Vauva kohdussa poikittain -> liikkeitä tuntuu vähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p-h
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p-h

Vieras
Niin, onko kellään kokemusta vaikuttaako vauvan asento siihen että liikkeitä ei hirveästi tunnu? Rv nyt 30+4, ja vauva tuntuu vaisulta.

Pari viikkoa sitten oli ultra jossa vauva oli raivotarjonnassa ja silloin liikkeitä tuntui runsaasti pitkin päivää. Eilen neuvolassa terkka arveli vauvan olevan viistotarjonnassa ja itekin luulen että jalat on tuolla oikeassa kyljessä.

Onko meiän vauva vaan rauhallinen tapaus vai mistä mä tiedän että se liikkuu normaalisti? Välillä vaan huolestuttaa. :(

En tiedä, vaikuttaako just tuo poikittaisuus, mutta asento vaikuttaa kyllä liikkeisiin tosi paljon.

Papullakin heittää hirveesti se, kuinka paljon mä tunnen sen liikettä. Se jo aikaisemminkin muutamaan kertaan "katosi" eli liikkeitä oli, mutta ne vaimeni, mut muutti asentoaan ja liikkeet oli taas tosi tömähtäviä. Nyt on taas ollu hiljaisempia eli edelleen on, mutta mä tunnen ne vaimeammin. Selkeästi monet menee johonkin mun selkään päin ja osan olen päätellyt osuvan istukkaan. Monesti on niin, etten tunne sitä liikettä lainkaan, mutta jos käsi on mahan päällä, huomaan, että maha hötkyy. :xmas:

Eli asento vaikuttaa ja tietty vauvan koko. Mitä isommaksi kasvaa, sitä vähemmän sillä on tilaa siellä kunnolla melskata. :)

Yhteistyössä