vauva kuume ja arveluttavaa toimintaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Tilanne on se että kun mieheni kanssa tavattiin mulla oli vauva. hän on ottanut lapsen "omakseen" ja teimme yhteisenkin lapsen yhteisestä päätöksestä. nyt nämä lapset on 3 ja 6 vuotiaat. mulla on vauva kuume ja multa poistettiin kierukka vasta kun se aiheuttaa tulehuksia tiuhaan. sain pillerit. miehen kanssa puhuttu vauvasta kohta kaksi vuotta ja hän vaan jahkaa et joo ja ei sittenkään..

hän haluaa kaksi omaa lasta, mutta ei yhteensä kolmea lasta...eli siis sanoi et jos tuota mun ekaa ei ois, hän tahtos kaksi lasta, mutta kun se kerta on, ei jaksas ehkä kolmea. välillä kattoo facessa kun ihmisille syntyy lapsia ja huokailee et oishan se vauva ihana ja sit kun ehdotan et pillerit pois niin sanoo et en tiiä, mietitään vielä nyt..

joo, oon kohta 28v ja en mieti enää vuosia..mielestäni lapset tehään nyt tai ei ikinä kun nuo nykysetki on pieniä, en oo iltatähti tyyppiä. sain ekan 21 veenä ja haluan elää vielä aikaa jollon lapset on isoja ja itsekkin vielä virkee ja nuori..

pitkä sepustus, mut en oo tässä kuussa syöny mun pillereitä, vaan syleksin ne pönttöön.. meille tulee ens kesänä vahinko vauva ja tiedän et mies siitä ilahtuu, koska kierukka petti kerran ja mies oli iloinen, mut se meni ihan alussa kesken, eli testissä näky haamu ennen menkkoja ja ne menkat alkoikin..oli pettynyt menkoista..oon tähän asti ollut rehellinen ihminen, ja nyt jännittää saanko pidettyä salaisuuden loppuun asti vai möläytänkö joskus vuosien päästä tai humalassa..mies kestää uuden vauvan mutta ei valehtelua, sitä ei antas anteeksi...

sori, mutta en hyväksy moista itse. jos sen halusitkaan kuulla. mielestäni perusteluja ei ees tarvi. et voi päättäää itsevaltiaana, mistä miehesi ilahtuu ja mistä ei. se on kuitenki loppuiän kestävä YHTEINEN "projekti".

• Tykkää
Reactions: Micosa
kannattais käydä juttelemassa perheterapiassa tai edes yrittää keskenänne jutella. Ei mikään vahinko vauvaa oo lopullinen ratkaisu.. Haluatko elää valheessa? Voit menettää koko miehen tolla menolla..

Lopullinen ratkasu kihin?? meillä menee hyvin ja mies on sanonut että jos tulis vahinko hän haluais lapsen. tiedän et se ois perheelle onnen hetki kun plussaisin.. se vaan kun osais pitää sit suunsa kiinni..valehtelua se ei siedä yhtään..ja kuitenkin se haluaa vauvan joskus kahden-kolmen vuoden päästä kun itsekkin sanoi et ehkä myöhemmin ja sitten m inä en enää halua ja parempi vähä jouduttaa tätä kuvioo ni ei tuu isompi kriisi lapsen teosta..mut mua kalvaa jo nyt ja omatunto kolkuttelee..vielä ehtis alkaa napsia pillerit..

et se on muutenkin tosi huono tekemään päätöksiä, vaikka se haluaiskin jotain. taloakin jahkasi viisi vuotta kunnes valitsin kohteen ja käytiin kattoo taloa. siitä sanoi et ihan kiva ja mietitään vielä. varasin vaan ajan pankiin ja niin me ostettiin talo. sanoi oston jälkeen et ihanaa päästä omaan taloon!!

Minä en toimisi samoin, vaikka tavallaan ymmärrän ajatuksesi.

Joskus kun kumppaninsa todella tuntee, tietää milloin on oikea aika tehdä päätöksiä molempien puolesta.
Minun miehelläni meni aikoinaan lapsuus sairaaloissa ja nuoruus anafylaktisia shokkeja varoen - ja varomisesta huolimata ajoittain saaden.
Ulkomailla kävi pari kertaa äärimmäisen kontrolloiduissa oloissa.

Mentyämme yhteen kylmästi buukkasin ja maksoin ennalta ilmoittamatta ekat matkat maailmalle, koska koin, että mies oli niihin valmis vaikka historiansa vuoksi ehdollistettu niitä pelkäämään.
Enää ei pelkää normilomia, vaikka tuskin jonnekin viidakkoon tai Mongolian tapaiseen maahan lähtisi. (Ja onni on, ettei moista halajakaan.)

Lapsen tekeminen kuitenkin isompi päätös kuin se, mennäänkö Lontooseen, Roomaan tai Tallinnaan.

Toisaalta minun helppo sanoa, koska molemmat puolisoni ovat halunneet lapsia ainakin yhtä paljon kuin minä - ellei enemmän...
Eli se, että lapsilukuni jäi alle alkuperäisen unelman johtuu elämän käänteistä, ei puolisoista.

Sinuna tunnustaisin miehelle että olet jättänyt salaa pillerit ottamatta koska haluat niin kovasti vauvan ja keskustelisitte yhdessä jatkosta, että käytättekö ehkäisyä vai ette.

