kylläpä meni taas Piika-äidin herttainen aloitus oikeaksi takakireiden pilkunnus*innaksi! Jos jossaki saa päivän alkuun v*itutuksen niin kannattaa käyä palstalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Te olette uskomattomia![]()
![]()
![]()
Tämä ketju on hulluinta mitä aloituksistani on ikinä auennut, mutta jos meille tulee kylään noin vuoteisia vauvoja, osaan teidän ansiosta jatkossa tehdä heille vauvojen unelmailtapalan: lasten mcdonalds-aterioita vaan tehosekottimeen, joka toinen limsa sokerillista (ei tule aspartaamipäänsärkyä) ja joka toinen sokeritonta (ei mene hampaat) kolaa ja päälle avokadosta ja auringonkukan siemenistä tehtyä mössöä koristeeksi :saint: :saint:
Ja kaikki äidit ovat tyytyväisiä, ja vauvat kehräävät ilosta. Amen.
...lähtee siivoamaan lattialta naurunkyynelvesiä, joiden seassa on eilisillalta pikkusormen kynnen kokoisia ohuenohuita broilerileikemuruja, jos vaan naurultaan kykenee....
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:ostatteko valmiina niitä siemensoseita, vai teettekö itse? ajattelin vaan että vois kokeilla tykkäiskö tuo meidän jäbä =) ei oo tullu vastaan tullaista ennen, tai sitten oon ollu vaan sokee.
Alkuperäinen kirjoittaja tota:Eihän su lapsi oikeasti katja syönyt iltapalaksi mäkkärin ateriaa?