Vauva on nyt 2kk. Olenko ihan nössö ja säälittävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äityliini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä palstalla on aika paljo outoja kommentteja.. Ja sitä paitsi,kysyin vaan alunperin ettö olenko nössö jos en raaski jättää tyttöä,käydäkseni kampaajalla tai yksin kaupassa..Nyt keskustellaan jo jostain traumoista ja kortsoli-pitoisuuksista. "Hieman" lähtee jengiltä käsistä aina..Myös itselläni.

[QUOTE="vieras";26843298]No esim. aloittajan tapauksessa mies ei hoida lastaan jos äiti on paikalla. Olisiko siksi? Ja useimmiten äiti on se, joka sitä lasta lohduttaa jos kaikki ovat paikalla, väitätkö jotain muuta? Ihan sen takia, että äidin syliin rauhoittuu nopeammin, koska isä ei ole voinut koskaan keksiä sitä omaa juttua, millä saa lapsen rauhoittumaan. Ja mitä ihmeen vikaa on pulloon opettelussa?? En todellakaan halunnut enkä edes kyennyt sitomaan itseäni vuodeksi kotiin esim. opiskelujen takia, pullo oli ihan elintärkeä meille, että iskälläkin on keinot lapsi ruokkia. Isyyden aliarvoimista on juuri se, mitä itse kirjoitat. Kuulostaa siltä, ettet luota mieheesi pätkän vertaa, ei taida hän olla myöskään halukas lasta hoitamaan? Ja miksi isä ei saisi olla kuten äiti, onhan hän toinen vanhemmista?[/QUOTE]

Oletat hirveästi asioita, joista et tiedä mitään. Kysyin mieheltä mielipidettä, hänen mielestään olet outo, kun oletat, ettei isä voi luoda suhdetta lapseen olematta vauvan kanssa pitkiä aikoja kaksin. Ja hän on hoitanut vauvaa ja jopa (ällistys sentään) saanut vauvan välillä rauhoittumaan paremmin kuin minä, vaikka minä olenkin ollut ensimmäisen puoli vuotta jatkuvasti vauvan saatavissa.
Mutta elä vain tuossa umpiulottuvuudessasi, jossa vain oma tapasi olla on oikea tapa elää. Minä pysyn täällä todellisuudessa.

Ainoastaan tieniäiti (myös henkiset teinit)- ja palstamaailmassa pitää äidin pystyä antamaan vauva hoitoon! Vauva tarvii äitiä 24/7 jo ihan maidon takia, siihen ei käy mummu, isä eikä kaveri vaan tarvitaan äiti ja tiedän että korvike on keksitty, mutta kyllä sillä korvike-vauvalla se äidin tarve on ihan yhtä suuri kuin tissi-vauvoillakin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä