( Dpo10 ja malttamattomana testailin negan. Ympärillä ihmiset lisääntyy ja oon pessimistinä vaipunut synkän varmaan epätoivoon että ite en koskaan tule raskaaksi, joka tietenki ekan yrityskerran kohalla on naurettava ajatus. Mulla nyt vaan on tapana masistella kaikkea ja kattoa maailmaa suht synkästi :D
 
Täällä tänään otettu vika terolut, eli nyt sitten vaan niitä menkkoja odottelen.. ja joo munhan piti testata r-testi vasta ke 6.5 mutta testasinpa jo eilen, kun olin hölmö jo ostanu 2 pc liuskatestiä ja nega oli... no ei tullu yllätyksenä. Jotenkin vaan niin semmonen olo että paskat mä koskaan saan kokea raskautta.. eihän mulla oo ees varaa valittaa kun yritys alussa, kun monet yrittää vuosia.. mutta kyl mulla jotain ongelmaa on ovulaation kanssa, kun koskaan ei tuu semmosia paksu limoja.. en muista että ois teininäkään tullu.. ja ei koskaan vatsassa jomottele, kun vasta sillon kun menkat on päällä.. ehkäpä nyt vertaan itseäni liikaa muihin..kun mun kaverillakin n.viikko ennen menkkoja alkaa jo alavatsakivut ja hän tietää jo siitä että menkat tulee viikon päästä, mulla ei oo koskaan ollu tommosta. Jotenkin oon vähän kateellinen ja tunnen itteni vialliseks :'(

Anteeks tämmönen tilitys.. on vaan paska päivä :'(
Oikeesti kannattaa olla onnellinen jos ei oo mitään oviskipuja tai ennen menkkoja viikon maha kipee. :) Ei se tarkoita että olisit jotenkin viallinen päinvastoin. Kivut ennen menkkoja ja kovat kivut niiden aikana viittaa ennemmin siihen että taustalla vois olla endoo. Lähipiirissä oon nähnyt sitä ja siinä ei oo mitään kadehdittavaa.

Ja ovislimoista: ei kaikille tuukkaan niitä tai aina joka kierrossa. Ja greippimehulla tmv. voi boostata noita limojen muodostumisia tai näin oon ainakin lukenut.

Jos menkat pitäis alkaa vasta kolmen päivän päästä niin tässähän on vielä aikaa testiin muodostuu viiva.

Häntä pystyyn ja tsemppiä! :) Jos ei tästä kierrosta niin sit seuraavasta ;)
 
Kinder_Kitty: mullakaan ei oo raskauden jälkeen tullut kunnollista ovulaatiolimaa, tuntuu että valkovuoto vaan on runsaampaa ja limaisempaa, mut ei sit kuitenkaan sitä "kananmunan valkuaista".Silti oon saanu ovikseen yhtä vahvat viivat, sekä vatsaa jomottanut siihen aikaan.

Tästä kierrosta vatsa ei reagoinut ovikseen mitenkään, joten en tiedä että tapahtuiko koko ovulaatiota edes. Sekava ja pitkä kierto turhauttaa :(
 
miss_piggy
Mullahan ovista ei terolutien kanssa edes tullut. Vasta ku terolutien kans otettiin ne clomit käyttöön niin jo tuli niin kirkuvan punanen viiva ja munasarjoja pakotti niin järkysti ettei oo koskaan ollu tollasta ovista. Enkä oo varma ovuloinko edes luomusti laisinkaan, oon pillereitä syönyt vuodesta 2002 asti, ja kun pillerit lopetin 2012 niin ei tosiaan oviksista tietoakaan ennen lääkitystä.
 
Kiitos teille tsemppauksesta!:) Joo totta tuokin, että kyllä kovat kivut voi kertoo jostain ongelmasta. Asioilla on aina kakspuolta. Tosiaan oon toisaalta iloinen että mun ei tarvii menkkojen aikaan olla kaksinkerroin kivusta ja eihän kaikki tosiaan tunne ovulaatiota.. Toivoisin tuntevani. Jotenkin kun oon ottanut asioista niin paljon selvää kun raskaus olisi toiveissa niin kaikki tieto vaan lisää tuskaa, kun rupeaa miettimään et missä vika, mut ei ne asiat miettimällä parane mug helpommi sanottu kun tehty. Toivotaan että nää terolutit tasoittas ees jonkin verran kiertoa vielä on siis jäljellä yksi kuuri. Ei tää naisena olo oo helppoa.
 
