Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Pikainen omanapa: Täällä testattu tyylipuhdas nega aamulla. En tiedä sitten, että tätikö sieltä tekee tuloaan, vaikken jaksa uskoa, että sekään nyt ilman apuja paikalle ilmenisi. Mahaa nippailee, kuplii, pistelee joka puolelta ja sunnuntaina oikein kunnolla kouristeli. Noh, odotellaan... :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Luna85 ja pintsu pidetään peukut pystyssä! :heart: Amiraalille onne plussasta ja hopestarille onnea tuplista! :heart:

Täällä ollaan aika seeisteisissä tunnelmissa, ei jaksa stressata tai toivoa mitään. Ovis on ollut, jonka seurauksena TAAS sain tukkoisen nenän ja lämmöt yli 37,3 asteen blaah. Vapaapäiviä viettelen kotosalla, kohta koiruuden kanssa lenkille ja ottaa nokoset :) Pitkät työrupeamat väsyttää, onneks koko loppu vuosi on lyhyttä viikkoa ja pitkiä vapaita.

Mutta plussatuulia kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 12 Ovistikut tullut postissa jo viime viikolla. Nyt vaan ovistestejä pitäis tehdä.. Ohjeet paketissa kehottaa alottamaan testien tekemisen kp12 eteenpäin. Vaikka laskujen mukaan ovulaatio olis vasta 22.-24.12.

Onnea plussanneille! :)
 
Onnea Lintsa :heart: !!!

Tänne tupsahtelee näitä ihania uutisia nyt vähänväliä :) Ihanaa :heart:

Mäkin testasin aamulla ( vaikka perjantai on ollut se " perinteinen " testipäivä ) :ashamed:
Jotain siinä liuskassa näkyy, kun oikein tihrustaa, mutta vaikea sanoa mitä väriä se reuna on. Ennen ei ole tullut mitään näkyviin, mutta negana pidän kun en varmaksi osaa sanoa onko punertavaa. Väri tuli testiviivan alareunaan. Täytyy tehdä loppuviikosta uusi testi ja tilailla sitten lisää :) Hupinsa se on tämäkin :LOL:

Paineentunnetta on kohdussa, toivon että ovista ellei sitten sitä itseään :heart:

kp 47
 
  • Tykkää
Reactions: Stacy_84
Moikka!

Pahoittelut tädeistä ja negoista jokaiselle. Menee jo sekaisin mitä kenelläkin oli..

Lintsalle hurjasti onnea plussasta :heart: Hyppäähän odottajiin meidän seuraksi ;)

Ja kaikille muille: hurjasti paljosti tsemppiä ja jouluisia puhureita puhkun täältä pienen salamatkustajani kanssa. Taisin tähänkin pinoon luvata, että viimeinen silaus tässä pinossa on kun teen digin ja se on tehty tänään:



Tämän myötä, kiitän teitä kaikkia onnitteluista ja siirryn nyt lopullisesti tuonne odottajien puolelle.. toivotaan, ettei tarvitse palata ;) :wave:

Ihanaa joulunodotusta :xmas:
 
Täällähän on hurjat plussa-aallot meneillään!! =) Enkä edes ehtynyt kuin muutaman päivän olla poissa. Onnea kaikkille plussanneille! :heart:

Eli täällä kp6 meneillään ja huomenna on lääkäri aika. Tuntuu että nyt käyn jo ylikierroksilla noista lääkkeistä. Kuumia aaltoja ja kylmiä väreitä. Herkistymistä tyhmistä asioista ja huimausta. Raskaustestit näyttää negaa. No huomenna selviää! Clomit varmaan aloitetaan. Niin lääkäri sanoi että kun oon syönyt näitä sen 6 kiertoa. Kun pillerit on jääneet jo puolitoista vuotta sitten ja ehkäisyä ei olla käytetty. Mutta kuukautiset on niin sekaiset olleet sen jälkeen ja jättäneet tulemasta, että en niitä oikein yritys kerroiksi laske. Että nyt kun on tullut kellon tarkkuudella ja olen oviksen napannut.

Mutta mulle voi nyt vaihtaa että ikä 26v. Kun tuossa tuli vuosi lisää. Jos sitten ensi vuosi olisi onnekkaampi =)
 
Tais olla se ovis mikä siellä kurkki... tai en mä tiedä enää yhtään... Nyt alkoi jo menkkaolotkin ja varmaan huomenna perkeleen punanuttu tulee taas käymään... Nyt on todella pettynyt olo, varsinkin kun toi mieskin alkoi tossa jo innostua ku pari päivää punainen haamu vilkkui testeissä mutta tänään se on poistunut kokonaan... Ei vaan harmainta aavistusta enää siitä mitä tässä kropassa tapahtuu.

Onnea muille plussaneille, harmi kun joudun jäämään porukasta pois.
 
Täällä on äippä84 toinen kuumeileva. Itselläni aloitus vaan siirtyy tuone kevääseen kun jos nyt raskautuisin niin se olis aika huono juttu. Pitää vielä malttaa mielensä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84;27711896:
Jösses, kun täällä nyt tuntuukin plussia lentelevän:heart: Onnea vain kovasti kaikille!!

Jääkö tänne enää kukaan muu vain kuumeilun asteella oleva?? :attn:
Ja kaikille plussanneille paljon onnea! Joulukuusta tulikin oikea plussakuukausi. Varmasti kiva joululahja!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bambini
Tänään kp 17/29-31 ja eilen tosiaan saatu ovisplussa testiin ja eilen myös touhuiltu. Miten se nyt olikaan, kannattaako vielä tänään touhuilla vai onko ovulaatio jo ohi? Ollaann kyllä ihan hyvin touhuttu tässä kierrossa 2 päivän välein melkein =)

Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan kaikille jotka ovat plussanneet :heart:
 
Tänään kp 17/29-31 ja eilen tosiaan saatu ovisplussa testiin ja eilen myös touhuiltu. Miten se nyt olikaan, kannattaako vielä tänään touhuilla vai onko ovulaatio jo ohi? Ollaann kyllä ihan hyvin touhuttu tässä kierrossa 2 päivän välein melkein =)

Paljon onnea ja tarrasukkia mukaan kaikille jotka ovat plussanneet :heart:
tuskinpa se touhuilu haittaakaan mitään jos siltä vaan tuntuu ;)
 
Om: Lääkäri kuulumisia. On se vaan mukava mies :D Ainut lääkäri jolle ei pelota mennä, vaikka itse olen myös terveysalalla töissä ja lääkäreiden kanssa joka päivä tekemisissä. Eka kysymys oli ennen kuin ehdin edes ovesta sisään, että oletko raskaana?! =) Siihen kyllä valitettavasti jouduin sanomaan että en ja ultralla se myös todistettiin. Monirakkulaiset munasarjat on, mutta muuten terveen näköiset. Ei kystia tai muuta. Eikä ylipainoa tai liikakarvoitusta. Ei ollut puhetta PCO:sta ja mun mielestä sitä ei diagnosoida jos ei ole muita oireita. Sanoi vain että on nähnyt satojen naisten tulevan luonnollisesti raskaaksi, vaikka on monirakkulaiset munasarjat. Sovittiin että nyt ilman lääkkeitä mennään ja katsotaan alkaako kuukautiset itsellään. Jos ei ala, niin clomit aloitetaan. Sitten joskus testataan mieskin. Olin tullut "ylikuntoon" Proveralla eli oli alkanut vaihdevuosi oireet!! :D Tätäkö se sitten on kun täyttää 26v.! Mutta ilman lääkkeitä mennään nyt. Eli jos kierto pitkittyy, niin elkää poistako minua! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Täällähän tapahtuu! Onnea plussanneille!

äippä84 mä ainakin toistaiseksi kuumeilen vaan, yritys alkaa keväällä jolloin saadaan tietää syksyn kuviot miehen työharjoittelun suhteen ( sattaa mennä ulkomaille myös) ja koitetaan ajoittaa sit sen mukaan. Jos mies innostuu niin mä oisin kyllä valmis jättään ehkäisyn vaikka heti! Aikataulu on siis välillä nyt-toukokuu.
 
Niiskulineiti86: Minulla myös monirakkulaiset munasarjat ja pco diagnosoitu kun kuukautiset eivät tule ilman keltarauhashormonitukea. Painoakin on mutta sain diagnoosin jo ihan normaalipainoisena. Mulla ei myöskään ole varsinaista liikakarvoitusta. Mitä nyt tummahiuksisena, myös karvoitus näkyvämpää.

Tosiaan mulla pitäs aattona täti kurvata paikalle. No ollaan tässä pupuiltu nyt enempi vähempi sen gyne käynnin jälkeen joka oli 11.12. Tänään ihan huvikseni ostin kaupasta pregcheck testin ja sain kuin sainkin kaksi viivaa testiin. Tosin toinen oli haalea, mutta selvästi punainen. Näköjään elimistö voi näyttää testeis mitä sattuu, koska gyne katto sillon viikko sitten ja sano, että ovista ei ole tapahtunut. Ja jos se olis nyt tullut vast gynen jälkeen, niin ei kyllä testit näyttäis vielä mitään. Onko jollain kokemust tosta pregcheck testistä, antaako helposti vääriä plussia?

