Vauva jo 6 vkoa ja mulla vielä 10 kg lähtemättä, entäs muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
raskauskiloja kertyi 21. Vielä jäljellä 10 kg. Kolme viikkoa pysyny paino samassa. Pitää vissiin rueta laihduttamaan, ahistaa tää löllö maha ja jenkkakahvat!
Olen siinä toivossa että imetys auttaa karistamaan kiloja mut ei ainakaan vielä pahemmin vaikuttanut!
Mites teillä muilla, miten kauan meni ku raskauskilot karisi???

Siis tä? Mulla oli kaks raskautta tässä ihan peräkkäin, 23 kg oli "ylimääräistä" toisen loppuraskaudessa (verrattuna siis ekaa raskautta edeltävään painoon). Paljon tipahti itsekseen, mutta vielä on 6kg jäljellä. Kaipa nekin tässä ittekseen tipahtaa jossain vaiheessa :D

Muoks. no joo kato, niin, siis tämä toinen vauva on nyt 9kk.

"vauva" kohta 2 vuotta ja +10kg yhä ilahduttaa kropassa eli nou hätä sielä :) Kyllä ne lähtee jos vaan hiukan liikkuu ja kattelee mitä syö...Jälkiviisautta!

sama homma täällä. vauva 1,5 kk ja kiloja jäljellä 8. ja jenkkakahvat tosiaan ottaa pannuun!
asiaa ei auta se, että herkut maistuu ja itsekuri niiden osalta olematon.

vauva 3kk ja vielä on 2kg jäljellä. Kiloja tuli 20. Ahdistaa muutenkin vaikka paino on melkein sama niin kaikki on hirveetä löysää :x Perse roikkuu, mahassa sellua, reidet hankaa yhteen ja allit lepattaa :x :x En pääse edes kunnolla treenaamaan kun ei huoli pulloa :/ Syömistä kun vähintää, loppuu maito :/ Harkitsen jo ihan vakavasti imettämisen lopettamista :|

Vauva 7 vkoa ja kiloja 1. Mutta ei niitä tullutkaan kuin kymmenisen raskausaikana.

Vyötäröllä on kyllä löysää ja lantiollakin muutama ylimääräinen sentti, kaipa ne lähtevät viimeistään sitten, kun pääsee kunnolla kuntosalille?

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
imetyksen aikana ei saisi laihtua...

Ei saisi LAIHDUTTAA. Kyllähän se imetys monella tasoittaa painoa.

eikun ei saisi laihtua. Ihan samahan se on lähteekö se rasva liikkeelle tarkotuksella vai vahingossa. Mutta jotkut toki laihtuu väkisten, sillehän ei sit mitään voi.

Ei kuule mahda mitään kun kilot vaan lähtee. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta jos nopeasti lähtee voi myös maidontuotanto vähentyä tai äidin olo heikentyä.

Ei kyllä minulla ole vaikuttanut, maitoa tulee kuin saavista aina sinne 8kk asti ja olo on ollut itsellä hyvä.

t. Se jolla vauva 2 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Ei kuule mahda mitään kun kilot vaan lähtee. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta jos nopeasti lähtee voi myös maidontuotanto vähentyä tai äidin olo heikentyä.

Ei kyllä minulla ole vaikuttanut, maitoa tulee kuin saavista aina sinne 8kk asti ja olo on ollut itsellä hyvä.

t. Se jolla vauva 2 viikkoa.

en mä sitä meinaa vaan niitä myrkkyjä mitkä päätyy vauvaan äidin laihtuessa.

Yhteistyössä