Kiitos teille tsemppauksesta!:) Joo totta tuokin, että kyllä kovat kivut voi kertoo jostain ongelmasta. Asioilla on aina kakspuolta. Tosiaan oon toisaalta iloinen että mun ei tarvii menkkojen aikaan olla kaksinkerroin kivusta ja eihän kaikki tosiaan tunne ovulaatiota.. Toivoisin tuntevani. Jotenkin kun oon ottanut asioista niin paljon selvää kun raskaus olisi toiveissa niin kaikki tieto vaan lisää tuskaa, kun rupeaa miettimään et missä vika, mut ei ne asiat miettimällä parane mug helpommi sanottu kun tehty. Toivotaan että nää terolutit tasoittas ees jonkin verran kiertoa vielä on siis jäljellä yksi kuuri. Ei tää naisena olo oo helppoa.
Mun täytyy kommentoida että oon alkanut tuntee oviksen vasta esikoisen jälkeen. Oon tosi kipee että ei voi olla huomaamatta. Oon testannut silti ovistikuilla siks kun kivut tulee niin silloinhan se munasolu on jo vapautunut. Ennen ekaa en siis tuntenut ovista vaan limoista bongailin. Tai ennen ekaa vauvakuumetta en kyllä tiennyt näistä jutuista mitään. :D

ON: oviskipuja täällä poden. On hyödynnetty ja nyt vaan sit ootellaan tärppäskö vai ei. Jännittää... :rolleyes: Viime kierrosta viisastuneena yritän olla testaamatta liian aikaisin. Saa nähdä onnistuuko. :LOL: Positiivista on että tästä taitaa tulla jo normimittainen kierto.
 
Mitä tähän oviskeskusteluun voin ottaa kantaa, niin mähän oikeastaan limailen ympäri kierron koko ajan todella paljon (joskus ärsyttää kun on ihan vetinen koko ajan!!) mutta sitten oviksen aikoihin sitä kyllä tulee tavalliseenkin verrattuna niin paljon että pakkohan se on huomata. Plus koostumus ja väri muuttuvat aavistuksen oviksen aikoihin. Kipuja ei yleensä ole ollut, mitä nyt ehkä vähän jotain nipistelyä. Menin muuten kerran juomaan vähän greippimehua yhdessä kierrossa ihan vaan ajatellen että josko siitä olisi jotain muutakin hyötyä ja herranen aika kun mun piti melkein kuukautissuojaa mennä laittamaan kun lainehdin.... :D Ehkä ei oo mulle ihan toi greippimehu kun muutenkin oon ku Niagaran putous. Silti oon kyllä suhteellisen heikkoa viivaa ovistikkuihin aina saanut, en varmaan kertaakaan aivan selkeää plussaa.

Vähän nyt pelottaa kun menkat sitten tosiaan olivat myöhässä useita päiviä ja kestivätkin tavallista pidempään, yli kaksi päivää enemmän kuin normaalisti ja olivat myös järkyttävän kipeät. Nyt sitten menkat on jo ohi, mutta eilen tunsin hirvittävän kipeiltä vihlaisuja alavatsalla useampaan otteeseen, meinasi ihan itku päästä kun sattui. Pelko sitten iski taas että mitä jos se kysta kasvaa / repeää / tulee uusi. Kauhea paniikki, toisaalta tiedän että kipu olisi varmasti vielä kestämättömämpi ja vertakin varmasti lykkäisi jos kystaan liittyisi, mutta en tiedä... Ahdistaa vain. Poliaika on ensi viikolle, mutta kohta multa kyllä kärvähtää hermot kun pelottaa ja ahdistaa tää tilanne kun koko ajan saa stressata kystaa ja mahdollista leikkausta / sitä että onko sitten enää toista munasarjaa. Ja nyt sitten kirsikkana kakun päälle vielä se, että nää menkat on oikeasti alkaneet kiukuttelemaan ja kivut sekä vuodon määrä tällä kertaa olivat jo niin hirveitä että pelkään tosissani että mulle on taas palaamassa ne teinivuosien menkat jotka olivat ennen pillereitä. Sitten se on sitä että vaan huudetaan sängyn pohjalla ja töihin lähteminen on aivan mahdottomuus kahteen päivään... Kai lääkäri voi jotenkin helpottaa kuukautiskipuja / vuodon määrää ilman ehkäisypillereitäkin, vai voiko? Kipulääkkeillä ei juuri ole tehoa, jotain muuta tarvitsisi olla. Pelkään nyt ottaa asiaa esille polilla kun pelottaa että sieltä tulee vaan että kärsi kivuista ja yritä vauvaa tai pillerit takaisin :/ En kyllä muutenkaan haluaisi pillereitä takaisin vaikkei me yritettäisikään, niin sekasin pisti kropan ja mielen...

