vauva ja työt/opiskelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta kuulostaa mukavalta että vauvan isä jää hoitamaan häntä! 20 h viikossa ei ole kuitenkaan paljoa, jos äiti pärjää vauvastaan erossa niin kauan. Vauvahan pärjää kyllä! =)

Harvalla isällä on mahdollisuutta ryhtyä koti-isäksi.
Meillä ainakin huomaa tytöstä jos isä tekee liian pitkää päivää=isi ei enää kelpaakaan lohduttajaksi. Tämä harmittaa sekä äitiä että isää.

Meillä isä on kotona yhden päivän viikossa, ja hän hoitaa myös paljon viikonloppuisin. Näin minäkin edistyn opinnoissa.

Olen juuri itse palannut osa-aikaisena töihin ja isä jäänyt kotiin, poika on 6 kk. Ainoa ongelma on imetys: toivoisin vielä pystyväni osittain imettämään pitkäänkin, mutta luulenpa että pitkät tauot vähentää maidon nousua. Pumppaamalla tietysti...

Kuulostaa lohduttavalta :)

Olin tosiaan ajatellut palata opiskelujen pariin ja isä on jäämässä isyyslomalle. Lähinnä olen nyt miettinyt asiaa vauvan kannalta, mutta vaikka kävisikin niin, että vauva pärjää ilman äitiä, niin ei sitä tiedäkään jos äiti ei pärjääkään ilman vauvaa :) No sen näkee sitten..

Kiitos tsemppaavista vastauksista.

Eihän siinä muuta, mutta miten hoidat imetyksen, vai syökö vauva korviketta?

Wilma: ainakaan mulla ei töihin meno oo vähentänyt maidon tuloa. Tosin poitsu oli silloin ""jo"" 9,5kk ja söi jo paljon-paljon muutakin kuin pelkkää rintamaitoa.

Yhteistyössä