Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Onnea AnnuLiisa & pink dream!!! Toivottavasti pysyy matkassa <3

Om: Täällä edelleen oikea munasarja pitää ihmeellistä juilintaa. Voisko olla kun munasolu menee putkea alas? :D Nyt on kp 18, dpo 2 ja ensinmäistä muuten tässä kuumeillaan. Ruskea vuoto loppunut muutama päivä sitten ja saatiin kerran hyödynnettyä ovis. Mutta jotenkin en ole niin odottavainen tällä kierrolla. Ei sieltä kuitenkaaan mitäään tuuu.... Ilman ehkäisyä mennään koko ajan, mutta jotenkin mies ei osaa kuvitella meitä vielä vanhemmiksi. Ja mä en ymmärrä! Oon tahtonut lasta jo monia vuosia! Joten ehkä tuo äijän retales vähentää munkin haaveita... Miehen sisko saa muutaman kuukaudenkuluttua ensinmäisen lapsen. Ja siittä jo mies on sekaisin että miten ollenkaan uskaltaa ottaa syliin ettei vain hajoa käsiin. Mies on kyllä todella lapsiarakas, mutta hitaasti lämpenevää sorttia muutoksille... Mutta lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan! :heart: Ja siksi en halua käyttää mitään ehkäisyä enää. Sitten kun lapsi meidät valitsee vanhemmikseen niin on enemmän kuin tervetullut sulostuttamaan meidän elämää :heart:
 
Onnea hirmuisesti AnnuLiisa ja pink dream!!! Toivotaan et pikkuset pysyy loppuun asti mukana!!! :heart:

Täällä yks todellinen jouluihminen! Mä niin rakastan joulua! Kauheesti en oo vielä laittanut mitään, muutamia valoja on sisällä ja pihalle myös laitettu. Punaiset verhot on olkkarissa, mut ne nyt ei oo varsinaiset jouluverhot, mut vähän tuunaamalla niistä sellaiset saadaan! :heart: Mä odotan innolla et pääsen mun isän kanssa kuusimetsään etsimään taas kerran niitä täydellisiä joulukuusia, se on meidän yhteinen perinne et käydään niitä kahdestaan hakemassa (kenelläkään muulla ei kestä hermot, kun meille ei meinaa kelvata mikään;))..! Joulussa mulle kaiken tärkeintä on se tunnelma, yhdessä olo, rauha, ja se että saa vaan olla tärkeiden ihmisten kanssa! Mulle on ollut kauheen vaikeeta kun ollaan käyty isännän suvun puolella viettämässä joulua ja niille se ei oo sen kummempi juttu kuin mikään muukaan. Noh, vähän syödään ehkä paremmin mut se on sit siinä.. Ja meillä kun täällä omassa suvussa on jo aika melkoiset perinteet niin on suorastaan ahdistavaa mennä viettää joulua sellaseen paikaan, jossa siitä ei välitetä yhtään! Mites muilla? onko teillä tiettyjä perinteitä ja mites omat tottumukset ja perinteet on istunut isännän suvun perinteisiin?

ON: täällä alkaa olee täti muisto vain.. pientä ruskeaa tuhrua on vielä (sellaista mulla ei ennen oo ollut, mut voiskohan tuo sähkösilmukka hoito vielä aiheuttaa sellaista..?) mut eiköhän sekin ole pian jo ohi.. Innolla odotellaan et päästään tositoimiin ja yrittämään sitä kakkosta!
 
Viimeksi muokattu:
AnnuLiisa ja Pink dream :heart: HIRRRRUISESTI onnea!! Toivon niin kovasti, että itteki sais "joululahjaksi" plussan testiin :heart:

Markke tuo jouluteksti oli kuin omasta suustani. Siis verhot täälläkin asenneltu, ja pikkujoulukinkku syöty. Sunnuntaina tehtiin ekat joulutortut ja piparit ja juotiin glögiä. Ja tuo joulukuusen haku oman isän kanssa on aivan ykkönen :xmas: Se on sellaista omassa metsässä juoksemista ja kuusen etsiskelyä, ja yleensä päädytään ottamaan se eka mitä ollaan katsottu, mut silti juostaan aina koko metsä läpi (ja on muuten iso metsä) :LOL: Ja tosiaan, sama meillä, jouluperinteitä on omassa suvussa paljon, mm. joulusauna, riisipuuro, hautausmaa, rauhallinen jouluateria ja sellainen lahjojen vaihto rauhassa pitkin iltaa.. Kun taas miehellä se homma menee niin, että mennään ja aukastaan lahjat ja katotaa telkkaria hetken vanhempien luona. Ehkä se on hieman oppinut jouluilemaan mun kanssa enemmän.. Mut lähinnä vissiin sille ne lahjat on tärkeimpiä :whistle:

