Vauva pääsi kotiin <3

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
:flower: Ihania vauvantuoksuisia kesäpäiviä teille!
ps. saako udella, että onko toi profiilissasi oleva kuva otettu synnytyksessä tai sen yhteydessä? =)
Höhöö, ei sentään, viimeisilläni siinä ja ukko herätti sohvalta kun olin torkuilla. Sain suukkoja ja olin tyytyväinen :D

Kiitoskia onnitteluista :flower:

Nyt kun tietää että kaikki on hyvin, niin oikeastaan, jos jotain hyvää haluaa löytää tästä kaikesta, niin saatiin olla vielä hetki murun kanssa kahden ja valmistautua vauvan kotiintuloon ihan eri tavalla kuin mitä synnärisilmillä kotiin lähteneet :)

Eilen illalla käytiin vielä saunassa yhdessä, tehtiin hampurilaisia ja katsottiin elokuvaa, ja aamulla sitten lähdettiin laulellen poitsun hakuun. Haikarahan nää lapset tuo... :)

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
:flower: Ihania vauvantuoksuisia kesäpäiviä teille!
ps. saako udella, että onko toi profiilissasi oleva kuva otettu synnytyksessä tai sen yhteydessä? =)
Höhöö, ei sentään, viimeisilläni siinä ja ukko herätti sohvalta kun olin torkuilla. Sain suukkoja ja olin tyytyväinen :D
Mun mielestä sä oot siinä kuvassa jotenkin niin autuaan näköinen, että tuli synnytyksen jälkeinen olotila mieleen. Ilme sitten johtuikin niistä suukoista :D

Yhteistyössä