Vauva perätilassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koskahan kääntynee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koskahan kääntynee

Vieras
Alkaa jo hieman huolestuttaa, kun rv 31 ja vauva ollut perätilassa jo viimeiset 10 viikkoa. Kohdunsuukin uhkaavasti auennut ja supistelee tiuhaan, jote tässä mietinkin että mahtaakohan enää ehtiä kääntyä...
Milloin teillä muilla on vauvat kääntyneet? Kunhan ei vain ehtisi nyt kiinnyttyä pepusta..:(

Minulla kuopus oli pitkään perätilassa ja kääntyi muistaakseni noilla viikoilla raivotarjontaan. Muutamaa viikko myöhemmin kääntyi vielä perätilaan ja viikolla 36+ takaisin raivotarjontaan, jossa sitten onneksi pysyi syntymäänsä saakka.

Eka lapsi oli jo ainakin 29 viikolla ellei aiemminkin raivotarjonnassa ja siinä pysyi loppuun asti. Nyt masussa oleva olento aiheutti mulle jo hirveän ahdistuksen kun ei viime viikkoon (rv 33+6) mennessäkään ollut kääntynyt. Tänään (34+6) neuvolassa oli viitteitä siitä että SAATTAISI olla kääntynyt, mutta en usko ennen ens viikon ultraa...
Hirveää melskettä on kyllä mahassa pitä nyt viime aikoina, nytkin on varmaan kaks tuntia pyörinyt yhteen menoon... Että kerkiää tällä menolla tehdä vaikka sata kuperkeikkaa päivässä, kunhan synnytykseen mennessä päättäisi jäädä pääkky alaspäin...

Mulla esikoinen kääntyi viikolla 39. Seuraava lapsi suunnilleen viikolla 36. Ja viimeisessä raskaudessa kaksosista ylempänä ollut kääntyi viikolla 38, päivää ennenkuin oli sektio sovittu. Kahta päivää aikaisemmin oli vielä perätilassa eikä lääkärin mukaan ollut enää mitenkään mahdollista että mahtuisi kääntymään. Synnytys lähti käyntiin ilmeisesti sen vuoksi ja syntyivät alakautta samana päivänä.

Musta toi on vähän hassusti ilmaistu et vauva ollu jo 10viikkoa perätilassa,se kun on ihan normalia noilla viikoilla.

Tuppaavat kuulemma kääntymään siinä rv32,jotku ääntyy aikasemmin jotku myöhemmin.
En vielä hätäilis.

[QUOTE="vieras";22814050]Musta toi on vähän hassusti ilmaistu et vauva ollu jo 10viikkoa perätilassa,se kun on ihan normalia noilla viikoilla.

Tuppaavat kuulemma kääntymään siinä rv32,jotku ääntyy aikasemmin jotku myöhemmin.
En vielä hätäilis.[/QUOTE]

Joo, no voi olla. Mutta tää meinas tossa jo syntyä, joten oon maannut estotipassa ja sairaalassa ja perätilasynnytys ois ollut edessä jo, jos ei ois saatu pysähtymään... Kertoivat siis vain, että vauva voi myös kiinnittyä pepusta, jonka jälkeen ei enää pääse kääntymään, mutta näin pikku viikoilla mahtuu silti syntymään väärin päin. Hiukkasen siis pelottaa...

Yhteistyössä