vauva painaa alhaalta

ekaks oli ongelmana ettei voinu istua eikä hengittää kun vauva oli ylhäällä. nyt 36 vk ja pitäisi vielä sisällä pysyä mutta on niin alhaalla että tuntuu paine paha heti kun kävelee muutaman askeleen, illalla tuntui paine päivän jälkeen alapäässä jopa maatessa. koitan ottaa rauhallisesti mutta pakko tehdä valmistelujuttuja. onko tämä normaalia, miten muilla, josvauvan pää alhaalla roikkuu ja painaa niin onko todennäköistä että normaalisti loppuun asti kestää?
 
Miula kanssa todella alhaalla.. tänään tuli jotain limaista vuotoa, mistä en nyt ihan 100% varma ole, et onko se limatulppaa vai ei. Supistellut on sillon tällön, mut ei useita kivuliaita. Miula tosin vasta viikkoja 34+4.
 
Minulla oli 36rv lähtien vauva tosi alhaalla ja kaikki liikkuminen ja makaaminen teki todella kipeää. Lääkäri sanoikin silloin että ihan ajoissa synnytät, mutta kissan viikset! Yli meni, poika syntyi käynnistyksellä rv42+2.
 
Mulla oli samaa tunnetta ku esikoista ootin n. viikolta 25 ja loppuun asti kesti. Paineen tunteen lisäksi kävi myös todella kipeää. Viimeisen 3 kuukauden aikana en pystynyt kävelemään ku ihan ihan pakolliset. Lääkäri ei sanonu mitään, kuulema joillakin vaan käy kipeää.
Poika syntyi viikolla 38+5
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja NatuSan:
Minulla oli 36rv lähtien vauva tosi alhaalla ja kaikki liikkuminen ja makaaminen teki todella kipeää. Lääkäri sanoikin silloin että ihan ajoissa synnytät, mutta kissan viikset! Yli meni, poika syntyi käynnistyksellä rv42+2.

Sama homma, lääkäri povasi pikaista synnytystä rv 36 tienoilla, mutta syntyi vasta 41+1 käynnistettynä. :headwall: Ja toisaan nuo viimieset viikot oli niin tukala olo kun ei saanu sukkaia jalkaan, kun tuntui että puukolla työnnetään alapäähän. :snotty: Mut on siis täysin normaalia, enkä mä ainakaan lepäillyt tai vältellyt mitään juttuja sen kummemmin.
 

Yhteistyössä