Täällä ovulaatio löysi vihdoin perille, eli minut voi laittaa dpo jonoon 4.12. olis nyt -1 (eli ei vielä ihan tasapunainen sen kontrolliviivan kanssa, mutta tällä vihlomisella se munis irtoaa tämän päivän aikana ihan varmasti. Nyt pitäis se mies innostaa vaan pupuilemaan.. Saas nähdä tuleeko tänään mitään, ko olen iltavuorossa. |O

Slallu Tein justiinsa sellaset huopatossut kutomalla huopanen langasta, jotka sit laitetaan pesukoneeseen ja ne huovuttuu siellä. Sit vaan venytetään oikean kokoisiksi pesun jälkeen. Oli nopsaan valmis ja tuli tosi kivat! Jos vaan joku sellaisia tykkää käyttää, ni suosittelen joululahjaksi! :xmas:
 
BDU
Tulinpas varsin katteleen mitä tänne kuuluu :) Stacy, aloitahan ajoissa yritys jos meneekin hieman pidempään ;) Ja joku oli plussannutkin juuri, onnea!! Toivotaan jouluplussia paljon tähän pinoon :heart:

BDU ja ötökkä 7+4
 
  • Tykkää
Reactions: Stacy_84
Täällä kp 26 ja dpo 11 tuntuu että tyhjäksi on jääny tämäkin kierto. Aijemmissa kierroissa ollut ihan varma "olen raskaana" -olo, mutta nyt ei. Sunnuntaihin asti aattelin testaamista oottaa jos ei punanuttu kurvoo paikalle. Yks testi mulla jemmassa onkin, mutta sanoin miehelle että piilottaa sen ja ei anna sitä ennen sunnuntaita. Ihan sama millä sitä uhkailen. :rolleyes: Ja mulle voi päivittää 25 iäksi. Eilen tuli vuosia lisää mittariin. Nytkun vielä sais plussan synttärilahjaksi niin olista enemmän kun täydellinen lahja. <3
 
Onnea ViiruP synttärin johdosta! :flower:

Tykkään joulusta, mutta yleensä olen jättänyt verhot vaihtamatta, kun en muutenkaan kamalasti verhoja harrasta. Oon kuulemma vähän kranttu ja tarkka sisustuksesta(kin)... :) Saas nähdä miten tänä vuonna käy... Aito joulukuusi pitää olla ehdottomasti ja kaikkea muuta kaunista tulee väsättyä: istutuksia, kransseja, pieniä asetelmia! Lahjoja en tee itse ja muutenkin jätän ostamisen vasta aika viime tippaan, kun oon niin huono pitämään sisällä, jos olen jotain superkivaa omasta mielestäni ostanut :ashamed: Kynttilöitä on nyt poltettu jo jonkin aikaa ja joulukortit tehty itse jo hyvissä ajoin. Meidän perheelle on tärkeää olla yhdessä jouluna ja tänä vuonnakin aattoa vietetään isolla porukalla. Miehen puolella ei pahemmin ole mitään perinteitä, haudoilla käymistä lukuunottamatta, kun niillä toinen vanhemmista on aina ollut joulut töissä. Mikä taas omasta mielestäni on täysin käsittämätöntä, mutta kukin tyylillään.

Toivon kovasti kaikille joululahjaksi plussia!!! Se ois aika mahtia! ++++++++++ :whistle:
 
Onnea AnnuLiisa ja Pink Dream :flower::heart: !!!

