Mulla yritettiin kääntää kaksi kertaa, eikä onnistunut kummallakaan.
Ekalla kerralla ei annettu mitään lääkettä. Ultralla seurattiin yrityksen ajan ja sydänkäyrää otettiin ennen ja jälkeen. Toisella kertaa ei annettu myöskään lääkettä koska ekalla kerrallakaan ei tullut supistuksia. Hyvin kääntyi puoliväliin asti, mutta siihen jäi. No sektiossa selvisi, että napanuora oli olkavarren ympäri. Onneksi vauvalla oli jalat alimpana eli ei täydellinen perätila (jalka-pakara) koska tällöin olisin lähtenyt synnyttämään alakautta. Tiedä sitten miten olisi käynyt. (vähän asian vierestä, magneettikuvissa eikä ultrassa ei tätä napanuora-juttua nähty).
Itse toimenpide kyllä sattui ja ekan yrityksen jälkeen oli mahakin loppuillan kipeä. Vauva tuntui liikkuvan normaalisti. Toisellakin kerralla toimenpide sattui kyllä, mutta ei tuntunut koko loppuillan olevan kipeä, vaikka tokalla kerralla oli lääkärillä parempi yritys. Olisin saanut kieltäytyä koko käännösyrityksestä ja mies oli toisella kerralla mukana. Kovin toivoin, että olisi kääntynyt, mutta näin ei käynyt.
Tsemppiä, kyllä siitä selviää. Omat riskithän siinä on. Itse sain vielä toisella kerralla jonku anti rokotuksen, kun olen rh- äiti. (veriryhmä-jutska). Ekalla kerrallakin olis pitänyt saada, mutta ne mitään antaneet silloin...