Vauva syö ja syö, äidin korvista nousee savua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja zzx:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:o Anna mun kaikki kestää :snotty:
:laugh: :laugh: Tää oli kait vitsi?

Mitäs sä syötät lapsellesi? sipsejä+dippiä varmaan jos soseetkin jo hörötyttää noin rankasti.

ja auringonkukka soseen vastakohta on automaattisesti sipsit? ei jeesus taas.. terveellinen ruoka on hyvä homma, mut jotain rajaa vauhkoamiseen.

Ei vaan jotain rajaa tuohon soseista naureskeluun. Ei vaan mene mun kalloon perille, että mikäs katjaa siinä niin hemmetisti naurattaa. En ole väittänyt että soseen vastakohta on sipsit. kiinnostaa vaan mitä hänen lapsensa syö kun sose saa noin rajun hekotus reaktion aikaan.

no mut vitsiltä se kuulosti munkin mielestä.. semmoinen kukkahattutätiluonnonpöperöjuttu. joku siemensose ei ole ehkä yleisimmin tarjottavien listalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja zzx:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:o Anna mun kaikki kestää :snotty:
:laugh: :laugh: Tää oli kait vitsi?

Mitäs sä syötät lapsellesi? sipsejä+dippiä varmaan jos soseetkin jo hörötyttää noin rankasti.

ja auringonkukka soseen vastakohta on automaattisesti sipsit? ei jeesus taas.. terveellinen ruoka on hyvä homma, mut jotain rajaa vauhkoamiseen.

Ei vaan jotain rajaa tuohon soseista naureskeluun. Ei vaan mene mun kalloon perille, että mikäs katjaa siinä niin hemmetisti naurattaa. En ole väittänyt että soseen vastakohta on sipsit. kiinnostaa vaan mitä hänen lapsensa syö kun sose saa noin rajun hekotus reaktion aikaan.

no mut vitsiltä se kuulosti munkin mielestä.. semmoinen kukkahattutätiluonnonpöperöjuttu.

:D Ja aamupalaksi seesaminsiemeniä-ja luonnonjugurttia :whistle:
No mut jotain rajaa piti laittaa tähän naureskeluun, vakavoidun :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:D Ja aamupalaksi seesaminsiemeniä-ja luonnonjugurttia :whistle:
No mut jotain rajaa piti laittaa tähän naureskeluun, vakavoidun :|

Jep. Ehkä parempi noilla siemenillä ja jugurteilla, kuin että esim. vetäisi röökiä raskaana. Tai joisi alkoholia kun imettää. Mutta tyypillistä tuo, että jaksaa naurattaa, jos joku syö terveellisesti ja ehkä vähän harvinaisempia tuotteita. Ehkä siinä sitten naurattaa se.. kun itse on niin lapsellinen tms.?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cxvb:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:D Ja aamupalaksi seesaminsiemeniä-ja luonnonjugurttia :whistle:
No mut jotain rajaa piti laittaa tähän naureskeluun, vakavoidun :|

Jep. Ehkä parempi noilla siemenillä ja jugurteilla, kuin että esim. vetäisi röökiä raskaana. Tai joisi alkoholia kun imettää. Mutta tyypillistä tuo, että jaksaa naurattaa, jos joku syö terveellisesti ja ehkä vähän harvinaisempia tuotteita. Ehkä siinä sitten naurattaa se.. kun itse on niin lapsellinen tms.?


No se nimenomaan kun oon lapsellinen :laugh:
Ihanaa kun kaikkea ei tarvii ottaa kamalan vakavasti, se olis kurjaa :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja cxvb:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:D Ja aamupalaksi seesaminsiemeniä-ja luonnonjugurttia :whistle:
No mut jotain rajaa piti laittaa tähän naureskeluun, vakavoidun :|

Jep. Ehkä parempi noilla siemenillä ja jugurteilla, kuin että esim. vetäisi röökiä raskaana. Tai joisi alkoholia kun imettää. Mutta tyypillistä tuo, että jaksaa naurattaa, jos joku syö terveellisesti ja ehkä vähän harvinaisempia tuotteita. Ehkä siinä sitten naurattaa se.. kun itse on niin lapsellinen tms.?

oikeasti se kuulosti vitsiltä koko siemenpöperö ja kun sille katja hörähti niin saa jonkun terveysaktivistin peräänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no mut vitsiltä se kuulosti munkin mielestä.. semmoinen kukkahattutätiluonnonpöperöjuttu. joku siemensose ei ole ehkä yleisimmin tarjottavien listalla.

Sun mielestä erikoisemmat ruokatarvikkeet on vitsi?
Vai että oikein kukkahattutätihöperö.. joo o. Osta sinäkin ens kerralla kaupasta jotain ihan uutta ja maista, tekee hyvää maistaa joskus uusiakin tuotteita. Ehkei sitten tunnu niin vitsiltä, jos vaikka maistuiski sulle ja innostuisit valmistamaan ruokaa?

Minä en tajua miten voi rankasti naurattaa ja vitsiltä tuntua ruoka, joka on tuntemattomampi tarjottava. ainakin sinulle tuntematon..
 