Ovulaationkin ajankohta mietityttää nyt, kun menkkojen kettuilun vuoksi en osaa enää sanoa kuinka kauan ne antaa odottaa itseään ja siten sitten edes suhteellisesti sitä sopivaa päivää jolloin alkaisi testailla. Toisaalta en kyllä jaksaisi edes testailla kun stressi vaan nousee tikkujen myötä.

Vähän ottaa aivoon kun oma hääpäivä lähestyy kohisemalla ja haluaisin iloita tulevasta juhlasta sekä keskittyä valmisteluihin, mutta päässä pyörii lähinnä vauvat ja kuukautisongelmat, ei hääjutut. :/
 
Viimeksi muokattu:
Mä tuun tänne mukaan. Meille piti tulla marraskuu vauva, mutta niin ei käynytkään. Nyt parantelen itseäni lääkinnällisen tyhjennyksen jäljiltä. Jälkitarkastus on toukokuun lopussa. Nyt olisi kova vauvakuume ja toivoisin että saataisiin kevät/kesä vauva 2016. Olo ja mieli jo palautuneet normaaliksi. Ainahan se harmittaa, mutta nyt vaan uutta yritystä kehiin kun vaan saadaan alkaa yrittää. Meillä on ennestään yksi lapsonen kesäkuinen 2014.
 
Pitkästä aikaa täällä. Oon kyllä vahavasti mukana, oon vaan enempi roikkunu tuolla himotestaajien puolella ko on tullu testailtua niin ovistako ko raskauttaki siinä toivossa että ees jompikumpi olis plussaa. Nyt on vaan vähän mieli maassa ko vaikuttaa siltä että negoina molemmat on ja pyssyy. Siis mulla ei oo vielä menkat alakanu edellisestä synnytyksestä joka oli 7/14. Pikku kolomosta kovasti kuumeillaan ja mie toivon että saisin plussan raskaustestiin ennenkö menkat ees ehtii alakaa mutta jo pelekistä menkoista olisin ikionnellinen :D

Oviskipuja mulla ei ainakkaan ykkösen jäläkeen ole ollu, tiä sitte miten käy jos mie joskus alan vielä ovuloimaan.. :) Limat on kuitenki ollu tosi selevät, tulleekohan ne 'pahimmat' limat juuri ennen ovista vai sen jäläkeen? Vai lienee yksilöllistä seki.
 
miss_piggy
norappi, pahoittelut kkm:stä ja tervetuloa mukaan. Toivotaan että tärppää pian! Se lääkkeellinen tyhjennys oli ehkä kamalampi kuin synnytys jos multa kysytään :/

Sitten vähän omaa napaa, mun ebaysta tilaamat o-ja r-testit tuli tänään. Kumpikin näyttää jotain haamujen esiäitiä |O r-testi on vissiin one step, joten jos ne vaan nyt sitten näyttää jotan väärää viivanpaikkaa. Eihän mulla siis oo oviksesta edes mitään tietoa, ja nyt on vissiin kp... öö.. 20 jos oikein lasken :D Siis pillereiden jälkeisen vikan tyhjennysvuodon ekasta vuotopäivästä laskettuna.
 
  • Tykkää
Reactions: another

Yhteistyössä