Vauva uimahallissa, toimintatapoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miten olette toimineet pienen lapsen kanssa uimahallissa kun ei enää ole käytössä turvakaukaloa, eikä lapsi osaa vielä kävellä? Oletteko saaneet lapsen seisomaan esim tuolia vasten, että olette itse pukeneet nopeasti? Vai kuinka toimitte? Olisi ongelma... :D

Meidän uimahallissa on sellaisia käteviä "kumisia" tuoleja joihin lapsen voi istuttaa siksi aikaa kun itse pukee. (joku varman tietää nimen sille) Niissä lapsi pysyy tukevasti paikoillaan. Ota selvää onko niitä teidän uimahallissa!

Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Meidän uimahallissa on sellaisia käteviä "kumisia" tuoleja joihin lapsen voi istuttaa siksi aikaa kun itse pukee. (joku varman tietää nimen sille) Niissä lapsi pysyy tukevasti paikoillaan. Ota selvää onko niitä teidän uimahallissa!

Ei ole niitä tuoleja meillä :(

on meillä mukana aina suihkutilasta altaille. Toisissa paikoissa saa suojapussit renkaiden ympärille, toisissa riittää, kun renkaat on puhtaat.
Ystäväni lapsi istui pienessä pesuvadissa ennenkuin oppi kävelemään.

Niin tai entäs jos otat sellasen vauvan ammeen mukaan.Niitähän on semmosia pieniä missä on se istuinosa ettei luista.Sinähän se vaavi pysyy sen aikaa.On tietty aika kiva roudata sellasta mutta eipä tule kyllä muuta mieleen.Paitsi tuo pesuvati.

Yhteistyössä