E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meillä oikeestaan ongelma on se että ei olla yhdessä kauheesti käyty missään edes silloin kun oltiin kahdestaan.olen odottanut aloitetta miehen puolelta mutta ei...tuntuu että kaikki mitä suhteessamme on, on mun aikaansaannosta eli minä halusin kihla,häät ja vauvan.mies on vaan tullut perässä ja vikissyt.nyt se on alkanut ärsyttämään ja tuntemaan myös katkeruutta.miksei mun mies ole puhunut edes jostain asiasta ensin...Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2005 klo 19:34 sillai kirjoitti:Varmasti on aika normaalia pienten lasten vanhemmille. Ainakin itse tunnistan ongelmat omikseni myös. Ja mä luulen (tietoa ei oo), että tällanen suhteen "katoaminen" käy vielä useemmin niille, jotka on kauan ollu yhessä ennen lapsen hankintaa. Sillon kun sitä on jo ehtiny löytää omat rutiininsa ja tottua niihin ja sitten kun tulee vauva niin sehän muuttaa kaiken. Ainaki luulis, että jos on yhessä ollu lyhyemmän aikaa niin ei oo sillai ehtiny suhde vakiintua. Ainakin meillä näin, yhdessä oltiin 6 vuotta ennen lasta ja elettiin onnellista pari-elämää; käytiin ulkona syömässä, leffassa yms. Lapsen jälkeen ei enää mitään.. Seksi-elämä on olematonta, mut just nyt se ei kyllä haittaa, se on nimittäin molemminpuolista ja johtuu väsymyksestä.
Mun vinkki on,että yrittäkää hankkia lapsenvahti ainakin yks ilta joka toinen viikko. Ei tartte olla sen kummempaa "syytä" mutta lähtekää kaksistaan ulos syömään tai vaikka vaan kävelylle. Yrittäkää jutella muustakin kun vauvasta, jos mahdollista. Eilen me käytiin koko perhe yhdessä ulkona syömässä, hauskaa oli, vaikkei se tietenkään samanlaista ollu kun jos kaksistaan olis ollu. Mutta oli kiva huomata, että tällastakin vielä voi tehdä, vaikka on se vauvakin!
no onneksi en nyt sentään ole joutunut painostamaan,kyllä mies omasta tahdosta naimisiin on kanssani menossa.mutta tietysti minä olen ollut se joka asiasta alkoi puhumaan kun vauva ilmoitti tulostaan.kyllä mies tätä kaikkea arvostaa ja sitä että olen niitä halunnut mutta kun tosiaan ne on kaikki tullu mun puolelta.se ottaa pannuun.häävalmistelut on jo niin vauhdissa että ei enää auta perua,enkä sitä edes sitten loppupeleissä halua.kiitos sulle!Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 09:20 harmaalehmu kirjoitti:No kyllä meilläkin on mennyt kihlautumiset, häät ja vauvan syntymä minun esittämääni tahtiin - tai siis minä olen joka askeleesta alkanut puhua ensin. Mutta päätös on ollut lopulta yhteinen. ja mies on moneen otteeseen antanut minulle positiivista palautetta kaikista asioista. Vauvaa piti eniten puhua - mikähän noissa miehissä oikein on kun tuntuu että haluaisivat aina vaan harjoitella sitä lapsen tekoa... Alkuun vauva-ajan väsymys hukutti halut kummaltakin, nyt eletään jo normaalia tahtia.
Oletko joutunut painostamaan miestäsi naimisiin? Voisiko olla mahdollista, että ottaisit puheeksi häiden lykkäämisen, jotta olisitte naimisiin mennessänne molemmat sitä mieltä että todella tahdotte? Aika kurjaa on olla vieraana häissä, joista jotenkin vaistoaa, että toista viedään kuin pässiä narussa pölkylle. Ja vielä kurjempaa se on parille itselleen, väärin että toinen joutuu valehtelemaan tahtovansa kun ei oikeasti tahdo. Häiden lykkääminen ei ole suhteen loppu, ehkä tarvitsisitte vuoden tai parin aikalisän?
Oli miten hyvänsä, niin toivotan rauhaa ja myötätuulta. Ja kahdenkeskistä aikaa te tarvitsette. Voisiko siinä olla ratkaisu että te pysytte kaksin kotona ja vauva lähtee vaikka lenkille mummon, kummin tai kaiman kanssa? Minä olen itsekin sellainen kotikissa, että tuo sopisi meille hienosti.
no onneksi en nyt sentään ole joutunut painostamaan,kyllä mies omasta tahdosta naimisiin on kanssani menossa.mutta tietysti minä olen ollut se joka asiasta alkoi puhumaan kun vauva ilmoitti tulostaan.kyllä mies tätä kaikkea arvostaa ja sitä että olen niitä halunnut mutta kun tosiaan ne on kaikki tullu mun puolelta.se ottaa pannuun.häävalmistelut on jo niin vauhdissa että ei enää auta perua,enkä sitä edes sitten loppupeleissä halua.kiitos sulle!Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2005 klo 09:20 harmaalehmu kirjoitti:No kyllä meilläkin on mennyt kihlautumiset, häät ja vauvan syntymä minun esittämääni tahtiin - tai siis minä olen joka askeleesta alkanut puhua ensin. Mutta päätös on ollut lopulta yhteinen. ja mies on moneen otteeseen antanut minulle positiivista palautetta kaikista asioista. Vauvaa piti eniten puhua - mikähän noissa miehissä oikein on kun tuntuu että haluaisivat aina vaan harjoitella sitä lapsen tekoa... Alkuun vauva-ajan väsymys hukutti halut kummaltakin, nyt eletään jo normaalia tahtia.
Oletko joutunut painostamaan miestäsi naimisiin? Voisiko olla mahdollista, että ottaisit puheeksi häiden lykkäämisen, jotta olisitte naimisiin mennessänne molemmat sitä mieltä että todella tahdotte? Aika kurjaa on olla vieraana häissä, joista jotenkin vaistoaa, että toista viedään kuin pässiä narussa pölkylle. Ja vielä kurjempaa se on parille itselleen, väärin että toinen joutuu valehtelemaan tahtovansa kun ei oikeasti tahdo. Häiden lykkääminen ei ole suhteen loppu, ehkä tarvitsisitte vuoden tai parin aikalisän?
Oli miten hyvänsä, niin toivotan rauhaa ja myötätuulta. Ja kahdenkeskistä aikaa te tarvitsette. Voisiko siinä olla ratkaisu että te pysytte kaksin kotona ja vauva lähtee vaikka lenkille mummon, kummin tai kaiman kanssa? Minä olen itsekin sellainen kotikissa, että tuo sopisi meille hienosti.