Vauva kääntyy, olen huono äiti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äyk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äyk

Vieras
Joopa joo. Vauva 3,5kk kääntyy sekä selältä vatsalle että vatsalta selälle, vatsallaan ollessaan yrittää toistaiseksi tuloksetta lähteä ryömimään. Anopin (kuka viitsii yllättyä) mielestä en saisi antaa sen kääntyä, kun vauva on liian nuori ja vahingoittuu. Teippaanko minä sen lattiaan vai? Mutta kun ei tuo mun miehenikään vielä noin aikaisin kääntynyt, niin ei saa kääntyä meidän pikkumieskään...

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Elä nyt, mun vauva käänty jo 2,5kk iässä, joten järkytä sillä sun anoppis :D Ja nyt typy 1,5v ja on äärimmäisen taitava liikkuja.

No huh, jos mä oon huono äiti, mikä sä olet? =) Kyllä me ollaan kamalia!

Meillä lähti tyttö kanssa kääntymään 3,5 kuisena. Miten se voi olla liian nuori? Tarkoitan että oppivat sitten asioita kun ovat kypsiä siihen, hullumpaahan se olisi jos 3.4 kuinen oppisi kävelemään :o Älä sä siitö anopista välitä, vanhemmilla ihmisillä on joskus hieman omituisia ajatelmia..

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
anopilla on vaan huono muisti, ei hän voi muistaa oman poikansa ensiliikkeitä.

Sillä on tuommoinen kirja, "Lapsuuden kulta-aika", jonka anoppi tuuppasi meille heti kuultuaan raskaudesta, ja josta hän purjehtii katsomaan poikansa lukemat joka kerran kun meidän jätkä tekee jotain uutta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja äyk:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Elä nyt, mun vauva käänty jo 2,5kk iässä, joten järkytä sillä sun anoppis :D Ja nyt typy 1,5v ja on äärimmäisen taitava liikkuja.

No huh, jos mä oon huono äiti, mikä sä olet? =) Kyllä me ollaan kamalia!

Ei kai mua kukaan kamalaksi ole koskaan epäillyt. Mut mun ammatti voinut aiheuttaa epäilyjä, et oisin oikein tahallani treenannut vaaviani :D

Mun mummoni kun näki esikoiseni 6 kuisena konttaavan, seisovan ja kävelevän tukia pitkin - alkoi ohjeistamaan mua ettei lapsi voi, eikä saa liikkua tuossa iässä, kapalossa se kuulemma olis pitny pitää :D

Kysy anopilta teippaamisesta:D Minkähänlainen sydänkohtauksen anoppisi olisi saanut, kun mun vauvani kääntyili kyljelleen jo laitokselta lähtien. Vatsalleen oppi kääntymään vasta ihan "normaali-ikäisenä".

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Teippaa toki! :laugh:

:laugh: :laugh:
*kuvittelee: anoppi tulee, joo, tuu sisään, tossa on sun kirja, otakko kahvia? ei se vauva mitään oo tehny, ei mitään uutta. mitä mä pakkaan? en mitään, toi teippi on tossa muuten vaan. mä vienki sen olohuoneeseen, ryystä sä sitä kahvia vaan....(häipyy... teipin ritinää... vauvan kikatusta... vauvan ähellystä...) no nih! vauva on tuolla olohuoneessa, selällään, voit mennä katsomaan!*

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Teippaa toki! :laugh:

:laugh: :laugh:
*kuvittelee: anoppi tulee, joo, tuu sisään, tossa on sun kirja, otakko kahvia? ei se vauva mitään oo tehny, ei mitään uutta. mitä mä pakkaan? en mitään, toi teippi on tossa muuten vaan. mä vienki sen olohuoneeseen, ryystä sä sitä kahvia vaan....(häipyy... teipin ritinää... vauvan kikatusta... vauvan ähellystä...) no nih! vauva on tuolla olohuoneessa, selällään, voit mennä katsomaan!*

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä