vauva vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ff

Vieras
teen oman alotuksen jos sais mielipiteitä....
mies haluis siis vauvan....
miehellä ei vielä yhtään omaa lasta, mulla yks. yli vuosi yritettiin saada lasta ja se jäi tauolle kun jouduin olkapää leikkaukseen, lääkäri sano et olkapää saatava kuntoon ensin, kun en voi raskaana ollessa niitä särkylääkkeitä syödä.

mut nyt tuntuu et haluunko oikeesti toista lasta, eka on 6v ja on jo omatoiminen. toisaalta joo, mut sitten mietin miten jaksan aloittaa vaippa ja vauva rumban alusta. raskausaika karmeine selkä ja vatsakipuineen ei houkuttele eikä synnytys, vaikka eke menikin suht helposti. pelkään vaan kipua ja repeämistä.

toisaalta haluun mut sitten kuitenkin en tiedä

Mulla oli samantyylinen tilanne ja päätin tehdä toisen lapsen. Raskausaikanakin vielä pohdin että onkohan tää nyt virhe, kun isompi tosiaan jo 6v ja helppo kaikin puolin. Mutta ei ole kyllä tarvinnut katua ja nyt jo kolmas tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mulla oli samantyylinen tilanne ja päätin tehdä toisen lapsen. Raskausaikanakin vielä pohdin että onkohan tää nyt virhe, kun isompi tosiaan jo 6v ja helppo kaikin puolin. Mutta ei ole kyllä tarvinnut katua ja nyt jo kolmas tulossa.

mutta jotenkin vaan hirvittää.. raskaus, synnytys ja kaikki. ekasta synnytyksestä tuli toisen asteen repeämä joka oli todella kipeä, en kolmeen viikkoon kärsiny istua.

poikakin jo kysy viimeviikolla et koska meille hankitaan vauva, hän kun voisi hoitaa ja huolehtia siitä. pojan eskari kaverilla pien vauva ja nyt poikakin haluisi pikku veljen tai siskon.
sekin olis yks syy miks haluisin toisen, olis pojalle sisarus. en oikeen haluis et ois ihan ainut lapsi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:

mutta jotenkin vaan hirvittää.. raskaus, synnytys ja kaikki. ekasta synnytyksestä tuli toisen asteen repeämä joka oli todella kipeä, en kolmeen viikkoon kärsiny istua.

poikakin jo kysy viimeviikolla et koska meille hankitaan vauva, hän kun voisi hoitaa ja huolehtia siitä. pojan eskari kaverilla pien vauva ja nyt poikakin haluisi pikku veljen tai siskon.
sekin olis yks syy miks haluisin toisen, olis pojalle sisarus. en oikeen haluis et ois ihan ainut lapsi

Mullakaan ei eka synnytys ollut unelma ja tämä toinenkin oli mielestäni pelkkää rääkkiiä.

Odotan tosiaan nyt kolmosta ja olen jälleen pohtinut sitä että olenko hullu ja voi helvetti, kun on tosiaan se synnytys edessä. Raskauspahoinvointi kakkosesta vei sängynpohjalle kirjaimellisesti 8 viikon ajaksi, kolmas päästi sentään vähän helpommalla mutta ei silti paljoa naurata.

Mutta kyllä tämä loppupoeleissä sen arvosta on :saint: