Onpa kiva, kun täällä muillakin on vastaan hangotteleva mies. Ärsyttäviä noi ukot, kun ei tahdo tehdä niin, kun nainen sanoo.
Mulla olis myös laihdutusprosessi käynnissä. Imetän vielä öisin, mutta se ei varmaan enää vaikuta asiaan. Mulla olis sellaset 10 kg pudotettavaa. Ärsyttää vaan, kun ei millään lähde paino putoomaan vaikka oon mielestäni karsinut syömisiäni ja lisännyt liikuntaa. Toisaalta ei se varmaan heti parissa päivässä ala näkymään varsinkin, kun pudottelen aika hitaaseen tahtiin, jotta olis pysyvää. Tuntuu vaan siltä, että on nyt koko ajan nälkä vaikka syö ihan hyvin. Ärsyttävää... Voitais potkia toinen toisiamme persuksiin, jotta saatais yhdessä tuloksia aikaseksi. Mitä uutetta
onlydream käyttää?
Me taas tänään keskusteltiin miehen kanssa tästä lapsiasiasta. Keskustelu alkoi siitä, kun mies luki netistä jonkun lööpin, että lapsi tulee maksamaan n. 100 000 euroa 18 ikävuoteen saakka. Huoh! Onhan se tyyristä, mutta silti mä haluun vielä yhen (tai Kaks).
Mies olis silti sitä mieltä, että jos meille vielä lapsi tulee, sen olis järkevintä tulla sitten, kun esikoinen menee kouluun. Mä oon periaatteessa samaa mieltä, mutta sitten ikäero kasvaa niin suureksi ja kaiken lisäksi sinne on niin pitkä aika. Toisaalta sitten ehtis taas nauttia siitä vauva-ajasta enempi, kun kaksi isompaa olis jo niin isoja. Ja sitten sais vielä yli kolmekymppisenä olla pienenen lapsen äiti. On siinä siis hyvät ja huonot puolensa. Aika siis näyttäköön ja eihän sekään ole varmaa, että me enempää lapsia edes saataisiin. Onko täällä ketään muuta, joka kuumeilee jo nyt, mutta todennäköisimmin vauvaprojekti alkaa vasta kolmen vuoden päästä?
Onneksi tää meidän alkava rakennusprojekti tosiaan siirtää mun ajatuksiani toisaalle. Ihana saada oma koti, mutta se rakennusleskenä oleminen kyllä kauhistuttaa.