Luonnonjogurtti on muuten hyvää :p Seesaminsiemenetkin on hyviä, ja niistä tehty tahini on hyvää :p Paahdetut auringonkukansiemenet on hyviä :p ja paahtamattomatkin, vaikka rusinoiden kanssa :p Leipä on parempaa, kun taikinaan laittaa seesaminsiemeniä, auringonkukansiemeniä, mitä nyt löytyykin :p Pinjansiemenet on hyviä :p Ja kurpitsansiemenet :p Hampunsiemenistä en tykkää, kun ne on niin raksuvia :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja cxvb:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
:D Ja aamupalaksi seesaminsiemeniä-ja luonnonjugurttia :whistle:
No mut jotain rajaa piti laittaa tähän naureskeluun, vakavoidun :|

Jep. Ehkä parempi noilla siemenillä ja jugurteilla, kuin että esim. vetäisi röökiä raskaana. Tai joisi alkoholia kun imettää. Mutta tyypillistä tuo, että jaksaa naurattaa, jos joku syö terveellisesti ja ehkä vähän harvinaisempia tuotteita. Ehkä siinä sitten naurattaa se.. kun itse on niin lapsellinen tms.?

oikeasti se kuulosti vitsiltä koko siemenpöperö ja kun sille katja hörähti niin saa jonkun terveysaktivistin peräänsä.

Se saattaa olla se mun pyllykärpänen, mitäs luulet?
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no mut vitsiltä se kuulosti munkin mielestä.. semmoinen kukkahattutätiluonnonpöperöjuttu. joku siemensose ei ole ehkä yleisimmin tarjottavien listalla.

Sun mielestä erikoisemmat ruokatarvikkeet on vitsi?
Vai että oikein kukkahattutätihöperö.. joo o. Osta sinäkin ens kerralla kaupasta jotain ihan uutta ja maista, tekee hyvää maistaa joskus uusiakin tuotteita. Ehkei sitten tunnu niin vitsiltä, jos vaikka maistuiski sulle ja innostuisit valmistamaan ruokaa?

Minä en tajua miten voi rankasti naurattaa ja vitsiltä tuntua ruoka, joka on tuntemattomampi tarjottava. ainakin sinulle tuntematon..

Hellitä nyt hyvä ihminen jo :hug: Onko sulla paha olla kun oot noin kiree?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no mut vitsiltä se kuulosti munkin mielestä.. semmoinen kukkahattutätiluonnonpöperöjuttu. joku siemensose ei ole ehkä yleisimmin tarjottavien listalla.

Sun mielestä erikoisemmat ruokatarvikkeet on vitsi?
Vai että oikein kukkahattutätihöperö.. joo o. Osta sinäkin ens kerralla kaupasta jotain ihan uutta ja maista, tekee hyvää maistaa joskus uusiakin tuotteita. Ehkei sitten tunnu niin vitsiltä, jos vaikka maistuiski sulle ja innostuisit valmistamaan ruokaa?

Minä en tajua miten voi rankasti naurattaa ja vitsiltä tuntua ruoka, joka on tuntemattomampi tarjottava. ainakin sinulle tuntematon..

ota nyt se keppi poies takapuolesta. mikä tässä nyt on niin vakavaa??? se pöperö siinä yhteydessä missä se tuolla alussa oli, kuulosti vitsiltä, ei sen kummempaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
No se nimenomaan kun oon lapsellinen :laugh:
Ihanaa kun kaikkea ei tarvii ottaa kamalan vakavasti, se olis kurjaa :|


Ilmeisesti olet juu...
Kannattaa ottaa jotkut asiat vakavasti, niin ne aikuiset tekee. Mutta alkaa mennä ohi aiheen, joten bye.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ota nyt se keppi poies takapuolesta. mikä tässä nyt on niin vakavaa??? se pöperö siinä yhteydessä missä se tuolla alussa oli, kuulosti vitsiltä, ei sen kummempaa.

Kun saiski keppiä :laugh: ehkä oon siks kiree
 
Alkuperäinen kirjoittaja åå:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
No se nimenomaan kun oon lapsellinen :laugh:
Ihanaa kun kaikkea ei tarvii ottaa kamalan vakavasti, se olis kurjaa :|


Ilmeisesti olet juu...
Kannattaa ottaa jotkut asiat vakavasti, niin ne aikuiset tekee. Mutta alkaa mennä ohi aiheen, joten bye.

Kiitti vinkistä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhdessä broilerin fileeleikkeleessä on suolaa, 0,04 grammaa ja jos leivänpäällä oli yhdestä leikkeleestä puolet käytetty niin huh huh..:xmas:

kyllä, kuolema tulee ja lapsi on pilattu epäterveellisellä ruoalla :D
Mutta lasta ei tarvitse totuttaa epäterveelliseen ruokaan!Jo pelkässä voissa ja leivässä on riittävästi suolaa taaperollee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton tuhkimo:
Mutta lasta ei tarvitse totuttaa epäterveelliseen ruokaan!Jo pelkässä voissa ja leivässä on riittävästi suolaa taaperollee!

Mielestäni broileri ei ole epäterveellistä. Lisäksi ap:n lapsi ei syönyt leivästä kuin sen leikkeleen ja vähän voita. Tuskin hänen lapsensa on saanut suolaa enempää kuin 0,08 g..
 
no jos ei nyt ihan kurpitsasoseita mutta kurkkua, paprikaa ym. En minäkään syötä vauvalle tai taaperolle leikkeleitä koska niissä on paljon suolaa ja lisäaineita. Pelkkä leipä ja margariinikin on ihan hyvä välipala.
 
Lapsi tietää mitä tarvitsee. Viljat (leipä ) eivät ole millään tavoin ihmisen luontainen ravinnon lähde toisin kuin liha ja rasva.

Vauva varmaan ajatteli, että se leipä on lautanen niille oikeille ruuille. :D
 

Yhteistyössä