:'( Tää on ihan hirveetä. Minni söi illalla normaaliin tapaan mun sylissä sohvalla, ja ihan ilman mitään ennakkovaroituksia se oksensi kaarella ylös päin, ja tietysti se oksennus levisi sen naamalle, mun syliin ja sohvalle. Mä lähdin vaihtaa vaatteita ja mies pesee Minniä, niin se oksensi uudestaan miehen syliin. Mä kiikutin sille pyyhkeen, että ei valu ne oksut pitkin poikin, niin siinä välissä vauva oksensi olohuoneen uudelle matolle... Minni oli niin yltä päältä oksennuksessa, että kylvetin sen vessan käsienpesualtaassa sillä välin, kun mies pesi sohvaa ja mattoa. Sit mentiin sänkyyn pötköttelee, et aletaan nukkumaan, niin Minni keksi, et sillä on nälkä, itki siis sitä. Kävin lämmittää 60ml maitoa, ja sen, että Minni sai sen juotua, niin se oksensi taas. Minä kippasin selälleen meidän sängyllä, et se oksennus tulee mun päälle, eikä leviä sänkyyn, ja siinäpä oltiin sit minä, ja lapsi, taas. Mulla hiukset kaikki siinä... :x Kävin 10 jälkeen illalla pikasuihkussa ja sit alettiin nukkumaan, Minnikin rauhottu, ihme kyllä. Se nukahti 22.30 suunnilleen ja heräsi 05.30!!!!!!!!!!!!!!!
Ja taas tuon syötön jälkeen se oksensi... :'( Aamulla 7.30 se söi vähän, ehkä 40ml, ja pulautti, mutta pienesti. Nukkunu tosi sikeesti nyt tän päivän tähän asti, herää kyllä syömään ja on sillon virkeä, ja katselee, pysyy hereillä, ja hoitopöydällä tavanomaseen tyyliinsä potkiskelee ja hymyilee... Huolettaa vaan, et mikä sillä on, kun oksentelee tuolleen. Ja kyse ei ollu mistään pienistä pukluista, vaan ihan oksennuksista, mitä tulikin sit ihan reilusti.
Pitäiskö soittaa tk:een? Vauva on kuitenkin ihan virkee hereillä ollessaan, eikä ole nyt enää siis oksennellu... Ja ikää hällä on 6 viikkoa 5 päivää
Pitäiskö soittaa tk:een? Vauva on kuitenkin ihan virkee hereillä ollessaan, eikä ole nyt enää siis oksennellu... Ja ikää hällä on 6 viikkoa 5 päivää