Vauva ei pissaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
:ashamed: kysellääs nyt täältä ensin.. eli ikää on 2 päivää ja saldona 1 pissa jonka teki eilen alkuyöstä, hoitajille sairaalassa kerroin huoleni tuosta kun pissaa ei tuu mutta eivät osanneet vielä olla huolissaan. Mulla on nyt maito tässä illan aikana alkanu kunnolla nousta ja vauva on syönytkin hyvin ja massu pullottaa eli mun mielestä maitoa kumminkin tulee. Jostain luin että toisena päivänä pitäis tulla jo 2 märkää vaippaa, kolmantena 3 jne eli tän päivän vaipat on vielä ollu kuivat. Onkos muiden vauvat ollu huonoja pissailemaan ekoina päivinä? Kun ei ne hoitajat ollu huolissaan ja kotiinkin päästiin, ja eikai tuota pissaa voi mitenkään houkutella, eli pitää vaan odottaa? :/ Missähän vaiheessa sitä pitäis olla oikeesti huolissaan :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Nymmää en osaakaan mitään sanoa, kun meillä on aika kakkapuolta tullut niin turinalla, ettei ole aavistustaan, onko tullut pisuja. :/

Mutta onnittelut samantein! :flower:

Kiitos =)

Tää on kakannu kyllä monesti, voihan olla pissannu vaikka siinä samalla ku on pyllypesulla käyty, hitto kun ei voi tietää :/

Ai sä synnytit "jo" =). Onnittelut :hug:. Mitkäs oli mitat ja tuliko tyttö tai poika?
Mun poika pissasi ekan kerran vasta lähes 3 vrk iässä. Sairaalassa oli ne vaipat joista näkee onko tullut pissaa vai ei (väri muuttuu) ja ehdittiin jo alkaa miettimään että miksei poju pissaa. Sitten lorotti komeassa kaaressa hoitopöydälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Onnea vauvasta!
Mistä tiedät et vaipassa on vain yksi pissa?

Kiitos kiitos :) Niin se 1 pissa minkä teki (sitä sitten tulikin ihan hirveesti) niin tuli ku oli ilman vaippaa, kaikki vaipat meillä on olleet kuivia pissan osalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Ai sä synnytit "jo" =). Onnittelut :hug:. Mitkäs oli mitat ja tuliko tyttö tai poika?
Mun poika pissasi ekan kerran vasta lähes 3 vrk iässä. Sairaalassa oli ne vaipat joista näkee onko tullut pissaa vai ei (väri muuttuu) ja ehdittiin jo alkaa miettimään että miksei poju pissaa. Sitten lorotti komeassa kaaressa hoitopöydälle :)

Hihii, joo! kiitos :hug: Poika tuli, 3880g ja 50cm. Olis ollu tiistaina aamu kasilta se käynnistykseen meno, niin lähtikin sit itekseen syntymään sillon maanantain ja tiistain välisenä yönä neljän maissa, poika synty sit tiistaiaamuna klo 8.40 :D

Mä noista vaipoista sanoinkin tuolla sairaalassa ku sillon 3,5 vuotta sitte ku pojan sain niin sairaalassa oli just noita vaippoja missä meni se "pissaraita" ni nyt ovat vaihtaneet merkkiä missä ei näy et onko pissaa tullu, ja nykyään ku noi vaipat on niin pintakuivia et joskus on vaikee sanoa onko siinä mitään :/ Ovat hoitajat kuulemma protestoineet tota vaipan merkkivaihtoa vastaan mutta säästösyistä sairaala oli sit vaihtanu kumminkin.. tai pitäiskö sanoa tietenkin :whistle: :/

Yhteistyössä