Ä
äippäbö
Vieras
eli ollaan rokotetutkimuksessa, jossa testataan pneumokokkirokotetta mm.aivokalvontulehdusta ja korvatulehdusta vastaan. lapsemme 5kk on nyt ehkä saanut tuon rokotteen tiistaina, tai vaihtoehtoisesti vertailurokotteen joka on hepatiitti b.
nyt vauva on ollut 2 päivää 38.5-39 asteen kuumeessa, onkohan vauvalla nyt aivokalvon tulehdus? pitäisikö tässä nyt pikimmiten ottaa yhteys lääkäriin??
vai onko rokotteesta ehkä saatu tulehdus vaarallinen?
vai olisiko kyseessä kuitenkin vain vauvarokko?
nyt vauva on ollut 2 päivää 38.5-39 asteen kuumeessa, onkohan vauvalla nyt aivokalvon tulehdus? pitäisikö tässä nyt pikimmiten ottaa yhteys lääkäriin??
vai onko rokotteesta ehkä saatu tulehdus vaarallinen?
vai olisiko kyseessä kuitenkin vain vauvarokko?