V
väsynyt äiti
Vieras
mun on pakko purkautua,mun pitäisi olla ilonen kauniista vauvastani jota olen odottanut pitkään mutta nyt pari viikkoa on ollut todella rankkaa aikaa mulla on hermo todella tiukilla johtuen 4kk ikäsestä vauvasta.
vauva on todella itkunen ei viihdy yksin ollenkaan vaan sylissä pitää olla kaiken aikaa,päikkäritkin on todella hermoja koittelevaa suostuu vaan nukkuun vaunuissa ja vaunujen pitää olla liikkeellä heti kun lopetan heijauksen herää ja alkaa kitiseen.
nukuttaminen voi viädä jopa pari tuntia ja siiten nukkuu noin 30min -tunnin.
yö unille sama juttu sitten siirrän sänkyyn.
uniraivarit on kamalia pelkkää huutoa ja vääntelehtimistä ettei vaan nukahtaisi.
mä en enään voi edes kaupoille lähtee kun pelkään että vauva alkaa raivoaan kesken kaiken.
meneeköhän tämä vaihe koskaan ohi?
mä olen alkanut syyttään itseäni etten osaa hoitaa vauvaa oikein kun ei ole ollenkaan tyytyväisen olonen.
nyt tarvii mennä vauva heräsi
vauva on todella itkunen ei viihdy yksin ollenkaan vaan sylissä pitää olla kaiken aikaa,päikkäritkin on todella hermoja koittelevaa suostuu vaan nukkuun vaunuissa ja vaunujen pitää olla liikkeellä heti kun lopetan heijauksen herää ja alkaa kitiseen.
nukuttaminen voi viädä jopa pari tuntia ja siiten nukkuu noin 30min -tunnin.
yö unille sama juttu sitten siirrän sänkyyn.
uniraivarit on kamalia pelkkää huutoa ja vääntelehtimistä ettei vaan nukahtaisi.
mä en enään voi edes kaupoille lähtee kun pelkään että vauva alkaa raivoaan kesken kaiken.
meneeköhän tämä vaihe koskaan ohi?
mä olen alkanut syyttään itseäni etten osaa hoitaa vauvaa oikein kun ei ole ollenkaan tyytyväisen olonen.
nyt tarvii mennä vauva heräsi