No tätiä odotellessa ja uutta kiertoa, jos nyt sellanen joskus alkaa tässä sekaisin olevassa kropassa.
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Heippa, meikäläisellä paukkuu päivät listan ensimmäisenä, mutta valitettavasti moiset lukemat johtuu siitä, ettei meiän koneella päässyt kolmeen viikkoon näille sivuille ja pidin sitten palstataukoa pakotettuna.
Eli 20.12 torstaina kp 25/28, yk4 ja 4. clomit.
Koska taukoilin palstalta, niin taukoilin myös tikuttamisesta ja koitin taukoilla murehtimisesta. Meille tuli kaks viikkoa sitten hauvavauva, joka on auttanut pitämään ajatukset muualla ja liika stressaaminen ei ainakaan auta tätä vauvanTEKOA.
Täällä on tullut ihan uskomattomat määrät plussia, toivotaan että me muutkin päästään imussa plussanneiden pinkkaan. :)

Kaikille paljon onnea ja meille muille peukut pystyyn ja toivotaan joululahjaksi plussia - joko raskaus- tai ovistesteihin. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa, tänään testattu ovistestillä ja on viiva haaleampi kuin eilen eli luulen että nyt on ovulaatio ohi. Ei eilen illalla kumpikaan jaksettu touhuilla joten toivon nyt että nuo kerrat joita oli tässä kierrossa riittää =)

Kp 18/29-31 ja nyt sitten alkaa odottelu.. Pitkä sellainen :(

Paljon onnea kaikille joilla testailupäivä lähenee, toivon paljon plussia teille!!
 
Sunnuntai 23.12.2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*Miukula.................kp 54/42.............yk 2..........ya 10/12.........2.
*kääkkis82(30)........kp 52/??..............yk 1..........ya 10/12.......4.
happy sun...............kp 52/30.............yk 1..........ya 9/12..........1.

*minmaria................kp 47/36..............yk 2..........ya 8/12..........1.
Luna85(27)..............kp 41/29-38..........yk 9..........ya 2/12.........1.
Annatto...................kp 41/48...............yk 2..........ya 9/12..........1.

SuAnn(30)...............kp 37/30?...............yk 2......... ya 6/12.........1.
marianna87..............kp 31/35-60............yk 2...........ya 10/12......1.

Taike80(32)..............kp 28/??..................yk 10........ya 2/12.........2.
äippä 84...................kp 28/28..................yk 1.............................4.
Slartibart(25)............kp 28/28.................yk4 (C).......ya 3/12.....1.
Mylvinen(24).............kp 27/29.................yk 4..............................1.
Markke.....................kp 26/30.................yk 6...........ya 6/12........2.
Pintsu(26)................kp 26/25-27.............yk5............ya 8/12.........1.
angelblue.................kp 24/30-32............ yk 5 (C)........... 1.yhteinen
Sunshine84...............kp 23/27-35............yk 2.........ya 11/12..........
-PikkuMyy-................kp 23/36................yk 10.........ya 1/12..........1.
Sanna-M(27).............kp 21/29-31............yk 2..........ya 11/12........3.
TauTau....................kp 20/28.....................................................2.
Slallu.......................kp 20/33.................yk 3..........ya 9/12..........1.

miss_piggy(31).........kp 18/29................yk 8..........ya 03/12........1.
haave_ilija................kp 17/28-38...........yk3.................................
ViiruP(25)................kp 17/28-30............yk 4..........ya 09/12.........2.
Niiskulineiti86(26)......kp 11/27.................yk 4..............................1.

pinkkihevonen(26).....kp 8/28.................yk 6...........ya 8/12........1.
jadeka.....................kp 5/28................yk 3...........ya 11/12......1.
ralliruutu..................kp 5/28................yk 4............ya 10/12......1.
reason.....................kp 5/28................yk 10..........ya 5/12.........1.
Tintti83....................kp 4/33.................yk 6...........ya 7/12.........3.



Day Past Ovulation:
Luna85................DPO 13
Markke................DPO 6



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Stacey_84 (kevät 2013)
eleonoora86
avantasia
Villihiiri
Susimieli
FLV
Nato



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Isbla
piupiu
Pionia
another
viisikko <3
eufemia
mavli
Viljonkka
suan
nibander




Plussanneet:
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2)
Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Syyskuu: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Lokakuu: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Marraskuu: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Joulukuu: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT=Teroluttauko
T= Terolut
C= Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***

*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.





