Niitäpä tässä yritän vonkhata tuolta ukolta, kun ei tää raukka osaa niitä laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ihana uutinen :heart: :flower: =)
Kuvia :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu::hug: Hienoa! Me myös selvittiin kunnialla kontrollilabroista tänään eli saadaan nyt keskittyä nautiskelemaan ihanasta vauva-arjesta ilman ylimääräisiä paineita tai pelkoa, että pitäs palata osastolle
Höhöö, ei sentään, viimeisilläni siinä ja ukko herätti sohvalta kun olin torkuilla. Sain suukkoja ja olin tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja kräm::flower: Ihania vauvantuoksuisia kesäpäiviä teille!
ps. saako udella, että onko toi profiilissasi oleva kuva otettu synnytyksessä tai sen yhteydessä? =)
Mun mielestä sä oot siinä kuvassa jotenkin niin autuaan näköinen, että tuli synnytyksen jälkeinen olotila mieleen. Ilme sitten johtuikin niistä suukoistaAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Höhöö, ei sentään, viimeisilläni siinä ja ukko herätti sohvalta kun olin torkuilla. Sain suukkoja ja olin tyytyväinenAlkuperäinen kirjoittaja kräm::flower: Ihania vauvantuoksuisia kesäpäiviä teille!
ps. saako udella, että onko toi profiilissasi oleva kuva otettu synnytyksessä tai sen yhteydessä? =)