vauva tippui sängystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teppis

Vieras
Puolivuotias vauvamme tippui eilen parisängystämme. :( Vaikka kuinka yritin asettaa vauvan kauimmaksi seinän viereen, nurkkan, niin eiköhän vain kun vessaan menin viemään pyykkikoria niin muksahdus kuulu ja kauhea huuto. Pienellä tuli verta nokasta ja molemmat, sekä äiti että vauva säikähdettiin aivan hirveästi. Tulihan tuo hätänumeroonkin soitettua, kun se veri tuli nokasta. Mutta noin puolen tunnin päästä tapahtuneesta tyttö oli oma iloinen itsensä eikä sitten päivystykseen lähdetty. Seurailtiin vain yön yli, että on tajuissaan.

Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta itsesyytös on kamala :( Vaikka kuinka varoitellaan että ei saa jättää valvomatta lasta sänkyyn, miksi ei voi uskoa??? :(

Se on ihan hirmuinen tunne... mäkin vannoin kun poika oli pieni, että meillä ei IKINÄ käy niin. No, niin sitten vaan tuli se päivä kun poitsu vähän jo harjoitteli ryömimistä ja aamulla mä rättiväsyneenä nukahdin uudestaan kun poitsu oli jo herännyt. Onneksi mitään ei käynyt, mutta se tunne oli jotain ihan kaameeta :/ Onneksi on kestävää tekoa nuo pienet! Nyt jätkällä ikää 2v ja välillä tuntuu ettei päivää mee ettei jostain putois tai itteensä muuten kolois kun vauhtia on niin paljon :whistle:

Kyllä sinä nyt uskot. Meidän 9-kk ei ole tippunut eikä ole ollut läheltäpitiäkään.

Isoista pojista toinen tipahti vauvana matalalta sängyltä silloin kauan aikaa sitten ja siitä oli kyllä morkkis aika monta vuotta vaikka mitään ihmeempää ei sattunutkaan.

eiköhän aika monelle tuo tapaturma kummiski satu kohdalle, ikävä kyllä. onneks ei käynyt kuinkaan sitte. mä laitan vauvan aina lattialle tai sitteriin jos tarttee jtn tehä toises huoneessa mut useesti otan mukaani...vähän ylineuroottinen ehkä oon :laugh:

meillä on kaikki nukkunu meidän sängyssä, ja kaikki putoilleet sieltä niin vauvoina ku viime yönä 6-vuotiaskin tippui niin että mätkähti.
mutta se se vastaa pahalta näyttää ku kaverin lapsi alkoi 10kk kiipeilee pinnasängyssä ja tippui sieltä laitojen yli. muakin hirvitti vaikka en kauhean pienestä hetkahda.

Yhteistyössä