E
Esikoeneompi
Vieras
Nyt tehnyt viikon niin että on alkanut huutamaan kuin syötävä kun on yö unille lähetty, mikään ei enää auta kaikki keinot kokeiltu.
Pikkuinen huutaa niin kuin päätä revittäisi ja on aivan hiestä märkä.
Vieressä ja omassa sängyssään olen nukuttanut, molemmissa tekee niin.
Huuto on tosi kovaa, sitten kun tutin laittaa suuhun niin hiljenee hetkeksi. Sitten vetäsee ilmaa, pidättää hengitystään hetkisen, nielaisee tosi kovasti ja alkaa taas huutamaan.
Ollaan kokeiltu jo niin että nukkuu ilta unet ennen nukkumaan menoa ja niin ettei nuku ilta unia. Ja nukkumaan on aina menty alusta asti 8-10 väliin, tuosta huomaa kun sitä väsyttää. Vaikka veisin sen siinä vaiheessa sänkyyn kun hieroo silmiään tai muuten vaan tuntuu väsyneeltä niin silti huutaa...
Mitä minä teen väärin... tosiaan tämä ei ole pitkään kestänyt.
Pikkuinen huutaa niin kuin päätä revittäisi ja on aivan hiestä märkä.
Vieressä ja omassa sängyssään olen nukuttanut, molemmissa tekee niin.
Huuto on tosi kovaa, sitten kun tutin laittaa suuhun niin hiljenee hetkeksi. Sitten vetäsee ilmaa, pidättää hengitystään hetkisen, nielaisee tosi kovasti ja alkaa taas huutamaan.
Ollaan kokeiltu jo niin että nukkuu ilta unet ennen nukkumaan menoa ja niin ettei nuku ilta unia. Ja nukkumaan on aina menty alusta asti 8-10 väliin, tuosta huomaa kun sitä väsyttää. Vaikka veisin sen siinä vaiheessa sänkyyn kun hieroo silmiään tai muuten vaan tuntuu väsyneeltä niin silti huutaa...
Mitä minä teen väärin... tosiaan tämä ei ole pitkään kestänyt.