vauva tippui sängyltä!

No, eiköhän lähes jokaisella ole. Eipä noita voi aina välttää vaikka kuinka vahtisi lasta 24/7. Onneksi vauva/lapsi tipahtaa kohtuu rentona, ja vaikka tilanne on säikähdyttävä ja pelottava, niin aniharvoin niissä mitään traumaa tapahtuu.
Eihän lasta tietenkään pidä ehdointahdoin päästää putoamaan, mutta kolhut kuuluu elämään, ja nekin opettaa myös omalla tavallaan kehonhallintaa ja varomaan korkeita paikkoja, noin karkeasti ilmaistuna.
 
ei oo vauva tippunut, mutta esikoinen tippui kun oli 1,5vuoden ikäinen, tuli siolleen ympäri alas, yritin ottaa koppia, mutten kerinnyt, lähti taju hetkeks ja oli lievä aivotärädys, soitin hätänumeroon heti, mutta eivät tulleet kun virkosi ja oli pirteä.. nyt terve 10 vuotias :) on meidän lapset sit tietty keittiönpöydälle kerinneet kiipeämään kun se ikä tullut ja sieltä tippuneet, mutta kestävältä tuo pää ainakin tuntuu olevan.. liikkuvan lapsen kanssa tapahtuu enemmän vahinkopja kun ne itse jo juoksee ja kippeilee minne sattuu :) vauvan kanssa ei luulis käyvän vahinkoja

vauvaa ei kuitenkaan kannata jättää yksin hoitopöydälle tai sängylle.. itse oon aina ottanu vauvan kun osaa jo kääntyillä mukaan tai laittanut lattialle jos pitää esim vessas käydä :)
 

Yhteistyössä