vauva kylpyyn, mutta nukahti!

  • Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti
"apuva"
olin siis vauvaa menossa kylvettämään ,ehin jo riisua niin että vaan vaippa päällä, vauvalle iski kiukku ja aloin vähän hyssyttelemään ja kiikuttelemaan sitten se nukahti!
herätänkö vauvan nyt viellä kylpyyn vai annanko nukkua, help!
ja vauva siis on aika puklussa , sen takia oltiin kylpyyn menossa. nyt se vaa nukkuu nakuna sulosesti sylissä, voi toista :)
 
"vieras"
Tuli tästä mieleen poikani, joka nukahti kesken kylvyn.. :) oli siis ehkä 2vkoa vanha silloin.. pelästyin että mikä tuli, kun yhtäkkiä meni ihan veltoksi, mutta nukahti vaan, tais väsyttää kunnolla..
 
"aapee"
tiedoksi provo tarkoittaa provosoivaa viestiä eikä mun aloitus ollut sellainen. ja kyllä olen uusavuton ,esikoinen kyseessä ja ei oo ennen päässyt näin käymään.
asiaan löyty ratkaisu,nimittäis kun yritin siirtää vauvan pinnikseen hän päätti herätä ihan kunnolla , joten menin kylvettämään :) sai nyt lämmintä velliä ja josko nukahtaisi sitten uudestaan. kiitos vinkeistä!
 
"heh"
viime jouluna 1kk ikäinen vauvani nukahti alasti :D laskin pinnasänkyyn ja peittelin kunnolla, mutta hetken päästä alkoi itkemään kun oli laskenut alleen kuten odotinkin. sellaisia ne vauvat on :)
 

Yhteistyössä