Vauva syö ja syö, äidin korvista nousee savua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Te olette uskomattomia :laugh: :laugh: :laugh:

Tämä ketju on hulluinta mitä aloituksistani on ikinä auennut, mutta jos meille tulee kylään noin vuoteisia vauvoja, osaan teidän ansiosta jatkossa tehdä heille vauvojen unelmailtapalan: lasten mcdonalds-aterioita vaan tehosekottimeen, joka toinen limsa sokerillista (ei tule aspartaamipäänsärkyä) ja joka toinen sokeritonta (ei mene hampaat) kolaa ja päälle avokadosta ja auringonkukan siemenistä tehtyä mössöä koristeeksi :saint: :saint:

Ja kaikki äidit ovat tyytyväisiä, ja vauvat kehräävät ilosta. Amen.

...lähtee siivoamaan lattialta naurunkyynelvesiä, joiden seassa on eilisillalta pikkusormen kynnen kokoisia ohuenohuita broilerileikemuruja, jos vaan naurultaan kykenee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Te olette uskomattomia :laugh: :laugh: :laugh:

Tämä ketju on hulluinta mitä aloituksistani on ikinä auennut, mutta jos meille tulee kylään noin vuoteisia vauvoja, osaan teidän ansiosta jatkossa tehdä heille vauvojen unelmailtapalan: lasten mcdonalds-aterioita vaan tehosekottimeen, joka toinen limsa sokerillista (ei tule aspartaamipäänsärkyä) ja joka toinen sokeritonta (ei mene hampaat) kolaa ja päälle avokadosta ja auringonkukan siemenistä tehtyä mössöä koristeeksi :saint: :saint:

Ja kaikki äidit ovat tyytyväisiä, ja vauvat kehräävät ilosta. Amen.

...lähtee siivoamaan lattialta naurunkyynelvesiä, joiden seassa on eilisillalta pikkusormen kynnen kokoisia ohuenohuita broilerileikemuruja, jos vaan naurultaan kykenee....

:D
Totta joo, suloinen aloitus, kun oikein alkaa mietimään mitä sepikkuneiti teki...minäkin sitten sorruin kuitenkin tuolle ravinto-oppilinjalle.
:D
 
Meillä muuten sain tänään tuon 3½-vuotiaan kiinni, kun syötti antaumukselle keksejä tuolle nuorimmalle :kieh: :laugh: Arvatkaapa huviksenne, että oliko tuo nuorin innoissaan :whistle:

Onneks toi tyttö ei saa itsekään syödä kun noita viljaton/munaton/maidoton keksejään, niin ei nuorempikaan saanut mitään kovin ihmeellistä. No, sokeria siinä tietty tuli :whistle: Oli vissiin aika hyvää, kun tuo 10kk veti herneet nenään kun ei saanut lisää :laugh:
 
kun kaik on NIIN hirveän vaarallista että !
Älä anna lapsellesi sitä tai tätä, siinä on suolaa, rasvaa, lisäaineita ym.
Niin miten ihmeessä me äidit ja isät ollaan vielä hengissä kun ei ainakaan mun lapsuudessa niin kamalasti hössötetty mitä penska suuhunsa laittoi.
ps. Ja ei ollut autossa turvaistuimia !!!!!
 
ostatteko valmiina niitä siemensoseita, vai teettekö itse? ajattelin vaan että vois kokeilla tykkäiskö tuo meidän jäbä =) ei oo tullu vastaan tullaista ennen, tai sitten oon ollu vaan sokee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
ostatteko valmiina niitä siemensoseita, vai teettekö itse? ajattelin vaan että vois kokeilla tykkäiskö tuo meidän jäbä =) ei oo tullu vastaan tullaista ennen, tai sitten oon ollu vaan sokee.

Tehosekoittimeen vaan.Jos liian jäykkää,voi laittaa vettä.Säilyy seuraavaan päivään jääkaapissa.Jos haluat makeampaa,laita banskua joukkoon.Jos banaania laitat,se on syötävä heti,tummuu muuten.
 

Yhteistyössä