Vauva pitkään perätilassa..mitä tuntemuksia olossa?

Heippa! Mulla oli vielä 34 viikolla vauva perätilassa enkä usko että nyt kun on reilu 35 , että on kääntynyt..sillä alhaalla tuntuu niin ilkeää liikettä...onko perätilaisuus vaikuttanut teillä jotenkin tuntemuksiin tuolla "alapäässä"? Mulla on nimittäin siellä tosi inhottavia vihlontoja välillä..ja tuntuu että kohta sieltä tulee jotain ulos..en tiedä voisko tähän vaikuttaa jos ne jalat siellä vispaa..saa nähhä mitä tästä tulee.....kokemuksia?? :kieh:
 
no kyllä se pään ruuvaaminenkin tuntuu aika inhottavalta eli tuosta ei vielä kannata tarjontaa päätellä mun mielestä.
kannattaa seurata mihin potkut tulee siitä saa vinkkiä asennosta aika hyvin.
 
Musta inhottavinta oli, kun poika "seisoskeli" vatsassa. Alapäähän sattui, tuntuu että rakko repeää ja pää hakkasi rintalastaa.

Poika kääntyi voimalla 2vk ennen syntymäänsä ja vasemalta murtui toiseksi alin kylkiluu. Ja mulla ei ole osteoporoosin tapaistakaan. Kylkiluu parani synnytyksen jälkeen todella nopeasti, mutta itse synnytystä se meinasi haitata, kun ei siihen tepsinyt mikään epiduraali.
 
Kimppa
Mulla kanssa vihlaisi välillä alapäässä tosi pahasti. Kai ne potkut tuntuivat sinne ja samoin kun osui virtsarakkoon. Pää taas painoi kylkiluita ja hengittäminen oli hankalaa. Olen pienikokoinen, joten kai tuo "väärä asento tuntui vielä pinkeemmältä. Kun vauva käännettiin, olo helpottui tosi paljon, oli helpompi hengittää ja vatsan sf-mitta pieneni kolmella sentillä..
 
Mulla kans vauva perätilassa ja ei oo potkut yhtään niin "voimakkaita" ja teräviä kun esikoiselta joka oli koko ajan rt:ssa. Mutta kylkiluihin inhottavasti päätään työntää...
Kunhan vaan sit ittekseen kääntys...

yksäiti+hippu rv 32+6
 
Meillä esikko istuskeli läpi raskauden aina viikolle 36 asti. Potkut olivat aika hiljaisia, kerran käväistiin jopa äitiyspolilla, kun ei muka liikkeitä tuntunut. Toki sitten vihloskeli alapäässä ja virtsarakkoon osui välillä. Pää oli koko ajan oikean rintalastan alla ja alkoi tehdä jo todella kipeää, alimmat kylkiluut olivat tosi arat ja hengitys hankalaa. Helpotti aika lailla loppuviikoiksi, kun tuolloin rv36 sitten otti ja kääntyi (vaivihkaa, ilmeisesti yön aikana B) ).
 

Yhteistyössä