+++++ PLUSSARIKASTA JOULUKUUTA+++++



Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Help.. Eilen ja toissapäivänä tehty ovis testit. Eli kp 13 ja 14. Pienen pienet haamut niihin sain, ja tänään siten tuli limat. Ei kait minulla näin aikaisin pitäisi ovis olla?? Eikä testissäkään sitä näkynyt. Davidin testejä on, onko kokemuksia niistä?
 
Nyt Miukula pidän sulle sormet ja varpaat ristissä, että ON oikea plussa !! Ainakin mitä olen lueskellut, niin on ilmeisesti testi luotettavimmasta päästä :) Itse olen tehnyt joskus monta vuotta sitten ja silloin näytti negaa, niinkuin kuuluikin. Ei mitään ylimääräistä viivanpaikkaa tjt.

Tintti: :hug:

Täällä jaksaa alavatsaa jomotella |O Mitään ei tapahdu, tasaista jomottelua vain kohdun alueella. Ei onneksi niin pahana, että särkylääkettä ottaisin, mutta tuntuvana kuitenkin. Eilen oli aamupäivän oireet poissa ja palailivat sitten illalla ja nyt taas on ollut koko päivä tätä. Tapahtuis nyt jotain, hermot menee :mad:

kääkkis kp 49/ ?
 
Miukula Ihmettelin kyllä kanssa kun ei vielä ole siittä ollut puhetta että onko tämä nyt sitten se PCO vai ei. Puhui "yhdistys häiriöstä" aivolisäkkeen ja munasarjojen välillä. Että aivolisäke ei tiedä valmistaa keltarauhashormoonia. Kuukautiset olleet normaalit ja tulleet ennen pillereidensyömistä. Ja niiden jälkeen on ollut ongelmia. Mutta voi olla että sairastan tuota PCO:ta, mutta vielä lääkäri ei sitä diagnosoinut...
Se luo vielä toivoa, kun vuosikymmeniä tätä työtä tehnyt gyne oli sitä mieltä, että minun on täysi mahdollisuus tulla raskaaksi. :)
Ja minun suvussa melkein kaikki ovat tulleet raskaaksi, kun vain on pessyt alusvaatteensa miehen kanssa samassa koneessa ;)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Help.. Eilen ja toissapäivänä tehty ovis testit. Eli kp 13 ja 14. Pienen pienet haamut niihin sain, ja tänään siten tuli limat. Ei kait minulla näin aikaisin pitäisi ovis olla?? Eikä testissäkään sitä näkynyt. Davidin testejä on, onko kokemuksia niistä?
Just valittelin toiseen ketjuun että nuo Davidin testit on ihan pyllystä, en saa edes kunnon haamua näkyviin ja toisen merkkisellä taas tulee aika vahvaa viivaa :( Ja lueskelin noista Davidin ovistesteistä jotain ketjuja, ei kovin mairittelevaa tekstiä.
 
ViiruP, mulla kans ei näyttänyt davidin testin ikinä plussaa, sain aina vaan vaaleamman viivan kuin kontrolli ja esim rfsu:n näytti plussaa. Oon kanssa kuullut tuosta merkistä huonoa.

Omaa napaa: mulla on jokin kauhea päivänärästys joutu hakee kesken työpäivän apteekista rennietä : / Muuten kaikki hyvin valtakunnassa :D

Niin ja Lintsalle onnea plussasta!
 
Hei kaikille ketjun kuumeilijoille/taustailijoille ja plussanneille

Halusin liittyä tähän, koska kuumeilijan ajatuksia ei välttämättä jaksa kuunnella läheiset, joille asia ei ole ajankohtainen eikä mieskään jaksa koko ajan kuunnella :D

Esikoinen on 3vee ja nyt suuresti toivomme sisarusta.

Nyt menossa kp18/28, ovuloin tietääkseni 16-17.12. Silloin tein testin ClearBluella ja hymynaama testissä tuli 16.12 illalla. Eilen kävin jo apteekista raskaustestinkin, ja sitten tuli sellainen taikauskoinen ajatus, ettei olisi pitänyt ostaa vielä :D (vauvakuume tekee muka järkevästä ihmisestä omituisen).

Kuukautiset pitäisi tulla 31.12 eikä millään jaksaisi odottaa!
 

Yhteistyössä