Vauva siepattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kukin tyylillään.
Itse en ole ikinä uskaltanut lapsia jättää vaaratilanteisiin/yksin vaunuihin nukkumaan, joten vaikea samaistua tuollaisiin "köytetään vauva takuuvarmasti liikkumattomaksi -juttuihin.

No eihän lasta liikkumattomaksi köytetä vaan sillä lailla, että stoppi tulee kun yrittää pois vaunuista. Muutoin pääsee kyllä kääntymään tms.

Mitä vaaratilanteisiin taas tulee, niin ei kannata ajatella, että potentiaalinen vaaratilanne on käsillä vasta sitten, kun lapsi on yksin ja itse jossain näkö- ja kuulomatkan ulkopuolella. Ei siihen oikeasti tarvita kuin se, että kääntää hetkeksi selkänsä niin lapsi on tippunut pää edellä maahan/lattiaan. Ei siihen montaa sekuntia mene varsinkaan tuollaisen 1,5 v:n kohdalla.

No eihän lasta liikkumattomaksi köytetä vaan sillä lailla, että stoppi tulee kun yrittää pois vaunuista. Muutoin pääsee kyllä kääntymään tms.

Mitä vaaratilanteisiin taas tulee, niin ei kannata ajatella, että potentiaalinen vaaratilanne on käsillä vasta sitten, kun lapsi on yksin ja itse jossain näkö- ja kuulomatkan ulkopuolella. Ei siihen oikeasti tarvita kuin se, että kääntää hetkeksi selkänsä niin lapsi on tippunut pää edellä maahan/lattiaan. Ei siihen montaa sekuntia mene varsinkaan tuollaisen 1,5 v:n kohdalla.
Jaa, ehkä olen vain löperö-äiti.
En ole ikinä lapsia köyttänyt vaunuihin, ja hyvin ovat silti niissä ilman sitomista pysyneet.

Ja pakko tässä tunnustaa, että meillä 1,5 vuotiaat ovat nukkuneet sohvalla ja sängyssäkin yksin ilman valjaita, ja hengissä on selvitty.

ISIS keksi uuden pirullisen terrorismin muodon
ISIS ottaa aseekseen valkoiset lapset!
18.07.2017 20:01, 42261 lukukertaa

Pamelageller.com-sivusto uutisoi, että ISIS kehottaa länsimaissa asuvia kannattajiaan kidnappaamaan vääräuskoisten lapsia.

Kuvakaappaus pamelageller.com-sivulta.

Lasten kidnappaaminen saattaa olla jopa tehokkaampi terrorin muoto kuin Scaniat ja pommit, koska perheet eivät voi tuntea olevansa turvassa missään, missä vain on muslimeja!

Lapsen kidnappaamiseen ei tarvita aseita tai räjähteitä. Ei myöskään erityistietoja tai taitoja. Lapsen voi kidnapata melkein missä tahansa, jos vanhempien silmä vähänkään välttää, tai vaikka ei välttäisikään!

Lähde: pamelageller.com

Katso myös:

Video: Saga Riihisen pikkulapsi matuleirissä

T3/MV
toimitus3mv@gmail.com

Pamelageller.com-sivusto uutisoi, että ISIS kehottaa länsimaissa asuvia kannattajiaan kidnappaamaan vääräuskoisten lapsia.

Lasten kidnappaaminen saattaa olla jopa tehokkaampi terrorin muoto kuin Scaniat ja pommit, koska perheet eivät voi tuntea olevansa turvassa missään, missä vain on muslimeja!

Lapsen kidnappaamiseen ei tarvita aseita tai räjähteitä. Ei myöskään erityistietoja tai taitoja. Lapsen voi kidnapata melkein missä tahansa, jos vanhempien silmä vähänkään välttää, tai vaikka ei välttäisikään!

Katso myös:

T3/MV
toimitus3mv@gmail.com

No en nyt vielä lähtisi sanomaan että tämä liittyy asiaan, koska lapsi palautettiin :D

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jaa, ehkä olen vain löperö-äiti.
En ole ikinä lapsia köyttänyt vaunuihin, ja hyvin ovat silti niissä ilman sitomista pysyneet.

Lapsia on erilaisia. Jotkut ovat vähemmän vilkkaita ja toiset enemmän. Itse en tosin kyllä lähtisi luottamaan siihenkään, että se vähemmän vilkas vauva tai taapero pysyy vaunuissa tai rattaissa ilman valjaita päiväunien ajan. Voi olla, että ensimmäiset 200 kertaa ehkä pysyy, mutta 201:s kerta ei välttämättä pysykään ja sitten kellään ei ole kivaa kun lapsi loukkaa itsensä tai karkaa. Niitäkin lapsia kyllä löytyy jotka eivät pysy edes ensimmäistä kertaa, kun vaarantajua ei juuri löydy mutta vilkkautta senkin edestä.

No ihan selvä kidnappaus kun lasta ei kukaan huomannut yli tuntiin... Varmasti jokainen kiinnittää huomiota puolitoista vuotiaaseen. Ja mikä tää metsä juttu on. En usko.

Luulen että hätäisesti jokainen sanoo "no metsästä löysin" Koska on helpointa.

Palauttaja on itse nappaaja.

Eiköhän tässäkin ole joku lapsi keksinyt ottaa taaperon rattaista ja sitte jättänyt taaperon metsään kun leikki on loppunut. Näitä vapaan kasvatuksen lapsia kun tuntuu nykypäivinä olevan, mistään ei kanneta vastuuta ja tehdään mitä halutaan.
Oikeastiko joku poliisi nyt kuvittelee että vanhempi joka jututtaa omaa lastaan ja saakin selville sen oman lapsen tehneen tuon, että siitä poliisille ilmottelisi.
Ei varmasti ilmoita kun tietää joutuvansa lastensuojelun kanssa tekemisiin. Ja taas yksi epävakaa lapsi saa kasvaa epävakailla vanhemmilla joissa ei osata ennen tapahtumaa kertoa lapselle oikean ja väärän teko.

Ja pakko tässä tunnustaa, että meillä 1,5 vuotiaat ovat nukkuneet sohvalla ja sängyssäkin yksin ilman valjaita, ja hengissä on selvitty.
ai kauheeta kuin sää uskallat tunnustaa noin hirveen yksityiskohan!! *Paasaa niin että skyrrit roiskuu suusta näytölle*
200w.gif

Katso myös:

T3/MV
toimitus3mv@gmail.com
Tuskin isis palauttaisi lasta, ainakaan elossa.

Olen pitänyt lapsia valjaissa päiväunien aikana ja voin kyllä sanoa että jos valjaat ovat olleet kunnolla kiinni (oletan että 5piste valjaat) eivätkä myöskään vialliset niin ei vauva/lapsi niistä omin neuvoin pääse pois.

eli vaihtoehdoiksi jää vain
valjaat olleet löysällä tai kaikki osat eivät olleet kiinni, vauva päässyt pois omin avuin.

valjaat olleet kiinni tukevasti, joku avannut, ottanut vauvan mukaan.

Yhteistyössä