Vauva sai anopilta ihanan värikkään unilelun, joka haisee TOSI voimakkaasti anopin parfyymille ja huuhteluaineelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no aika turha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no aika turha

Vieras
Matkalaukussa kai tarttunut haju.

Nyt oon pessyt sen ensin käsin sitten koneessa, tuulettanut ulkona ja sisällä ja nyt se on likapyykkikorissa imemässä tavallista isän ja äidin hajua... ja silti tulos on että meidän likapyykki haisee parfyymille. :D

Eihän sille kehtaa tuosta oikein valittaakaan, ehkä lelu alunperin haisi pahalle tai jotain.

Mutta silti... lelu oli yhden illan meidän parisängyn vieressä ja jouduin sen siirtämään pois kun en saanut hajussa nukuttua vaan melkein päätä alkoi särkeä.

Lelu on tosi ihana, samettinen iso pehmeä värikäs äitinalle jossa ei ole lainkaan nappeja tai mitään kovaa, ja nallen taskussa on pienempi nalle jolla on silmät kiinni. Eli ihan tosi ihana unilelu.

Voi hitsi... En oikeen osaa antaa neuvoa kun oot jo monia juttuja kokeillut...
Meilläkin muksut haisee parfyymille + huuhteluaineelle + raikastimille kun tulevat anopilta :whistle: :D No, kai ne peittää alleen sen että ei haise tupakalle... Anoppi + miehensä polttavat...

Ex-anoppi palauttaa meillekin kaikki lasten kyläillessä mukana olleet vaatteet hirveän voimakkaan tuoksuisella huuhteluaineella pestynä. Siihen päälle vielä anopin käyttämä pafyymi. En ymmärrä joidenkin pakkomiellettä hölvätä hajusteita jokapaikkaan.

Itse kun en käytä huuhteluaineita enkä parfyymeja niin olen tottunut luonnollisen tuoksuisiin vaatteisiin ja perheenjäseniin.

Kysy anopilta mitä ainetta se käyttää ja onko siihen vasta-ainetta? :D Meillä haisee kaikki tupakalle mitä anopilta on saatu :/ Eli pesun kautta pystyy käyttämään, ei muuten.

Yhteistyössä