Onnittelut ViiruP vanhenemisen johdosta :)

Täällä testaillaan seuraavan kerran perjantaina...Nyt tää alkaa, testausrumba ja negojen tuijottelu : / Toivottavasti tulis edes ne menkat ja mieluiten pian :)

kääkkis kp 33 /? Mun tiedot ainakin oikein :)
 
SuAnn: et vissiin huomannu edellisellä sivulla mun tiistain "läsnäololistaa"? :LOL:

Pink Dream ja AnnuLiisa: onnittelut molemmille, hurjasti tarrasukkia vauvaliimojen kera matkaan :heart:

kääkkis: toivotaan että pääset plussanneiden joukkoon! Onko oloja, mihinkään suuntaan?

Omanapa: Täällä aamulla tikutettu ovisplussa ja äsken tuossa juili mahaa siihen malliin, että tänään dpo0.

Äh, täällä on ihan sairaan kylmä! -24 astetta ei paljon hurraahuutoja aiheuta :mad:
 
Tulinpas varsin katteleen mitä tänne kuuluu :) Stacy, aloitahan ajoissa yritys jos meneekin hieman pidempään ;) Ja joku oli plussannutkin juuri, onnea!! Toivotaan jouluplussia paljon tähän pinoon :heart:

BDU ja ötökkä 7+4
BDU, juu perässä tullaan. Ensin täytyy vaan lusia tuo koeaika kiltisti ja toinen asia mikä pitää laskeskella on se, että aloitettu talonrakennusprojekti on niin pitkällä, että kun ja jos mukula syntyy, niin olis jo se omakotitalo valmis, mihin se viedä. Suunniteltu sisäänmuutto uuteen kotiin on alkuvuodesta 2014. Laskeskelin, että yrittämisen vois aloitella aikaisintaan tuossa huhti-toukokuussa. Ei kyllä valitettavasti yhtään sen aikaisemmin :(
 
I-H-A-N-A-A!!! 'kun täällä on plussanneita!! Onnea!

Itse ollut taustalla jonkin aikaa, kun ei oikein ole olojakaan ollut. Ovis saattoi olla, en kuitenkaan aivan varma, kun mulla tuo kerto tuppaa venymään! Toivon että se oli silloin kun ajattelin, koska yritystä ainakin oli :D
Nyt vois olla Dpo8 , en ole kyllä varma miten nuo dpo:t lasketaan..Mutta, pientä pahaa oloa välillä, ja vessahätää..ja tänään heitti mahan aivan sekaisin :D häh? Noh, katsellaan vielä! Ihanaa olisi "pikku joululahja" :heart:
 
Omanapailuna pikaisesti sen verran, että tällä kertaa ovis pyyhälsi luotijunan nopeudella; ovistikku jo hailuraa tuossa iltasella tai sitten testissä jotain häikkää. Yleensä tuo testiviivaki säilyy hieman pidempään ku nyt..
 
Bambini: Vähän väliä tuntuu, että menkat alkaisi, kun jomottelee, mutta mitään ei tapahdu |O Huoh, niin tyypillistä mulle.

Nyt on ollut kyllä parempi fiilis kuin viikonloppuna :) No, saanpahan ottaa liikunnasta vielä iloa irti, kun pystyn ilman kipuja tekemään kaikkea ( Yritän etsiä positiivisia asioita tästä sekavasta olotilasta :whistle: )

Joulusta: Mulla ei ole kyllä yhtään joulufiiliksiä, mutta lasten takia täytyy jotain pientä laitella. Kuusi hankitaan toki ja varmaan joku pieni kinkkukin pitkästä aikaa :) Meillä on ollut perinteisesti jouluaattoruokailu tässä meillä, että mun äiti, veli ja sisko on tullut meille. Sitten joulupäivänä on menty anopille syömään :)
Lahjoja en ole vielä miettinyt, voi olla että hommaan jotain lahjakortteja läheisimmille, niin saavat itse sitten hakea mitä haluavat :) Lapsille katsotaan miehen kanssa yhdessä jotain.

Rauhallista itsenäisyyspäivää kaikille :flower:

kääkkis kp 34
 
FLV
Onnea plussanneille!

Milloin miss_piggy aikoo testata?

Kääkkis jospa sulla aika kuluis nyt nopsaan ja perjantaina saisit tehtyä sen plussatestin! :)

Mulla on menkat. Taitavat jäädä viimeisiksi tän kierukan aikana. Mulla ei siis tuo vienyt menkkoja niin kuin usealla tekee, mutta ei ihan joka kuukausikaan ole vuodellut.

