Vauva ruhjoutui traktorin alle - sai vakavia vammoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Ihmisten välinpitämättömyys ja laiskuus on lisääntynyt huomattavasti viiden vuoden aikana.

Minkököhän ikäinen pariskunta oli kyseessä?Hyvin todennäköisesti alle 25...
Juuri sitä ikäpolvea, joka on niin välinpitämätöntä että...[/
quote]

Juupa juu. Järkyttävä onnettomuus. Ite kun olen koht 40 v elämää katellut niin aina näitä on sattunut, että turha siinä on alkaa nuoria pareja syytellä. Itse jos tietty on täydellinen, niin sittenhän on varaa.

ei ole kukaan syyttänyt, vaan tuntuu että nuorimmille aina sattuu ja tapahtuu enemmän...

Eipä tuo alleviivattu minusta ainakaan muulta näytä kuin alle 25 vuotiaiden mollaamiselta. Ovat niin välinpitämättömiä. :o

Ihmisten välinpitämättömyys ja laiskuus on lisääntynyt huomattavasti viiden vuoden aikana.

Juuri sitä ikäpolvea, joka on niin välinpitämätöntä että...

Mä ymmärrän ikäpolvi-sanan vähän erilailla kun alle 25v... Mutta tässä sä se fiksu oletkin.
Sain lapset alle 23veenä, mutta olen nyt jo 29v, onko meidän lapsilla mitään toivoa...kun ne sattumalta elää viellä?

nyt nostan huolimattomat isät pöydälle, en nyt välttämättä tässä tapauksessa mutta olis tuolla omalla ukollakin useasti otettava se järki päähän pojan kanssa! meillä 4v. poika ja aivan hulluna traktoreihin. viime kesän meillä oli traktori pihassa ja olin kyllä vatsa löysällä joka saakelin päivä kun pelkäsin koska poika sen alla. no niinpä näin yks päivä kun ukko kiikutti pojan traktorin perälevyn päälle seisomaan ja itse ajoi traktoria! :o voi jumankekka että nousi meteli, eihän tuon ikäinen osaa pitää siitä kiinni jos vähän tömähtää, maassa on samantien. einyt onneksi liikkunut kuin pari metriä mutta kuitenkin! ukko kans hyppää auton rattiin ja traktorin kans ajelee, ei ees muistakkaan et poika on pihalla leikkimässä. samoin ukon veljet kaahailee pihaan julmetulla vauhdilla tiiä milloin se poika hyppää alle! siis niin vastuuttomia kuin vain olla voi! ja ukot tietysti vähättelee kaikkea! niin hekin on tehny pienenä ymm.... pakko kuitenkin luottaa lapsi miehen matkaan ulos että saa sisälläkin jotain tehtyä vaikka se aika kuluukin ikkunaan tuijottaessa varsinkin kun raktori pihassa!

Juuri sitä ikäpolvea, joka on niin välinpitämätöntä että...

Ihan keski-ikäinen lapsistaan huolehtiva pari on kyseessä!!!

Yhteistyössä