S
"surullinen"
Vieras
6kk vauva ollut ärtyinen ja itkuisa 2-viikon ikäisestä tähän asti.. Maitoaltistukseen vielä muutama viikko aikaa ja tuntuu ikuisuudelta. Raivostuttaa kun lapsella kipuja ja silti odotettu monta kuukautta että päästään tutkimuksiin. Lapsi vaan itkee ja kitisee kokoajan, sylissä tahtoisi olla mutta ei kelpaa muu kuin hyssyttäminen ja pitäisi olla liikkeessä ja ei saisi istua. Tuntuu etten jaksa vaan kokoajan kantaa ja en haluaisi jättää häntä yksin vaikka sitteriin itkemään..
Nukkumaan menokin on aina yhtä taistelua kun ei osaa nukahtaa sänkyynsä.. Lapsi on ihana mutta alan olemaan ihan lopussa. Jotkut päivät menee ihan ok kun koitan jaksaa tsempata itseäni. Tuntuu aivan kamalalta kirjoittaa tälläistä mutta en tiedä miten voisin helpottaa vauvan oloa?
Itseänikin itkettää tätä kirjoittaessani ja kaikki tuntuu niin kurjalta. Parisuhde ihan kuralla myös ja tuntuu etten jaksa enää edes syödä mutta silti saan itseni pakotettua jaksamaan hoitaa kodin ja sun muun ja ulkona käydään kanssa..
Päivästä toiseen on vaan samaa itkua ja turhaudun kun en tiedä mitä enää voin tehdä. Omaa-aikaakin minulla on niin harvoin että olen muutenkin niin turhautunut ihan kaikkeen.
Miten voisin tsempata nyt itseäni? Kamalaa katsoa kun lasta sattuu mutta mistään tunnu olevan mitään apua.
Nukkumaan menokin on aina yhtä taistelua kun ei osaa nukahtaa sänkyynsä.. Lapsi on ihana mutta alan olemaan ihan lopussa. Jotkut päivät menee ihan ok kun koitan jaksaa tsempata itseäni. Tuntuu aivan kamalalta kirjoittaa tälläistä mutta en tiedä miten voisin helpottaa vauvan oloa?
Päivästä toiseen on vaan samaa itkua ja turhaudun kun en tiedä mitä enää voin tehdä. Omaa-aikaakin minulla on niin harvoin että olen muutenkin niin turhautunut ihan kaikkeen.
Miten voisin tsempata nyt itseäni? Kamalaa katsoa kun lasta sattuu mutta mistään tunnu olevan mitään apua.