Vauva vai häät?

Me päätettiin vihdoin että me mennään naimisiin ens vuonna! :heart:

Mut myös ois tarkoitus laittaa toinen lapsi tulemaan. Kummin ois teistä fiksumpaa, oottaa ne häät alta ja alkaa sit lapsen tekoon, vai laittaa lapsi aluille heti ja olla sit häissä maha pystyssä? Mie oon jo niin helkkarin vanha, että sik kiirehin tuon lapsen teon kanssa...
 
vieras
Riippuu ihan siitä tehdäänkö teillä niitä lapsia vai saadaanko, se ei nimittäin aina ole niin helppoa että tosta noin vaan tehdään lapsi johonkin aikatauluun. Mutta jos tiedät tulevasi raskaaksi heti ekasta yrittämästä niin silloin hoitaisin häät ensin alta.
 
No anteeks nyt kun satuttiin eka lapsi saamaan ainakin ekasta kierrosta, ei kai se mun vika oo... :ashamed: Eikä se toinen välttämättä yhtä helposti tulekaan.
Meil on vaan niin kiva hääpaikka nyt tiedossa ens kesäksi ja aateltiin että vihkiminenkin suoritettaisiin siellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:
Sopikaa hääpäivä ja alkakaa lapsen tekoon, jos oot raskaana niin sit oot raskaana häissäs eikai se mikään uus juttu oo?
No mä aattelin kans että jos jättäs pillerit pois tossa tammikuussa niin sit kattois että miten tärppää. Sit häät heti toukokuulle jos plussaan pian. Eikä sil muuten mitään väliä ois että onko iso maha mut mie oon vaan nyt niin tyytyväinen omaan kroppaani että tässä kunnossa sitä kehtais esitellä häävieraillekin.
 
Jin
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
No anteeks nyt kun satuttiin eka lapsi saamaan ainakin ekasta kierrosta, ei kai se mun vika oo... :ashamed: Eikä se toinen välttämättä yhtä helposti tulekaan.
Meil on vaan niin kiva hääpaikka nyt tiedossa ens kesäksi ja aateltiin että vihkiminenkin suoritettaisiin siellä.
No meilläkin tuli eka lapsi ekasta kierrosta, toisessa menikin sitten 1,5 vuotta.

Mutta jos toi on sun asenne ylipäätään, niin odottaisin niiden häiden yli.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jin:
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
No anteeks nyt kun satuttiin eka lapsi saamaan ainakin ekasta kierrosta, ei kai se mun vika oo... :ashamed: Eikä se toinen välttämättä yhtä helposti tulekaan.
Meil on vaan niin kiva hääpaikka nyt tiedossa ens kesäksi ja aateltiin että vihkiminenkin suoritettaisiin siellä.
No meilläkin tuli eka lapsi ekasta kierrosta, toisessa menikin sitten 1,5 vuotta.

Mutta jos toi on sun asenne ylipäätään, niin odottaisin niiden häiden yli.
Meil on ajatus että kokeillaan eka ite sitä toista mut jos ei ota tullakseen vuoden sisään niin sit ollaan ainakin naimisissa että voi laittaa adoptioprosessin aluilleen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Meillä on myös hää- ja vauvahaaveita ensi vuodelle :D Täytyy malttaa yrittää ne juhlat alta ja sitten jos yrittäisi vaavia alulle... :heart: Näinpäin meillä.
Mä olin ihan varma etten edes koskaan järjestä mitään häiutä vaan korkeintaan joskus maistraatissa naimisiin. Mut niin sitä ihminen muuttuu iän myötä :D Nyt alkaa sit kauhee häähössötys tietty, pitäs keksii puku ja kaikkee.. Mies suunnitteli jo paperilyhtyjä pihamaalle... Ne vaan sopis paremmin syyshäihin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:
Meillä on myös hää- ja vauvahaaveita ensi vuodelle :D Täytyy malttaa yrittää ne juhlat alta ja sitten jos yrittäisi vaavia alulle... :heart: Näinpäin meillä.
Mä olin ihan varma etten edes koskaan järjestä mitään häiutä vaan korkeintaan joskus maistraatissa naimisiin. Mut niin sitä ihminen muuttuu iän myötä :D Nyt alkaa sit kauhee häähössötys tietty, pitäs keksii puku ja kaikkee.. Mies suunnitteli jo paperilyhtyjä pihamaalle... Ne vaan sopis paremmin syyshäihin!
Meilläkin on häät vasta syyskuussa |O :D Järjestäkää keväthäät, tulee nopiammin :D Ja tietysti mukaan nyt Wedding clubiin ;)
 

Yhteistyössä