En tekisi noin. Sanoisin miehelle vaan, että haluaisin todella nyt sen vauvan, joten ehkäisy ei hoidu enää minun taholtani, vaan mies saa itse alkaa ostelemaan kortsuja, ja huolehtii sitten niiden käytöstä, mikäli ei lasta halua. :)

en voi tunnustaa kun mies vihais mua kun oon ees jo tämmöstä tehnyt. se vihaa valehtelua ja salailua enemmän kun mitään muuta. on sanonut et voin hakata sen ja tehä ihan mitä vaan, mutta jos jää kiinni valehtelusta ja tahallisesta salailusta, se on loppu heti. talon ostossakin sanoin et soitan pankkiin ja nyt haetaan lainaa halusit tai et ja siihen tuumi et joo--ooo-o,,

oikeestaan on parempi mennä nyt kun alotin jo. valehtelu tapahtuu jo ja painaa mieltä joka tapauksessa, sama viedä homma loppuun asti.. mies kertoi eilen et sen veli alkaa puuhaamaan lasta ens vuonna uuden vaimon kanssa ja pohti et tuleekohan sille kova halu saada oma kun sekin tekee toisen oman lapsen (veljellä myös uusioperhe kuvio).

mua niin vituttas jos mies tahtoo sen lapsen joskus kolmen vuoden päästä, koska minä en halua niin isoja ikäeroja sisaruksiin ja muutenkin haluan tämän pähkäilyn loppuvan et tehään, ei tehä.. kun nyt tehään ja sitten paan piuhat poikki ja loppuu tää jahkaus. kun vaan osais pitää tän turpansa sitten iäksi kiinni..oon vaan niin surkee valehtelija. tunnustan sitten puolet, et en ehkä kaikkia pillereitä muistanu joka päivä tai jotain..MORKKIS!!! mut vauvasta oon sit todella onnellinen ja tiedän et miesin on. ja jos sitä ei tehdä, siitä tulee ikuinen puheen aihe et oisko se pitäny tehä kuitenkin. ja monesti sanoo meidän nykysille et oisko kiva ku ois meillä vauva jne.. eli jollain tasolla se haluaa itsekkin, mut ei osaa taas päättää!!!

voiko valheesta alkaneesta raskaudesta nauttia? entä jos masentuu ja on pakko kertoa totuus? entä jos syyllisyys painaa ja ei voi rakastaa vauvaa? miks vitussa pitää olla näin hiton morkkis jo nyt kun mitään ei oo ees tapahtunu? koko ajan naiset keplottelee miestensä selän takana vauvoja ja muita suhteita ja rahahommia ja tiedän vaikka mitä tapauksia. miten niiden pokka riittää!!! yksikin väitti poikaa miehen omaksi ja nyt selvis ettei ookkaan ku lapsikin jo 6v ja kauhee kriisi niillä... miten saan omatunnon hiljaiseksi kun mitään pahaa en oo tekemässä!!! vai oonko sittenkin????!!!

Iltatähti on niin ihana, kolme teiniä oli iltatähden syntyessä ja hoitovuoroista kilpaulua. Äiti 50 ja hyvin jaksanut. Nyt tuo kuopus 16 vuotias reipas nuorukainen.

lapsi on todellakin toivottu, vai miksi muuten sen näin kovasti tahtoisin????? lapsi syntyy perheeseen jossa ei käytetä alkoa tai muita päihteitä, on talossa tilaa ja sisaruksia, on rakastavat vanhemmat ja rahaa elättää lapsi. mikä siinä säälittää??

Pystyisitkö sä ap mitenkään odottamaan sitä paria vuotta että olisit tarpeeksi vanha saadaksesi sterilisaation? Ei lasten ikäeroista nyt kamalan isoja tule silti ja pari vuotta sun elämässäsi ei paljoa tunnu sen suhteen, mitä jaksat tehdä sitten kun lapset ovat isoja. Tee miehelle selväksi, että ellei tuona aikana hänen mielensä oikeasti muutu, niin sitten teille ei enää tule vauvaa. Minusta tuo nykyinen tie ei ole hyvä, ihan jo siksikin mitä tunnontuskia siitä saat. Luuletko, että mies ei jo aavista jossain vaiheessa jotain? Ei tee suhteessa hyvää joutua piilottelemaan toiselta noin isoa asiaa ja jos tulisitkin raskaaksi, se tulisi vaivaamaan sinua vielä entisestään. Älä ihmeellä ota riskiä, että teidän suhteenne

Ymmärrän kyllä senkin, ettet mitään loputonta jahkaamista asian kanssa jaksa. En jaksaisi minäkään. Ihan siksikin että minun on ollut todella vaikea löytää sopivaa ehkäisyä. En todellakaan halua kärsiä yhtään ylimääräistä vuotta ehkäisyn sivuvaikutuksista siksi, että mies ei tiedä haluaako vielä lapsia vai ei. Parempi olis saada lapset mahdollisimman pian ja sitten sterilisaatio, niin saisi vihdoin NAUTTIA seksielämästä ilman inhottavia ehkäisyongelmia tai vaihtoehtoisesti jatkuvaa pelkoa miehen kannalta ehkä ei-toivotusta raskaudesta (kondomitkaan ei käy mulle, joten miehen niskoille ehkäisyä ei oikein voi lykätä).

en taida puhua miehelle mitään. kuhan menkat on myöhässä, teen testin ja jos plussaan, sanon et plussasin ja en tiedä missä vika. joskus unohtanu pillerin, mut mitään tuollaista showta EN pysty pokkana vetämään..

Se säälittää ettet ole rehellinen!!

Valheella on aina lyhyet jäljet ja joskus ne paljastuu! Yleensä aina!

Lapsi on toivottu vain sinun taholtasi. Ehkä miehenkin mutta ei ole oikein keplotella noin.