Vauva hylkii toista rintaa

Oletko kokeillut imettää kainalon alta? Siis silleen että vauvan pää on mahaa kohti ja jalat kainalossa? Meillä suostuu syömään niin päin paremmin tuota "ei niin mieluista rintaa" ja toinen millä olen saanut huijattua on se että annan ensin hetken suosikki rinnasta ja vaihdan aika pian hylkivälle puolelle, näin onnistuu myös monesti huijaus. ;) Jatka vaan sinnikkäästi sitä toistakin rintaa, meillä se edelleenkin takkuaa, mutta syö kuitenkin siitäkin päivittäin.
 
Mulla oli vastaava ongelma alussa. Se kesti noin 2 viikkoa ja sitten vauva alkoi huolimaan toistakin. Satunnaisesti tosin hylkii vieläkin. Mulla ongelma oli vissiin se, että toinen rinta oli niin täynnä maitoa ettei saanut siitä kunnolla kiinni. Kun lypsin aluksi hieman niin sitten alkoi pikkuhiljaa sujua.

Jaksamista!

Jimena + 3kk tyttö
 
Mä olen usein tehnyt niin, että annan ensin imaista pari kertaa "paremmasta" puolesta, ja sitten vaihdan sille puolelle joka ei ensin kelvannut. Meillä on molemmilla lapsilla ollut välillä sellasia kausia, että jompi kumpi rinta ei ole kelvannut.
 
mulla tuo ongelma jo niin pitkällä että toisesta rinnasta ei paljoa tule joten ei tule sit edes sille puolelle laitettua.
synnytyksen jälkeen mulla oli toisessa rinnassa suihkuongelma ja sain ohjeeksi imettää 2-3 kertaa samasta rinnasta.no ongelma lievittyi mut samalla toinen rinta ehtyi....tyttö ei saa siitä mahaansa täyteen enää koskaan joten annankin siitä silloin kun ei ole erityisen nälkäinen.alkaa vaan leikkimään rinnalla nykyään.kuun lopussa sitten näkee nouseeko paino tarpeeksi yhden rinnan voimalla,tyttö ainakin onneksi pysynyt tyytyväisenä eli kaipa se riittää
 
Meillä alkoi toinen rinta kelvata vasta nyt nelikuisena!!! Toki sitä "huonompaakin" olen tarjonnut säännöllisesti, mutta joskus on pitänyt imettää kolmekin kertaa peräkkäin samasta.

Niin, ja piti vielä sanoa, että poika on edelleen ihan täysimetyksellä eli maitoa riittää vaikka poitsu ei ole edes aikoihin syönyt öisin.
 

Yhteistyössä