Vauva omaan huoneeseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammuli

Vieras
Olisi mukavaa tietää,minkä ikäisinä olette laittaneet vauvan omaan huoneeseen nukkumaan?

Onko perheitä,jotka laittavat jo syntymästä lähtien?
Entä alle kuukauden iässä,mutta ei ihan syntymästä lähtien?

Jos muitakin asia kiinnostaa ja mietityttää,niin tässä olisi tälläinen linkki :)

http://www.lapsiperhe.net/unihiekka/omahuone.htm

Kivaa että vastasitte :) Me ollaan mietitty,että jospa siirretään tyttö omaan huoneeseen.Ja kokeillaan josko unetkin tulisi paremmin kaikilla.Tosiaan tyttö on vasta 3vk.Vähän kyllä mietin,että laitetaanko vai eikö? Mutta eiköhän kaikki perheet ole erillaisia.Ja ainahan lapsen voi tuoda vanhempien huoneeseen takaisin jos unet ei muutu ja jos tilanne ns.pahentuu.
Mitäs te olette mieltä asiasta?

Olen sitä mieltä että jokainen tekee omat ratkaisunsa :) Meillä mm. imetys saneli vauvan nukkumapaikan, joka oli isin ja äidin kanssa samassa huoneessa, mutta omassa huoneessa 11 kuukauden ikään asti, eli ihan vastikään sai oman huoneen muuton yhteydessä.

En mä noin nuorta laittais omaan huoneeseen. Ensinnäkin yösyöttöjen takia. Kamala ravata eri huoneessa syöttämässä. Ja muutenkin toinen on niiiin pieni. Mut tää on siis vaan mun mielipide :)

Kyl mun muksu oli vauvana niin kiinni ja molemmat nukku paremmin samassa huoneessa että edelleen tuo 1,5v on mun kanssa samassa huoneessa. Nyt vähitellen ollaan tekemässä pojalle omaa huonetta ja samassa syssyssä koitetaan nukkumistakin siellä. Näkee sitten alkaako sujua.

Alkuperäinen kirjoittaja vierasv:
En mä noin nuorta laittais omaan huoneeseen. Ensinnäkin yösyöttöjen takia. Kamala ravata eri huoneessa syöttämässä. Ja muutenkin toinen on niiiin pieni. Mut tää on siis vaan mun mielipide :)

Mut ko kaikilla niitä yösyöttöjä ei ole. Edes siellä alussa :)