Mä oon laitellut jonkin verran joulua, mutta en vielä kaikkea. Ensi viikolla on tarkoitus alkaa tekemään tarkempaa joulusiivousta, joten sitten laitan loputkin koristeet paikoilleen. Huomenna ajattelin lasten kanssa askarrella joulukortit. :xmas:
 
Kääkkis: Toivottavasti se plussa sulle sieltä ilmestyy.

Mulla menossa 36/28 ei vieläkään menkkoja, eilinen aamunega pettymys. Välillä on kovatkin tuntemukset, että menkat alkais, mut ei oo sit kuitenkaan alkanut.
Negaan on uskottava, mut silti elättelen toiveita josko myöhänen plussa tulis. Epäilen kuitenkin, korkealta ja kovaa tipahdan joka tapauksessa kun menkat alkaa.
Toivottavasti kierto ei pitkity hirveen kauaa, sais ittensä kerättyä kasaan hiukan nopeemmin. Ja uutta yritystä kehiin!

Huomenna pakko vielä testata jos sais miehelle annettua toivotun syntymäpäivälahjan. :)

Joka tapauksessa kaikille hirveesti plussatuulia!!!!
 
Toivottavasti olis myöhänen plussa sulla Kääkkis. :)

Nyt mulla alkaa hermo mennä. Nyt on menossa kp 36 eikä menkkoja näy eikä kuulu. Rinnat kipeenä jo toista viikkoa, limaa tulee (sellasta kellertävää, YÖK!!!) ja välillä nippailee ja vihloo masussa. Tosiaan testailtu on ja hailua viivaa saatu, jotka muuttu negaksi lauantaina. Mutta tänään piruuttani testasin, kun testei tuli postis, niin haalean viivan r-testiin ja ovistesti oli vahva plus. Nyt en ymmärrä mitä mun elimistö sekoilee. Pitäs varmaan lääkäri varata. Kun testit ei vahvistu ja pupuilukin on tapahtunut jo 20 päivää sitten, että myöhäisestä oviksesta ei voi olla kyse.
Onko jollain kokemusta tai tietoa, voiko olla raskaana, vaikka testit ei haamusta vahvistu, vai voiko kenties joku hormonihäiriö aiheuttaa raskaustestiin viivoja?

Sori nyt omanapailu, mut olen ihan ymmällään, näin kun ei ikinä ole käynyt!

Miukula kp 36
 
Täti teki eilen yllärihyökkäyksen, kp 2/33, yk 3. Olin unohtanu et edellinen kierto oli epänormaalin pitkä ja elin sen mukaan, järkytys oli eilen ku ensin alko mahakipuilu ja sit vessassa viimenen varmistus. Mutta jee, kierto lyheni ja ei edes harmita, ku oon vähän tullu siihen tulokseen että ei yritetä kauheen tehokkaasti ennen ensi vuotta. Ei oteta ehkäsyä käyttöön mutta en yritä bongailla ovista tai mitään. Eli sillä kuuluisalla tjot-meiningillä pari kuukautta eteenpäin, sitä tää on kai ollu alusta asti :D Ajatus on että jos sillä ei tärppää parin kuukauden sisällä, valmistun vuoden päästä. Helmikuusta eteenpäin sit kunnon yritys päälle. Tai jos tärppää ni sit eletään sen mukaan :D Pysyn kyllä listoilla, tästä on tullu niin tapa :D

Viiru onnea neljännesvuosisadasta ;)
 
Viimeksi muokattu:
En ole kauheasti palstaillut viime aikoina kun täällä ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut kp 4/27-31 menossa. Mutta kohta pääsee yrittämään uudelleen. Loppuis vaan nää menkat. :)

Paljon plussatuulia teille<3 ja pahoittelut tädeistä ja negoista!!
 
Ja pakko piinata itseään.

Tänään siis miehen synttärit, aamulla tein testin-->nega. Hetken päästä pakko kurkata uudestaan, ja odotin et valkoselta näyttää, mutta siihen oli ilmestynyt haalea viiva. Haalea, mutta silminnähtävä!
Siis apua, ja joo jokin aika oli jo kulunut testiajasta, mutta aiemmin ei ole mitään ilmestynyt.

Nyt jännittää entisestään.....
 

Yhteistyössä