Vauva reilu 2kk ja tekisi mieli kävästä "ulkona"

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mulla synntäritkin tässä ja haluaisin kovasti mennä miehen kans leffaan ja syömään ja käydä sitten vaikkapa yhdellä.
Mummo tulisi esikoisen ja vauvan kanssa, mutta enpä tiedä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Siitä vaan. Mummo on hyvä hoitaja. Kun ruokahuolto pelaa niin tuo voi olla mainio juttu.
vauvamme on korvikkeella. Koska oma maitoni loppui.

Mietityttää vain miten se vauva pärjäilee erossa äitistään. Mummo kyllä pärjäisi ja vauvakin hyvässä hoidossa olisi.

senku lähette!

mitäs tosta jos silloin talloin haluaa lähtä ja jos ois vielä lapsenlikkakin?

itekkin olin ekaa kertaa ulkona kun poitsu oli1,5kk, isä oli muksun kanssa kotona..

nyt meillä olis ens kuussa tavote että lähettäis yhdessä (selvinpäin) viettämää iltaa ekaa kertaa, olisihan poika jo silloin 5kk ja ekaa kertaa jonkus vieraan hoivissa...

vaikka laitette ite vavan nukkumaan,tai sitte lapsenlikankanssa yhdessä...

ja hei, aina on puhelin yhteydet keksitty jos tulee hätä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:
Siitä vaan. Mummo on hyvä hoitaja. Kun ruokahuolto pelaa niin tuo voi olla mainio juttu.
vauvamme on korvikkeella. Koska oma maitoni loppui.

Mietityttää vain miten se vauva pärjäilee erossa äitistään. Mummo kyllä pärjäisi ja vauvakin hyvässä hoidossa olisi.
Minua huolettais enemmän miten äiti pärjää erossa lapsestaan :D

meilläkin 2kk ikäinen
meidän vauva nukkuu ainakin niin paljon,että voisin hyvillä mielin lähteä. mutta mulla niin tyhmä pää,että murehtisin sen koko ajan pärjäävätkö :D niin en viel mee kuitenkaan,kun ei se rentouttaisi viel. mutta sinä siis,tottakai menet!!! :)

Yhteistyössä