[QUOTE="vieras";29154471]Hyvä, että osui mukava lääkäri! Ehkä se oman mielenrauhan vuoksi kannatti käydä lääkärissä, mutta jos olisin tän ketjun huomannut, olisin voinut kertoa, ettei siellä lääkärissä tutkita oikeastaan mitään - luultavasti ainakaan. Meillä poika putosi matalalta sängyltä 9 kk ikäisenä, kun mies vaihtoi vaippaa. Yhtäkkiä vaan heilautti itseään niin, että muksahti. Tietenkin oli ilta, ehkä klo 21. Vähän tuli nenästä tai huulesta verta, en muista enää. Katsottiin, reagoiko pupillit liikkeeseen, ja hyvin seurasi. Itse olin sitä mieltä, ettei tarvitse viedä minnekään, mutta miestä ahdisti se, että vauva putosi, joten soitin terveysneuvontaan 09-10023. No, heillä on ohjeet, että alle vuoden ikäinen pitää viedä näytille. No, ei auttanut kun lähteä sitten yötä vasten ajamaan päivystykseen. Kerrottiin siellä luukulla asia ja ainoa, mitä saatiin, oli sen tiskillä olevan hoitajan antama paperi, jossa oli kotiseurantaohjeet. Hän siis sieltä metrin päästä lasin takaa sanoi, että näyttää ok, seuratkaa 24h. Niin kuin täällä moni sanoi, jos itkee heti (eli ei tajunnanmenetystä ainakaan) ja vaikuttaa normaalilta, niin seuranta riittää. Toki itse varmaan veisin, jos tosi korkealta putoaisi kovalle kivi/kaakelilattialle, mutta sängystä muksahdusten takia en soittaisi, ellei sitten vauva olisi jotenkin erikoisen oloinen putoamisen jäleen.[/QUOTE]
Niin, no kyllä minäkin eilen luettuani näitä keskusteluja ajattelin, ettei ehkä tarvis lähteä mutta kyllä se omaa mieltä helpotti. Oksentelu johtui varmaan rota-rokotteesta ja väsymys niistä piikki-rokotteista. Äitini myös kehotti menemään näytille ihan jo siksikin, ettei myöhemmin tule mitään epäilyjä, että oltaisiin vauvalle tehty jotain. No, ehkei se mun "turha käynti" nyt kuormittanut päivystystä yhtään sen enempää kun ne juopot siellä..